וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל-3 המזלות האלה הולכים להיות ימים לא מוצלחים במיוחד

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 9:53

הימים שעד ה-14 במאי יהיו לא פשוטים עבור 3 המזלות האלה. כך תעברו אותם בשלום

הורוסקופ. ShutterStock
ל-3 המזלות האלה יהיו ימים לא פשוטים. קחו נשימה/ShutterStock

השבוע הזה התחיל עם מעברו של הירח למזל גדי, מעבר לא מזיק בסה"כ, אך דברים מתחילים להסתבך עם המעבר של הירח למזל דלי ממש היום (10 במאי) מאחר שהוא ילך ראש בראש מול מרקורי שברגרסיה במזל שור. למזלות הבאים אלה הולכים להיות ימים פחות נעימים, אז כדאי שתקחו נשימה עמוקה:

מזל אריה
המזל שנשלט בידי השמש אוהב לעמוד על שלו, אבל השבוע אתם תצטרכו ללכת עם הזרם. השילוב של השמש עם אורנוס יביא לימים לא יציבים בעיקר בקריירה, בסמכות ובמוניטין שלכם. נסו להפעיל חמלה ואמפתיה ולא לאבד את הגבולות שלכם. גם כשזה מגיע למערכות יחסים, חשוב ללכת על ביצים ולשים לב למה שאתם אומרים.

מזל מאזניים
קח נשימה עמוקה ומצאו פורקן לרגשות המודחקים שלכם. אם אתם במצב רוח מתגונן, זה כנראה בגלל שהירח נמצא במזל גדי ובבית הרביעי של המשפחה והרגשות העמוקים שלכם. אתם מרגישים חלשים - נפשית ופיזית. קחו אוויר, הרשו לעצמכם לפרוק וליהנות, כדי שתוכלו לעבור את הימים האלה בשלום. אם זה לא מספיק, השמש תאחד כוחות עם אורנוס, אוהב החופש, ותביא טלטלות מפתיעות לבית השמיני שלכם של הסכמים חוזיים ומשאבים משותפים. מיזם קרייריסטי מערער אתכם ולא מתיישר עם הצורך שלכם בחופש.

מזל מאזניים. ShutterStock
מאזניים: אתם במצב רוח מתגונן - ובצדק/ShutterStock

מזל עקרב
למרות היציאה מגדרכם כדי להתמקד ביעדים שלכם, הכאוס בחייכם האישיים הוא כמעט בלתי נמנע. זה נכון במיוחד כאשר בוחנים את השילוב של השמש ואורנוס במגזר היחסים שלכם, מכיוון שזה כנראה מביא לכמה טלטלות בלתי צפויות. הפתרון הוא להיות כנה עם עצמכם ועם הפרטנר שלכם. עם מפגשם של הירח ומרקורי בבית הרביעי הקשור לבית ולמשפחה, גם ריבים משפחתיים עשויים לקרות. הגיע הזמן לנהל שיחה רצינית בגובה העיניים.

הורוסקופ יומי לכל המזלות >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully