וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית ליולי 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

2.7.2023 / 11:27

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש יולי 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש יולי 2023/tiktok.com/@ronistarot רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש יולי 2023.

סרטן - החודש תשימו לב לדברים שחשובים באמת, תנקו אשליות, פחדים ואל תסחפו ברגשות. זה ישחרר אתכם ויוביל אתכם למקומות שאתם לא מאמינים בכלל! שימו לב לפרטים הקטנים. אתם נכנסים לחודש אחרי טלטלה רגשית, והדרך הכי טובה לצאת מזה תהיה פשוט לוותר על המאבק ולהמשיך הלאה. בנוגע לזוגיות, שימו לב שאתם לא משקיעים במישהו שלא יכול להיות מסופק מכלום ותמיד מחפש הרפתקה חדשה.

קשת - החודש יש לכם הזדמנות לעשות מהפך, וכדי שהוא באמת יקרה אתם צריכים להקשיב ללב וללכת עם האמת שלכם ולא לזרום עם פיתויים ופחדים שמונעים מכם להתקדם. זה נוגע במיוחד למערכות יחסים שלכם, שכרגע נמצאות במקום לא כל כך אמיתי וכן. תסמכו על הדרך שלכם ותהיו אמיתיים עם עצמכם ועם אחרים, וזה יביא אתכם למקום הנכון והמדוייק, וישים קץ לחוסר היציבות והבלבול.

דלי - החודש כדאי לסמוך על החושים שלכם, כי מישהו סביבכם עלול לנסות לעבוד עליכם, ולהפיל אתכם בפח. בנוסף שימו לב לא לחזור על טעויות מהעבר. זכרו שמה שלא הורג, מכשל.
בנוגע לזוגיות, יש לכם המון אהבה לתת אבל הצד השני מראה שני פנים, רוצה ולא רוצה. התקדמו הלאה במקום לחכות.

דגים - השקעה בעבודה, יצירתיות, מאמץ והפגנת מקצוענות יובילו להזדמנויות כספיות מדהימות! לקראת אמצע החודש תצטרכו לתת לעצמכם קצת פסק זמן ומנוחה, שיובילו להתחזקות. בנוגע לזוגיות, אתם רוצים אהבה גדולה וחדשה, אבל נתקלים באנשים שלא ממהרים לפתוח את לבם, אל תתנו לזה להוריד את רוחכם והמשיכו כך!

גדי - למרות שיש לכם את כל היכולות לצאת לדרך, אתם מאוד מהססים וחוששים, מה שגורם לכם לעמוד במקום, מה שמוביל לחוסר סיפוק, יאוש וצער. אז תשנסו מתניים, וצאו לדרך, אתם מוכנים! בנוסף, אתם צריכים לשים לב לכך שאתם עוזרים לכולם אבל כשאתם צריכים עזרה, פתאום אין מי שיעזור. אולי כדאי לשים לב במי כדאי להשקיע את האנרגיה. בנוגע לזוגיות, הכל קיצוני, או חיבור חזק וטוב, או פרידה חדה.

טלה - החלומות שלכם בלילה יעבירו מסרים אליכם שחשוב יהיה לזכור. החודש במקום להיות בצד המקבל, תציבו את עצמכם בצד הנותן. בנוסף, הזדמנויות חדשות צפויות להגיע אליכם בתחילת החודש, זה הזמן שלכם להראות כמה התקדמתם והתפתחתם. בנוגע לזוגיות, הצד השני עשוי לקדם את הקשר יותר מדי מהר בשבילכם, כדאי להתמודד מול זה ולא לברוח.

אריה - חודש מצויין מבחינה מקצועית, בו תחוו הערכה וכבוד מהסובבים אתכם. אתם הולכים להיות יועצים ולסדר את העניינים שלכם ושל אחרים. מבחינה כלכלית זהו חודש טוב! שימו לב לא לשים מסכות ולפעול ביושר. מצבים פתאומיים עלולים להוציא אתכם מאיזון, השתדלו לנהוג בקור רוח וסבלנות. אמצו גישה פחות מתנשאת לקראת סוף החודש, כדי להמנע מקונפליקטים. בנוגע לזוגיות, נראה שהקשר עולה שלב!

עקרב - כמה שאתם צריכים מנוחה! אבל במקום זה יש לכם המון אחריות לקחת שמונעת מכם את הרגיעה שהגוף צריך. כדאי להעזר באנשים ובשיתופי פעולה כדי לזכור בכמה דקות של שלווה, זה בלתי נמנע! יש לכם נטייה לקחת הכל על עצמכם, ואתם בהחלט עושים עבודה טובה, אבל שימו לב שלא תתישו את עצמכם! בנוגע לזוגיות, מתחלק לשני נתיבים: אצל חלק מכם האהבה תפרח, ואצל החלק השני, תצטרכו פסק זמן אחד מהשני, כדי לחשוב על הצעדים הבאים בקשר.

מאזניים - אתם נכנסים לחודש שיגביר אצלכם את האינטואיציה והיכולות הפנימיות לקרוא כמו רנטגן את הסובבים אתכם, ולהוציא את האמת לאור. אתם צריכים לשים לב מי מעריך אתכם ומי משחק איתכם משחקים. בנוגע למערכות יחסים, נראה שאתם נחושים להשלים עם הצד השני, אבל תבררו האם זה באמת כדאי ושלא עושים עליכם מניפולציה!

תאומים - בכדי לפתור בעיות החודש תצטרכו לחשוב מחוץ לקופסא. כדאי להחליט החלטות נחושות ולא להסס יותר מדי לפני פעולה. לקראת אמצע החודש נראה עומס רב, כדאי לחלק משימות ולנהל יומן ככה שלא יקרו טעויות בדרך. אם אתם חשים אשמה כלפי מישהו, כדאי לנהל שיחה בגובה העיניים. בנוגע למערכות יחסים, נראה שיש קשר טוב ובריא, ושהצד השני זקוק לביטחון נוסף מכם. לרווקים/רווקות, צפוי מפגש מפתיע!

שור - אתם צריכים לסמוך על עצמכם, ולא להתבייש להראות את הכשרונות שלכם. התחלות חדשות ומרגשות בפתח, אבל בגלל הנטייה שלכם להרחיק לכת בפנטזיות, כדאי להשאר מקורקעים, כדי לא להתאכזב. שימו לב לקשר לא בריא עם גבר בחייכם, ותחתכו אם אפשר. החודש יעבור כמו טיל. בנוגע לזוגיות, הצד השני מאוכזב ואתם רוצים לעזוב הכל מאחור ולהתחיל משהו חדש. אם אי אפשר לפתוח איתו דף חלק, כדאי להתקדם.

בתולה - רוח ההרפתקנות והחופש מקננת בכם כבר תקופה, אבל נשארתם כבולים ולא נתתם לה לצאת. בדיוק החודש זה הזמן לתת לזה מקום כי זה לא הולך להעלם בקרוב! החודש אתם חייבים לשים לב לתככים ומזימות, לדעת לזהות כשמנסים לעבוד עליכם! בעבודה יש הרגשה של מנהיגות טובה מהצד שלכם, ובזוגיות נראה שככל שאתם משחקים וסוגרים רגשות (שני הצדדים) ככה זה תוקע אתכם עוד יותר, אז כדאי לדבר פתוח יותר, ולא לקחת הכל ברצינות ובכבדות.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully