וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "לא לפחד מהאמת. הכוח לשנות בידיכם"

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 13:26

קלף השבוע שלנו הוא קלף 3 חרבות ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: לא לעצום עיניים, להתעמת ולהתחזק מעצם נקיטת הפעולה. הכוח לשנות בידינו

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש - אור של חוכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף 3 חרבות להאיר לכם את היום. אראה לכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף - מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר.

מה הסיפור של הקלף?
הסיפור הקלאסי: לרוב הקלפים יש סיפור ולא סתם סיפור, סיפור מיתולוגי שמעניק עומק לפירוש. אולי לא נבין בתחילה, איך קלף טראגי כמו שלוש חרבות יכול "לתת לנו מתנה" אבל אנחנו צריכים לזכור ששיעורים קשים בחיינו טומנים בחובם מתנות עצומות, וסיפורים קשים שאנחנו שומעים, מיתולוגיים ואחרים - יכולים ללמד אותנו איך להימנע מטעויות ולהינצל משגיאות.

אז סיפור האזהרה שלנו הוא סיפורו של אגממנון שהקריב את ביתו הקטנה, יצא למלחמה בטרויה, וחשב שהוא הולך לחזור הביתה, גיבור, לחיק אישתו. אלא שאישתו לא סלחה על הקרבת הבת כל כך מהר, מתנה קטנה וזר פרחים לא הולכים להשכיח ממנה את העובדה שבתה הוקרבה (באופן מפתיע). אך אגממנון לא מקשיב לשום תמרור ואזהרה, חוזר הביתה, מקבל ארוחה ומתנה נפלאה מאישתו ואז? מקבל מתנה קצת פחות נפלאה, אישתו רצחה אותו כנקמה על הבת.

אבל האם יש סיפור מיתולוגי מודרני יותר? בטח. בשנת 2004 האלי בארי, אחת השחקניות הכי יפות ונחשבות בעולם, גילתה שבעלה בוגד בה. היא נשברה לחלוטין. אבל זה לא היה הכול. היא אמרה שבעלה נראה עדיין טרוד, ואז הוא חשף שהוא לא בגד בה עם אישה אחת אלא עם עשרים נשים! היא הבינה שהוא מכור והחליטה שהם יעברו את זה ביחד. היא אהבה אותו מאוד, הייתה להם ילדה משותפת והיא רצתה להילחם על הקשר. אחרי שנתיים של מאבק היא הבינה שהמאבק חסר טעם. בראיון שלה עם אופרה היא אמרה לנשים - אל תתעלמו מהדגלים האדומים. אם נראה לכם שיש עוד נשים בחיים של הבעל שלכן (ולא בגלל עבודה או ידידות אפלטונית רבת שנים), זכותן לשאול: "איפה היית אתמול בארבע בבוקר". זאת לא חולשה, חטטנות או חוסר ביטחון, זאת זכותן כפרטנרית - לדעת!

בגלל זה הקלף עוסק בשיעורים שלמדנו על בשרנו, ולכן לא נשכח אותם לעולם, נוכל ללמד גם אחרות ואחרים, לחזק אותם בדרך, להבין מה באמת עובד ולא עובד בחיינו ולפתוח דף חדש וגדול כשיש לנו עוד הרבה זמן ליצור עליו סיפור חיים חדש, שונה ומשקם!

טארוט קלף שלוש חרבות three swords. ShutterStock
טארוט: קלף שלוש חרבות/ShutterStock

מהו המסר לשבוע הזה?

המסר השבועי הוא לא לפחד מהאמת. לחקור אותה, להתבונן בה, להכיר בה. רק ככה אפשר להכין תכנית, להתארגן נכון, לחתוך תהליכים שלא עובדים נכון. החלק הטוב הוא שיש לנו את הכוח לעשות את זה. אנחנו יכולים לקטוע זרימה לא נכונה, אנחנו יכולים להפסיק לתת אנרגיה לקשר לא מתאים, או להתארגן נכון לבעיה כלכלית. המסר הוא לא לעצום עיניים, להתעמת ולהתחזק מעצם נקיטת הפעולה. הכוח לשנות בידינו. אם נחלנו אכזבה? זה היום לחשוב - מה הצעד הנכון הבא? איך להחלים, להשלים ולהמשיך קדימה, אפילו בצעד אחד קטן ומשמעותי היום?

איזה אור הקלף נותן לנו היום?
האור של הקלף הוא כפול. ראשית, זאת היכולת להרים את עצמנו אחרי משבר. אין אדם שעובר את החיים בלי משבר, וזה בסדר. עלינו רק למצוא איך לשים סוף לסיפור שלא צלח. ללמוד מה שאפשר וכן - לפתוח דף חדש, לתת לעצמנו לכתוב סיפור חדש בספר חיינו, לשרוד ולשגשג. לפעמים נפתח כמה וכמה דפים ופרקים חדשים בחיינו והכוח של שלוש חרבות הוא הכוח לתת למה שנגמר - באמת להיגמר, כדי שנוכל להתחיל. האור השני הוא אור האמת. היכולת לראות בזמן אמיתי מי ומה עומד לפנינו. לא לספר לעצמנו סיפורים, אלא רק את האמת, גם אם היא כואבת, אנחנו חוסכים לעצמנו המון כאב עתידי. אור האמת תמיד יוביל אותנו לדבר הנכון, להחלטה הטובה יותר, ונוכל גם להציל את עצמנו בזמן מתהליכים לא נכונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בחור ובחורה חשדניים. shutterstock, ShutterStock
זמן להסתכל לאמת בעיניים/ShutterStock, shutterstock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

מיטל, תלמידה שלנו, רוצה לעזור לאחיה. הוא זקוק לשותף בעסק שלו כי אחד השותפים עזב, והוא מאוד רוצה שהיא תיכנס כשותפה - כלכלית ועסקית. היא עורכת דין, היא תוכל לתרום מהידע שלה לעסק, היא מבוססת כלכלית והיא כמובן אוהבת את אחיה ורוצה לעזור.

שאלנו: האם נכון למיטל להיכנס כשותפה בעסק? קלף שלושה חרבות אומר לה את מה שהיא בתוך תוכה יודעת - שזו טעות להיכנס כשותפה. אבל לא חרצנו דין, ביקשנו ממנה לומר אם יש דגלים אדומים לדעתה בעסק הזה. היא סיפרה שאחיה לא טיפוס מאוד אחראי, ולפעמים יש בלאגן בכספים. העסק לפעמים מצליח ולפעמים צונח ואין יציבות. השותף השני מאוד עצבני. היא מאוד רוצה לעזור אבל היא לא בטוחה שנכון להיכנס לדינמיקה כזו, בעיקר כשמדובר במשפחה. קלף שלוש חרבות, עודד אותה לסרב להצעה. וזה היה משמעותי. כי בפועל, היא הייתה נכנסת לעסק אך ורק כי לא נעים לה לסרב, ולא כי היא באמת רוצה לקחת חלק.

קלף שלוש חרבות עודד אותה, ללמוד מניסונם של אחרים ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה רק כדי לא לפגוע בהרגשה של אחיה. זאת לא ההחלטה הרציונאלית הנכונה. כשאנחנו בוחרים בקול ההיגיון, ומכירים במציאות ,לחלוטין, רק אז אנחנו יכולים לעשות החלטה נקייה מהשפעות חיצוניות של "לא נעים לי" ו"מה יגידו השכנים". הכי חשוב שנביט במציאות ישירות ונראה בדיוק לאן אנחנו הולכים - בלי סיפורים.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. את היכולת להפיק מכל קלף - משאבים של ממש שיכוונו בדרך, יבהירו לנו איך להתנהל ומייצרים מודעות עצומה פי כמה למצב שלנו - ולפתרונות הזמינים לנו. עם הקלפים, הסיכוי שמשבר יהפוך לאתגר גובר פי כמה ובעיקר - נפתח בנו ערוץ יצירתי שמייצר פתרונות שלא חשבנו עליהם עד היום. אבל את כל זה צריך לבוא ולחוות, להרגיש ולהתנסות. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully