וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 4-10 ביוני 2023

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 10:35

דרמות, חילוקי דעות ורגעים של מתח בצד הצלחות מפתיעות - אלה יאפיינו את השבוע הזה. כך תכינו את עצמכם לימים הקרובים

הורוסקופ. ShutterStock
ימים מלאי דרמות - אך יש גם בשורות מרגיעות/ShutterStock

הרבה דרמות ומתח בצד הצלחות מעניינות - תהליך שילווה אותנו השבוע וליווה אותה גם בסופ"ש האחרון, כשרגעים קשים התערבבו בהצלחה הספורטיבית: הכל קיצוני, דרמטי ועוצמתי מאוד, אך זה תלוי בנו לאן נפנה את העוצמה הכרוכה בתהליך הזה. חשוב לנוע בשבוע הזה לא באופן אימפולסיבי אלא עקב בצד אגודל, להתמקד במטרות שלנו ולא לאפשר לאגו שלנו או למעורבות רגשית גבוהה ליצור הסחות דעת מיותרות.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. זוית מתח בין כוכב מרס לסטורן הנוקשה.
2. ונוס עוברת למזל אריה.
3. ונוס יוצרת זוית מדויקת של עימות עם פלוטו היצרי.
4. צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, ואורנוס התזזיתי.

זווית מתח מעשית בין כוכב מרס לסטורן הנוקשה - נראה שאנחנו חייבים השבוע להתאמץ יותר מהרגיל עבור כל תוצאה, הישג או יוזמה. חשוב לא לוותר, להתאכזב ולסגת כשדברים לא הולכים. סבלנות ואיפוק ישתלמו בסופו של דבר.

ונוס הרגשית עוברת למזל אריה ויוצרת זווית עימות עם פלוטו - זהו שבוע יצרי ועוצמתי מאוד. אם נצליח להימנע מהחלטות פזיזות בגלל תגובות רגשיות ונאפשר לעוצמה שלנו לצאת בגדול, זה בהחלט ישתלם. חשוב להימנע ממצב רוח לוחמני כשדברים לא קורים כפי שרצינו. גם כאן - סבלנות ומיקוד הן מילות המפתח. חשוב מאוד לא להסחף השבוע אחרי מצבי הרוח שלנו, אלא להיות אלה שקובעים את הטון, את אופי התגובות ואת הדרך שבה אנחנו פועלים - ולא מופעלים על ידי האירועים.

לכן מילת המפתח הגדולה של השבוע היא שליטה. שמירה על פרופורציות מול האירועים, שליטה על קצב הדברים, שליטה על היכולת שלנו להתגבר כשדברים קורים אחרת ממה שתכננו ואז - שליטה בתיעול הרגשות האלה לעשייה בשטח. זה אפשרי.

איש נושם. ShutterStock
שמירה על פרופורציות מול האירועים/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
זווית המתח בין מרס, כוכב האקשן, לסטורן הנוקשה עלולה לגרום להשקעת יתר בכל נושא. הימנעו מביקורתיות מיותרת וממעורבות רגשית עודפת בצד המקצועי.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל אריה ויוצרת זווית פעולה עם פלוטו. זמן טוב להשקיע בבית, במשפחה ובתקשורת הביתית - אך להמנע ממאבקי כוח ואגו מיותרים.

תאומים
צמידות מתחזקת בין מרקורי, כוכב התקשורת, לאורנוס התזזיתי עלולה לגרום לניתוקים תקשורתיים ושינויים פתאומיים בעשייה ובמצב הרוח. חשוב לא לנתק קשרים כעת.

סרטן
ונוס סיימה חודש חיובי במזל שלכם ועוברת לבית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית ולשנות סדרי עדיפויות של הוצאת כספים.

אריה
ונוס עוברת למזל שלכם והקסם האישי של האריה רק מתגבר. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר ביוזמות חדשות ובפיתוח קשרים חדשים. זמן טוב גם לתת מקום גדול יותר לאהבה.

בתולה
צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם, לבין אורנוס עלולה ליצור מתחים ושינויים פתאומיים במצב הרוח. חשוב להימנע מניתוקים פתאומיים והחלטות פזיזות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מזל בתולה. ShutterStock
בני ובנות מזל בתולה - חשוב להימנע מניתוקים פתאומיים והחלטות פזיזות/ShutterStock

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

מאזניים
ונוס, שליטת המזל, עוברת לבית החברתי שלכם וזהו זמן טוב להרחיב את מעגלי התקשורת שלכם ולחדש קשרים עם חברים, ידידים, מכרים וקרובים מהעבר.

עקרב
זווית עימות בין ונוס הרגשית לפלוטו, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לקונפליקטים בין מה שרוצים לבין מה שיש ואפשר להשיג. חשוב להיזהר ממאבקי אגו מיותרים.

קשת
מעברה של ונוס הרגשית למזל אריה מביא איתה יכולת לקדם נושאים שקצת עלו על שרטון לאחרונה ולפתוח ערוצי תקשורת חדשים ולא מוכרים אל העולם.

גדי
זווית של מתח בין כוכב מרס לבין סטורן הנוקשה שליט, המזל שלכם, עלולה לגרום לכם להרגיש לבד במערכה. זהו זמן להתייעל ולא להיכנס למעורבות רגשית מיותרת.

דלי
ונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם וזה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג הזוגי ובתקשורת במערכת היחסים שלכם. אם הלב פנוי - קחו יוזמה.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית למזל אריה שם נמצא כבר כוכב מרס מעלה את מפלס הסערות והדרמות. חישבו פעמיים לפני שאתם כועסים או שוברים את הכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully