וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 21-27 במאי 2023

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 16:06

שבוע של שינויים לפנינו - ובעיקרון אלה שינויים לטובה: השמש עוברת למזל תאומים התקשורתי, כוכב מרס עובר למזל אריה האקטיבי והזווית הפרקטית שביניהם מבשרת טובות לכל מי שחושב על שיתופי פעולה ועשייה ממוקדת מטרה. הנה התחזית המלאה

הורוסקופ. ShutterStock
שבוע של שינויים לטובה/ShutterStock

שבוע של שינויים לטובה: השמש עוברת למזל תאומים, מרס למזל אריה - והזווית הפרקטית שביניהם מבשרת טובות לכל מי שחושב על שיתופי פעולה וממוקד מטרה. יחד עם זאת, זווית העימות של מרס עם פלוטו וזווית הפעולה עם יופיטר מכריחות אותנו להימנע מהחלטות פזיזות ומלקיחת סיכונים מכל סוג: זהירות וסבלנות הן בהחלט מילות המפתח של השבוע הזה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש עוברת למזל תאומים.
2. מרס עובר למזל אריה.
3. מרס בזווית של 180 מעלות לפלוטו.
4. מרס בזווית של 90 מעלות ליופיטר.

השמש עוברת למזל תאומים - מזל טוב לתאומים! אחרי חודש במזל שור המופנם והמעשי, השמש עוברת למזל שלכם ונראה שהגיע הזמן לדבר, לשתף ולחלוק את כל המילים שאגרנו בזמן האחרון. המיקום הזה משפיע לא רק על המילים שלנו אלא גם אל הצורך לנוע, לנסוע, ללכת ולהזיז את הגוף.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, תאומים, דגים, בתולה וקשת.

המעבר האנרגטי של השבוע - זהו מעברו של מרס למזל אריה השייך ליסוד האש. כוכב מרס הלוחמני יצר לא מעט דרמות אישיות ומשפחתיות כשהיה במזל סרטן. כעת הצד הלוחמני שלו מקבל ביטוי ישיר יותר במזל אריה - וזהו זמן טוב להילחם על העקרונות והדברים שחשובים לנו. עם זאת, מרס גם נמצא מול כוכב פלוטו - וכדאי לפעול השבוע בזהירות רבה הן בכבישים והן בדיאלוג בן אדם לחברו.

הזוויות הקשות של השבוע - אלה שלוש הזויות שבין יופיטר, מרס ופלוטו שעלולות לגרום לשבוע הזה להיות דרמטי במיוחד. חשוב במיוחד השבוע להיכנס לשום ריב ששעלול להסלים במהירות או למבצעים קשוחים מכל סוג. חשוב במיוחד עכשיו לא לקחת סיכונים בשום תחום - ולא לבזבז כספים שלא לצורך.

מי בעיקר יושפע מוהזויות האלה? מזלות עקרב, אריה, דלי ושור.

אישה שואבת כסף. ShutterStock
לא לבזבז כספים שלא לצורך/ShutterStock

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, עובר למזל אריה ויוצר זוויות עם יופיטר, כוכב המרחבים ופלוטו הכוחני. שבוע שבו כדאי לפעול בזהירות אך במקביל - להגדיר מחדש מטרות לפעולה.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל סרטן המשפחתי ויוצרת זווית של שיתופי פעולה עם כוכב אורנוס. זמן לעשייה משותפת עם מי שחושב לכם - ולמציאת פרטנרים לפעולה.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, כבר נע קדימה אבל עדיין באיטיות מרגיזה. גלו איפוק וסבלנות כשדברים לא זזים בקצב הרצוי: אם הבסיס טוב - זה יקרה ואפילו בקרוב.

סרטן
כוכב מרס ששהה חודשיים במזל שלכם עוזב סוף סוף ומגיע לבית הכספים שלכם. חשוב במיוחד כעת להתנהל בזהירות, לא לבזבז כספים שלא לצורך - ולהתייעץ לפני כל פעולה.

אריה
משהו טוב קורה לכם אריות: כוכב מרס נכנס למזל שלכם ומבחינה אנרגטית הוא עוזר לכם להעביר הילוך ולרוץ קדימה. אולם מרס גם חסר גבלות ומאבקי כוח ואגו עלולים לצוץ. זהירות.

בתולה
השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם והגיע הזמן להעביר הילוך - ואפילו לחשוב בגדול. זמן לאתגרים גדולים, אולם גם לניקוי משקעים שהצטברו מאחורי הקלעים.

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה להסעיר את האמביציה שלכם ולאלה מכם שמעיזים - בעיקר מעיזות - היא יכולה גם להשפיע, להרגיע ולדחוף קדימה. זמן לקבוע עובדות בשטח.

עקרב
זווית פעולה מיופיטר לפלוטו, שליט המזל שלכם, וזווית עימות ממרס שממול עלולות להפעיל אתכם בעוצמה מבחינה רגשית. זמן לשיחות עומק נפלאות וחשיבה לטווח ארוך.

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, עושה צעדים ראשונים במזל שור ומכריח את הקשתים לרדת לקרקע ולהתמודד עם הצד המעשי והפרקטי - כולל כספים. זמן לבדק בית כלכלי.

גדי
ונוס שנמצאת מול המזל שלכם מאפשרת לכם להשקיע קצת יותר ביחסים הקרובים ובפרטנרים שלכם. זמן לדבר על מה שחשוב באמת, לפתוח את הלב ובעיקר להקשיב.

דלי
כוכב מרס עובר השבוע לבית היחסים שלכם - ונראה שאתם הולכים לפגוש קצת יותר אקשן בשבועות הקרובים. זמן להילחם על מה שאתם מאמינים בו ועל העקרונות והערכים שלכם.

דגים
השמש עוברת לבית המשפחה שלכם והגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו - כמו גם בבני הבית. ונוס במזל סרטן ממשיכה להביא איתה מצב רוח רומנטי. פנו מקום לאהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully