וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לחג השבועות: 25-27 במאי 2023

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 15:01

יש מי שיעבירו את הימים האלה במנוחה בבית ויש מי שיעדיפו לנסוע ולבלות. הנה ההמלצות של האסטרולוג שלנו, יאיר טריבלסקי, לחג השבועות וסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ באווירה חגיגית/ShutterStock

טלה
הירח במזל אריה בחמישי ובשישי: אלה ימים של סופר אקשן. נצלו אותם לפעולות - וזה אומר נסיעות, הליכות כושר וכל מה שקשור לגוף. זמן מצויין לשחרר אנרגיה. בשבת הירח עובר לבתולה: יום לחשבון נפש זעיר לפני שמגיע שבוע דורשני שמצריך תכנון מיוחד. מלאו מצברים.

שור
יש לא מעט תכניות לחג הזה והמקרר אפילו מכיל יותר גבינה למקרה שתתחשק לכם העוגה המפורסמת שהשור אלוף בלהכין אותה. עם זאת, בחג הזה אתם נזהרים עם המתוקים. חמישי ושישי הם ימים ביתיים ומפנקים ובשבת - זמן לתת מקום לאהבה. מקום גדול! צאו לדייט או השקיעו באדם היקר לכם.

תאומים
בית התקשורת שלכם פעיל במיוחד בחמישי ובשישי וזה אומר ים של מילים שרוצות לצאת, שיחות ארוכות וקצרות - וצורך חזק לומר את מה שבאמת יש לכם לומר. זה הזמן לדבר, לשתף ולא לפחד להעז לומר הכל. זו גם אנרגיה של נסיעות קצרות וכיפיות. בשבת - חוזרים הביתה ובעיקר חוזרים לעצמכם. זמן לארגן את הבית, לארח ואפילו להתארח.

סרטן
ונוס עדיין במזל שלכם - נצלו את המיקום הזה כדי לחזור לקשרים שקצת התנתקו לאחרונה ולאנשים שאתם אוהבים באמת. זהו זמן איכות נפלא מבחינה חברתית ובו אפשר להשלים פערים, להתעדכן ולאכול עוגת גבינת פירורים אבל לא יותר משתי פרוסות. בטח לא בשעות הלילה. צאו לקניות כבר בבוקר.

אריה
גם הירח וגם כוכב מרס, כוכב האקשן, נמצאים במזל שלכם וזה הופך את רוב החג הזה למיוחד עבורכם, כאילו ממילא אתם לא תמיד במרכז העניינים. יומיים לסופר אקשן בלי גבולות, אבל בשבת - זהו זמן לחזור לקרקע מוצקה, להזכיר לעצמכם שלכל דבר טוב יש סוף ושאין ברירה - זה היה החג האחרון השנה עד שחג החופש הגדול יגיע - ואחריו ראש השנה.

בתולה
נראה שאתם לא ממש במיטבכם בחמישי ובשישי: הירח ומרס במזל אריה - ובכן, זה קצת יותר מדי אקשן בשבילכם ובעיקרון - כדאי להוריד הילוך, לוותר על תכניות בילוי מעייפות - ולהתמקד בטעינת מצברים אחרי שבועיים שבהם הוצאתם לא מעט אנרגיה והאמת - די התרוקנתם. בשבת אתם חוזרים לעצמכם: מפגש שמח ואפילו דייט - זה הזמן.

הורוסקופ. ShutterStock
לחלק מהמזלות שבת הקרובה היא זמן למנוחה/ShutterStock

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מאזניים
חברים, מכרים, ידידים וקרובים - נראה שחמישי ושישי הם חברתיים במיוחד מבחינתכם, מאזניים. זמן טוב לטייל עם החברים הכי טובים, לפגוש אנשים חדשים ואפילו לעשות לכם חבר או שניים חדשים. בשבת - כאן יש מצב של נפילה זמנית. זהו זמן להתחבר מחדש לעצמכם, להיות קצת עם מוסיקה טובה או בינג' סדרות ו...לנוח.

עקרב
נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז העניינים בחמישי ובשישי - ולכן כדאי כבר עכשיו, כלומר ברגע שאתם קוראים את ההורוסקופ, לחפש אקשן מתאים, וזה אומר מטרה לטיול שמזמן רציתם או חברים שמזמן הזמינו וכבר אי אפשר להתחמק. כן, לפעמים גם העקרב צריך להיות במרכז העניינים - ובצדק. את שבת אפשר להעביר עם חבר או שניים מול שקיעה מקומית ושיחת עומק כמו שהעקרבון אוהב.

קשת
מה הקשת אוהב הכי בעולם? ובכן האמת שיש כל מיני סוגי קשתים, אבל נראה שבדבר אחד כולם יסכימו עליו (חוץ מאלה שאוהבים לעשות דווקא): אם יש משהו שהקשת ממש אוהב זה לטייל. אז זה הזמן למלא את מצברי הטיולים שלכם, לצאת לאיזה צימר שנשאר בטעות פנוי או לחברים שגרים רחוק או אפילו סתם להליכה באפיק נחל כלשהו - ולשנות אוויר ואווירה.

גדי
מרקורי, כוכב התקשורת, שוהה בבית ההנאות שלכם והגדי המופנם שלנו מגלה את הכיף בלדבר, לשתף, להעביר ערב חג עם כל הטקסיות (גדיים אוהבים מסורת וטקסים) וליהנות מכל מאכלי הגבינה האינסופיים האלה שכל המשפחה מרעיפה עליכם ועל מי לא. זמן מצויין לחזור קצת לחיק המשפחתי החמים ואולי אפילו לאפות משהו גבינתי משלכם, איזו פחזנית שובבה או פשטידת גבינה עם צימוקים ואפילו בלינצ'ס. בקיצור - לאכול ולשמוח.

דלי
גם הירח וגם מרס במזל אריה מול המזל שלכם עלולים להזמין כמה כיסוחים מקומיים, כמה ויכוחים מהסוג העקרוני החביב עליכם וכמה דרמות קטנות ומרגיזות. אז זהו, שברגע שיודעים שזה הפוטנציאל, אפשר לפעול אחרת: להפעיל שיקול דעת, לחייך ובעיקר לוותר... מצד שני, זהו זמן נפלא לטייל וליהנות בו בשניים ואם הלב הדליי החמוד שלכם פנוי זה בדיוק הזמן לדייט מעניין, מן הסתם עם דלי אחר. בשבת - נזהרים מאוד בכבישים, דליים.

דגים
יש לא מעט תוכניות לימים האלה, אבל חלק מכם עלולים לגלות שדאגות וסידורים ודברים שמפריעים לכם גוזלים לא מעט זמן איכות - וחבל. זהו זמן טוב לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו בשיחות עם בני משפחה ואנשים קרובים, למחוייבות משפחתית לפחות לערב החג כי כאמור ראש השנה עוד רחוק - ולטיולים במקום שבו מעולם לא ביקרתם. חוף ים כלשהו למשל יכול להרגיע את הנפש וגם את הגוף, בתנאי שלא תגיעו אליו עם מישהו ביקורתי שידע להרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully