וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 18-24 ביוני 2023

השבוע החיים הופכים להיות רגשניים ומרגשים, ובעיקר ביתיים ומשפחתיים יותר. זה בדיוק הזמן לשדרוג התקשורת הביתית והמשפחתית לפני שהחופש הגדול פורץ לחיינו ומעמיד אותנו בפני עובדה: הגיע הזמן להגדיר מחדש גבולות, לחזור לבילויים המשפחתיים לביחד הישן והמוכר

נראה שהשבוע החיים הופכים להיות רגשניים ומרגשים, ובעיקר ביתיים ומשפחתיים יותר: השמש שעוברת למזל סרטן שמה את הבית והמשפחה בראש סולם העדיפויות, וזה בדיוק הזמן לשדרוג התקשורת הביתית והמשפחתית לפני שהחופש הגדול פורץ לחיינו ומעמיד אותנו בפני עובדה: הגיע הזמן להגדיר מחדש גבולות, לחזור לבילויים המשפחתיים, ובעיקר - לחזור לביחד הישן והמוכר.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע
@ השמש בזוית פעולה מדויקת לנפטון הרגשני
@ השמש עוברת למזל סרטן

הזוית הרגשנית של השבוע
- זו זוית הפעולה בין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, לבין נפטון המטשטש ומערפל.
הזוית הרגשנית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה, והשבוע הזה אכן הרגשות תופסים מקום משמעותי בהחלטות שלכם, וקצת מקשה על החלטות פרקטיות ומקצועיות.
לכן החלטות הנוגעות לחומר וכספים עדיף לדחות לשבוע הבא, אם אפשר. מצד שני, זהו גם שבוע יצירתי מאוד, וחשיבה מחוץ לקופסה עשויה להביא איתה פתרונות יצירתיים וחכמים.

הורוסקופ. ShutterStock
ההורוסקופ השבועי של יאיר טריבלסקי/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל אריה האסרטיבי למזל סרטן הביתי והמשפחתי.

כעת נושאים הקשורים למשפחה מקבלים עדיפות גבוהה. זמן טוב להשקיע בבית בסביבתו ובבני הבית, לשדרג את התקשורת שלנו עם אנשים קרובים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש. זמן טוב גם לשיפוצים בבית, להחלטה על עבודה מהבית, ולמעבר דירה.

הורוסקופ. ShutterStock
זמן לפתוח את הלב/ShutterStock

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל אריה, וזהו זמן מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים, וגישה יצירתית. זמן טוב להלחם על העקרונות שחשובים לכם, ולקבוע עובדות בשטח.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם היא במזל אריה, והשבוע מתחיל באופטימיות וברגל ימין. אולם בהמשך חשוב להמנע מעימותים מכל סוג, שרק יחלישו אתכם. חפשו את המכנה המשותף ולא את המפריד.

תאומים
השמש עוברת לבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להתמקד בנושאים אלה. כעת הזמן לארגן מחדש את הנעשה בחשבון הבנק, ולבנות סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים.

סרטן
מזלטוף, סרטנונים! השמש עוברת למזל שלכם, וזה אומר שהגיע הזמן לחגיגות יום ההולדת האהובות שאליהן מזמינים כמובן את כל בני המשפחה באשר הם... חשוב בנוסף להזהר מהוצאות גבוהות מדי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן השייך ליסוד המים, והאריה שלנו הופך רגיש ומרגיש, דרמטי ורגשני, ואפילו יותר משפחתי.. זמן להשקיע באנשים קרובים.

בתולה
מעברה של השמש למזל סרטן מדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בקשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב לקידום אישי ולשיווק עצמי שלכם או של הרעיונות שלכם.

מאזניים
השמש עוברת השבוע למזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם, וזהו זמן טוב למאזנאים האמביציוזיים: זה הזמן להגדיר מטרות באופן מדויק ו,, לנוע קדימה. אל תאפשרו לאחרים לעצור אתכם.

עקרב
מיקומם של ונוס ומרס בבית הקריירה והתדמית שלכם מביא איתו שינויים תכופים במצבי הרוח שלכם, דרמות זעירות, ושאפתנות גדולה. חשוב למצוא לכם שותפים או בני ברית גם לאיזון וגם למימוש מדויק.

קשת
השמש עוברת למזל סרטן והקשת שלנו הופך רגשני יותר, אולם מרקורי כוכב התקשורת במזל תאומים שממול מאפשר לכם לנהל שיחות נפלאות של אחד על אחד, לחזר בעדינות, וגם להתאהב..

גדי
השמש עוברת למזל סרטן המאכלס את בית היחסים שלכם, והגדי הקשוח שלנו עשוי להתרכך מעט ואם גם יוריד את השריון יוכל גם להתמסר לרומנטיקה... תנו מקום לאהבה, גדיים.

דלי
זוית פעולה שנוצרת השבוע בין מרס האסרטיבי לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לעצבנות וחוסר סבלנות מאמצע השבוע. זמן טוב לפעילות פיזית וספורטיבית, ולהורדת לחצים. חשוב לא לנתק קשרים כעת.

דגים
השמש עוברת למזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, והדגיגון שלנו הופך להיות רומנטי במיוחד... זמן לדבר לשתף לחלוק ובעיקר לחזר, ואם הלב הדגי העדין פנוי - גם לצאת לכמה היכרויות חדשות ומעניינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully