וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתגבר על הפחד: זה המסר של קלף הכוהנת הגדולה לסוף השבוע הקרוב

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 23:30

קלף הכוהנת הגדולה מסמל את הימים האחרונים של האביב - שאותם אנחנו מציינים בדיוק עכשיו. בואו להכיר את הקלף, כוחו והמסר שלו לימים הקרובים: "להתעמת עם הדברים שמפחידים אותנו"

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש - אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף הכוהנת הגדולה להאיר לכם את סוף השבוע!

אראה לך מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף - מהקורס עצמו - ואז אפרט מה הקלף מעניק לכם, אור ומסר.

מה סיפורו של קלף הכוהנת הגדולה?
פרספונה היא בתה האהובה של דמטר, אלת האדמה. יום אחד פרספונה טיילה וקטפה פרח יפהפה שבפועל היה מלכודת. האדס המולך בגיהנום - בשאול, שתל שם את הפרח בכוונה וברגע שקטפה אותו, נפערה האדמה והבת נלקחה. צערה של דמטר היה כבד מנשוא והיא הפסיקה את פעולות הטבע - ואת פריון האדמה. האלים נחלצו לעזרתה והאדס הסכים לשחרר את הבת אך נתן לה רימון לדרך. פרספונה לא עמדה בפיתוי וטעמה מהרימון, ולכן נגזר עליה לחזור השאולה. לאחר דיונים ולבטים נפלה ההחלטה - פרפסונה תהיה לצד אמה חלק מהשנה, באביב ובקיץ. בסתיו ובחורף היא תרד השאולה ותמלוך בשאול לצד האדס, כך נוצרו למעשה עונות השנה.

יש פה טוויסט לסיפור, כי אחת הסברות היא שפרספונה ידעה בדיוק מה היא עושה כשאכלה את הרימון וקטפה את הפרח. היא הרי הכירה היטב את חוקי הטבע והיקום. מה משמעות הדבר? שקלף הכוהנת הגדולה, שמייצג את פרספונה, הוא קלף ההרפתקה, ההתבגרות והצמיחה דרך המקומות האפלים בחיים ובתוכנו. דרך הצללים שבנו, אנו מגלים את האור האמיתי. הקלף מזמין אותנו לא להתרחק מהפחד. להיפך - לצלול אל פחדים כדי להתחזק רוחנית ולהרפות מגבולות האגו.

איפה עוד אנו פוגשים את הסיפור?
מכירים את "סברינה המכשפה הצעירה"? אחת הסדרות הכי ידועות וכיפיות עוסקת בסברינה, שחיה על פני האדמה כחצי מכשפה וחצי בת אנוש - ובשלב מסוים זוכה אף למשול בשאול. מרגע שהיא עושה זאת היא מגלה שהשאול מקום לא כל כך מפחיד, שהיא מסוגלת לא רק לשהות בו אלא גם ליהנות ממנו ולגלות את הנשיות שלה, התחכום והעמידות - דרך המסע למקום קטן וכיפי - הגיהנום. אם כך, יש לנו סיכוי לגלות, דרך הקלף, שהפחדים שלנו לא כל כך מפחידים, שהגרוע מכל כלל אינו גרוע ושאפשר אפילו לאכול עוגה טובה, לשתות יין וליהנות מהלהבות.

קלף הכוהנת הגדולה. ShutterStock
קלף הכוהנת הגדולה/ShutterStock

מהו המסר לימים הקרובים?

איזה אור הקלף נותן לנו בימים האלה?
אפשר לנשום עמוק, להתמקד באיכות המיוחדת של הקלף - ולבקש לקבל היום את האנרגיה המיוחדת שלו: הקלף מעניק לנו היום את האנרגיה והכוח להתמודד עם פחדים במקום לשים אותם בצד, להגיע אל חוויות חדשות ואל אתגרים עם נקודת מבט חדשה, רעננה ואפילו כזו שמברכת על שיבושים - מתוך הבנה שהכול בסוף פתיר. קלף הכוהנת הוא מכסח השדים שלנו, הוא נוגע במקומות החבויים בנו עם פנס של אור, צחוק וסקרנות גדולה - והוא מזכיר לנו שכל התנסות היא חוויית למידה, לפעמים עוצמתית ביותר - וככל המפלצת גדולה יותר, כך הניצחון גדול יותר!

מהו המסר?
המסר העיקרי הוא לא להימנע. אם יש לנו נטיה לשים דברים "לא נעימים" בצד. בימים אלה כדאי דווקא לפגוש את אותם דברים: להתמודד עם חשבונות שלא שילמנו, לדבר עם מס הכנסה או ביטוח לאומי, ליזום שיחה עם חברה שהזנחנו ואנחנו יודעים בסתר ליבנו שהיא כנראה כועסת, לדבר עם הבוס ובכלל - להתעמת עם כל הדברים שמפחידים אותנו, לפחות בקטנה, כדי להראות לעצמנו שהשד לא נורא כל כך, שאפשר להתמודד עם המקומות המפחידים ולרכוש שליטה גדולה יותר במציאות ובעצמנו.

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?
מירי, אחת מהתלמידות בקורס, שוקלת לחזור ללימודים אקדמיים. היא עזבה באמצע הלימודים כשבתה הצעירה נולדה והיא ראתה שהעומס פשוט גדול מדי, ובינתיים כבר נולדה לה בת אחרת. במפתיע, מירי גילתה שבעלה רוצה להתגרש. עכשיו פתאום הצורך לחזור ללימודים התעורר, אבל מה היא תעשה? היא כבר לגמרי יצאה מהשוונג, מבוגרת בהרבה ממה שהייתה אז, אולי זה סתם חלום אבוד...
קלף הכוהנת הגדולה מספר למירי, שלא רק שהיא יכולה להתמודד עם כל החששות האלה - זה כדאי לה. נכון, בהתחלה זה ירגיש כמו בלאגן מנטלי ורגשי - כמו כל הרפתקה, אבל ככל שהיא תנשום עמוק יותר ותמשיך את הצעד הבא - הדברים יתבהרו והפחד מכישלון או מחוסר התאמה יתפוגג בהתאם. ככה מירי החליטה להתחיל בקורס אחד כדי לנסות ולראות - להביט לחששות בעיניים ולקפוץ אל תוך הלא ידוע.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully