וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמקדו ביתרונות שלכם: זה המסר של הקלפים לשבוע הזה

קלף השבוע שלנו הוא קלף 3 מטות ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: התמקדו ביתרונות שלכם והביעו אותם מול הסובבים אתכם

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של הקלף 3 מטות להאיר לכם את השבוע. אראה לך מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף - מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם.

מה הסיפור של קלף 3 מטות?
הסיפור הקלאסי: לרוב הקלפים יש סיפור ולא סתם סיפור - סיפור מיתולוגי שמעניק עומק לפירוש. בקלף שלושה מטות הסיפור שלנו הוא סיפורו של יאסון, עלם צעיר שמבין במפתיע, שהוא למעשה יורש עצר בממלכה רחוקה. זאת למרות שהוא בכלל גדל במשפחה קטנה ודלת אמצעים. הוא מתכונן כמיטב יכולתו ויוצא לדרך ואז? הפתעה! הוא נשדד. הוא מגיע במראה עלוב, עם סנדל אחד, כדי לדרוש מדודו את הממלכה ואז... שוב הפתעה. זה דווקא הצליח לו. הדוד חלם בלילה לפני שנער עם סנדל אחד יבוא לדרוש את הממלכה - והוא חייב להסכים! חתיכת מהפך. אז נהדר, אבל האם יש סיפור מיתולוגי מודרני יותר? בטח.

מאט לבלנק, ג'ואי מ"חברים", הגיע לאודישן האחרון שלו כשהאף שלו כמעט שבור. כשהבוחנים שאלו אותו מה קרה לו - הוא סיפר את האמת - שיום לפני האודישן הקובע הוא השתכר ונפל עם האף על האסלה. על פניו, כמו יאסון, אמורים לגרש אותו בבושת פנים. ועדיין? הוא עבר את האודישן והפך לכוכב הסדרה "חברים" וזאת בגלל שהיוצרים הכירו לא רק בכישרון שלו, אלא גם באנושיות שבו והסיפור כל כך הצחיק אותם - שזה עבד. בגלל זה הקלף עוסק בהכרה וגמול אמיתיים. כאלו שמאפשרים את ההזדמנות הגדולה הבאה בזכות מי שאנו.

טארוט קלף שלושה מטות three wands. ShutterStock
קלף 3 מטות והמסר שלו לשבוע הזה/ShutterStock

מהו המסר לשבוע הזה?

אם אנחנו מתחברים לאנרגיה של שלושה מטות, אנחנו יכולים ממש להרגיש את הכוח להיות עצמנו בכל סיטואציה ולהרגיש שהכוחות והאנרגיה שלנו מדברים בעד עצמם. מתחת לאיפור, לביגוד, למחוות, להעמדות הפנים ואפילו להשכלה שלנו - יש אנרגיה טהורה ומושלמת ששווה את ההערכה של הזולת, שראויה לתשומת לב ולהמון כבוד. משהו בנו כפי שאנו זורח מבפנים ואנחנו יכולים להתכוונן על כך ולמצוא את זה גם בזולת. זה דורש תשומת לב ומבט עמוק יותר, אבל שם מתחת לכל החיצוניות טמון כישרון, כוח, נחישות, ידע, אינטואיציות ועוצמה שהיא המתנה של הבריאה אלינו - היא הדבר האמיתי שיביא לנו את ההכרה וההערכה שמגיעה לנו.

אז מה המסר השבועי?
אם כך המסר הוא להתמקד ביתרונות שלנו, להבין במה אנחנו טובים, מהן המתנות הפנימיות שבנו שלא דורשות שום אקט חיצוני. משהו שהוא ממש חלק מאיתנו, אספקט טבעי שאנחנו מצטיינים בו. השיעור שלנו השבוע הוא להביע את היתרונות שלנו מול הסביבה, לבקש יותר, לדרוש את ההערכה. לא בכוח כמובן, אלא פשוט בנכונות להציע מועמדות לתפקידים שחשובים לנו, להביע את הכשרונות שלנו מול הסביבה, להופיע, להעלות שירים שכתבנו לפייסבוק, לדבר על מה שאנחנו מצטיינים בו, לא לפחד להיראות מרשימים מאוד בדייט, בראיון, או אפילו בפגישה עם חברים. וכמובן - לשים לב לאותם יתרונות באחרים, להחמיא, לתת הערכה לנקודות אור קטנות בזולת - היחס שנקבל ישתנה מקצה לקצה ברגע שנעשה זאת. השבוע יש לשים לב לא להיות במקומות שבהם לא מעריכים אותנו. פשוט להדיר כף רגלנו ממרחבים שבהם אנחנו לא זוכים לכבוד בסיסי. זה חשוב!

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?
מיכל, תלמידה בקורס, התלבטה מאוד אם להגיש מועמדות לתפקיד בכיר. כמו יאסון, היא לא הרגישה שיש לה ממש מה להציע ואולי היא פשוט תביך את עצמה. היא אפילו התביישה לשאול את השאלה הזו בקורס, אבל תודה לאל, היה לה האומץ לשאול: האם כדאי לי להגיש מועמדות לתפקיד בכיר בחברה? היא כבר הרגישה בבטן שהתשובה היא "לא" אבל היא קיבלה את הקלף שלושה מטות. לכן כמו יאסון ובדיוק כמו מאט, היא חייבת להבין שהאיכויות האמיתיות שלה הן פנימיות. נכון, הרזומה שלה פחות מרשים, היא בסך הכול שנה בחברה, היא רק בעלת תואר ראשון ויש מועמדים עם ותק ותואר שני. אולפ, היא מתאימה כמו יאסון לכתר וכמו ג'ואי לחברים. המנהלים אולי לא מתייעצים עם האורקל כמו במיתולוגיה, אבל הם כן מרגישים בבטן - מי מתאים להם. זה עבד. מיכל באה בדיוק כמו שהיא, הסבירה מה החזון שלה עבור החברה והיא התקבלה למסלול עתודה ניהולית. לכן, שלושה מטות רק מעניק את פתיחת הדלת - זהו עוד לא השלב הסופי והאחרון, אבל זה אכן אישור לכך שיודעים מה אנחנו שווים ונותנים לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו בפועל. אם לא היינו עושים למיכל את הפתיחה, היא לא הייתה יודעת שמעריכים אותה ושרואים בה פוטנציאל אמיתי לניהול.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully