וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית ליוני 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 9:49

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש יוני 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש יוני 2023/tiktok.com/@ronistarot רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש יוני 2023.

תאומים - מזל טוב ליום הולדתכם! שלושה קלפי אס שיצאו לכם בפריסה מנבאים התחלות חדשות ומרגשות החודש! החודש במיוחד, אנשים ירצו לקבל מכם עצות. למי שיש ראיון עבודה הוא יהיה מוצלח ביותר! בעיות יפתרו מעצמן. בנוגע לזוגיות, כדאי להתפשר ולמצוא את נקודת האמצע כך ששניכם תצאו מרוצים.

עקרב - למרות הקושי, תבצעו החלטה חותכת וברורה. תמצאו דרכים יצירתיות לצאת ממצב תקוע. קשר רעיל מהעבר רודף אתכם במחשבות וזה הזמן לעשות ניקוי אנרגטי ולהשתחרר ממנו! עומס גדול בעבודה, תדעו להעזר בעוד אנשים ולא לקחת הכל על עצמכם. בנוגע לזוגיות, נראה שהולך נהדר והצד השני מרעיף עליכם אהבה, רק תזהרו לא להסחף מדי!

קשת - חודש מושלם!!! גדוש בעשייה, חברים ומשאלות שמתגשמות! השאיפות שלכם גבוהות ומי שיבחר לקחת אחריות, להאמין ולא לשמוע לקולות שליליים הולך להרוויח ובגדול! בנוגע לזוגיות, אהבה חדשה לרווקות ורווקים בפתח! אתם הולכים להאיר החודש כל חדר שאליו תכנסו, תמשיכו ככה.

מאזניים - המנעו החודש מביקורתיות ופתחו את הלב. יש לכם פחד לאבד שליטה אבל אתם חייבים לזכור שרק בשחרור מגיע כל הטוב. כל הרגשות שלכם ממה שקרה בחודש הקודם מציפים אתכם, ומי מכם שלא עיבד אותם בצורה הנכונה, עלול להכנס לסערה, כך שכדאי לשים לב להציף את מה שצריך ולא להשאיר בפנים. לגבי זוגיות, יהיו מצבים קלילים ולא מחייבים, הרגשת בדידות בעקבות בילויים לא משמעותיים, כך שכדאי לבחור במה להשקיע את האנרגיה.

גדי - חודש בסימן שינויים ונקודות מפנה בחיים. כדאי לבצע החלטה ולשנות את מה שדרוש. תחילת החודש ילווה במתח רגשי שלאחריו הקלה רבה והצלחה, בגלל שלא תפחדו לעמוד על שלכם. אף פעם לא נכון לכם לפעול לפי דעות של אחרים. בנוגע לזוגיות, אהבה וחיבור רגשי טוב.

דגים - זכרו, מה שעובד, מה שהולך טוב, לא כדאי לשנות ולא כדאי להפריע. חודש נפלא להיות כמה שיותר בחוץ, בטבע, ולהחזיר את האנרגיות בחזרה. חודש מצויין מבחינה כספית. יהיו דברים שמעבר ליכולות שלכם, תשחררו שליטה במצב כזה. בנוגע לזוגיות, אהבה עמוקה וקשר רגשי עמוק, כדאי להביע רגשות.

@ronistarot איך היא שרה בסוף "תרקוד איתי לחתונה" בדיוק כשיוצא קלף החתונה!? #טארוט #תחזית #מזלות ♬ צליל מקורי - רוני טארוט ????

טלה - תקחו הכל בקלילות. תהנו ותקחו חלק במפגשים חברתיים. יש תחושה של מאבק ונסיון שליטה על החיים אבל זה רק מוריד אתכם אנרגטית. לקראת אמצע החודש תהיה תפנית חדה, שאצל כל אחד מכם תהיה קשורה לתחום אחר בחיים, אל דאגה, התפנית תהיה לטובתכם, כי אחריה רואים אתכם מתחזקים! בנוגע לזוגיות, מישהו לצדכם מסתיר את מחשבותיו או רגשותיו, תהיו חכמים מספיק כדי לקרוא את שמתחת לפני השטח!

אריה - חודש מלא בשינויים ותהפוכות. החיים רוצים קצת לנער אתכם כדי ללמד אתכם שיעור חשוב, שקשור בהבעה רגשית, שיתוף והתמודדות עם מצבים נפשיים בצורה טובה יותר. בהחלט רואים התחזקות נפשית מאמצע החודש. מבחינה כלכלית יהיה זה חודש מצויין. מבחינה זוגית, יש צורך בשינוי מהותי.

בתולה - אם אין אני לי מי לי, זה המוטו לחודש הקרוב! רק אתם אחראים לחיים שלכם, לכן אל תחכו שיקרו דברים מעצמם, היקום בודק היכן אתם מוציאים לפועל ויוזמים! חסכון כספי החודש יהיה חשוב!!! בנוגע לזוגיות, צריך לשים לב להדדיות בקשר, ולא לנסות לשנות את הצד השני.

סרטן - גם לכם שלושה קלפי אס שיצאו מרמזים על התחלות חדשות! חודש מלא עשייה, אנשים, חוויות ואירועים, האנרגיות בשיא! הקלפים מבקשים מכם לדעת שאין יאוש כלל, אל תשברו את הכלים, כי הכל מסתדר לטובה. בנוגע לזוגיות, התחלות חדשות לחלקכם, ובכל מקרה צריך לשים לב לא לשים מסכות ולקרוא מתחת לפני השטח.

שור - אתם נמצאים בלופ חוזר, ומה שחשוב לכם זה למצוא יציבות, אבל אתם לא רוצים לפגוע באף אחד. מה שיעזור לכם הוא לדעת לא משנה מה, אתם נוחתים תמיד על 4 רגליים ותצליחו להתמודד עם כל מכשול. יש לכם הרבה ידע אבל אתם צריכים למצוא אמביציה כדי להוציא לאור את היכולות שלכם. בנוגע לזוגיות, תצטרכו לתמרן בין עבודה להשקעה בקשר, כי הצד השני ידרוש יחס.

דלי - נראה שאתם תעשו הכל כדי שהמצב הזוגי שלכם ישתפר. כדאי להקשיב ללב ולאינטואיציה יותר מאשר להגיון הקר. נראה שיהיה מזל במציאת עבודה, ובקידום. יחסים עם אדם קרוב עלולים להתפוצץ, אבל תשימו לב שאתם לא שורפים את הגשר, אל תענו מהר ומתוך השרדות.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully