וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם מזל קשת

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל קשת - נסיך המטות. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע כיצד לכבוש את לבו? וממה כדאי לנו להיזהר?

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

תחילה נזכיר שאמנם לקלפים עצמם יש מגדר מסוים, אך משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה של מלכת החרבות. היום נרצה לבדוק אם אנחנו יוצאים לדייט עם מזל קשת הלא הוא נסיך המטות. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע איך לכבוש את לבו? וממה להיזהר?

איזה טיפוס הוא?
נסיך המטות הוא טיפוס מרתק, חוקר, כזה שהיה בהמון מקומות, נסע בעולם וראה תרבויות, אולי הוא אפילו חי תקופה ביער, במושב ואז בעיר, בקהילה שיתופית ואז בכפר. מי יודע? הוא כל כך אוהב לאסוף התנסויות וחוויות. הוא מאוד אוהב ללמוד, אבל אם הוא בוגר ובשל, הוא כבר בהחלט רואה במערכות יחסים הרפתקה בפני עצמה. הוא ירצה לחוות את החיים עם חברתו לחיים, ירצה לגלות אותה כמו ארץ חדשה, להבין מה היא אוהבת ולקחת אותה איתו למסע מרתק - ובעיקר לחלוק את המסע לצידה ולראות את הדברים גם דרך עינייה.

איך הוא בדייט?
דייט עם הנסיך יהיה כמו טיול לדיסנילנד, לפריז וגם לתאילנד בו זמנית. הנסיך הזה מלא חוויות וסיפורים, והוא ישמח לחלוק איתך הכול. הוא יהיה טבעי, נגיש וסקרן, ואולי הוא ישאל אותך המון שאלות כי הוא ירצה לדעת מי את, היכן היית ולאן את הולכת בחיים. אם הוא ישאל על ההורים או על המקצוע שלך, זה לא כי הוא ירצה לשפוט, לבקר או לצמצם אותך, אלא כי הוא רוצה להבין את הסיפור השלם של חייך, את הקשרים המשפחתיים, את החלומות ואת ההשפעות של הסביבה על מי שאת כיום. כן, הוא בהחלט אינטנסיבי.

מזל קשת. נעמה מנדלבוים,
איך זה לצאת לדייט עם בן או בת מזל קשת?/נעמה מנדלבוים

איך כדאי להתחיל איתו?
פשוט להתחיל. הוא כבר ייקח את המושכות לרוב - וימשיך. הוא כל כך אוהב להכיר אנשים חדשים, לבלות, להתעניין, להתיידד ולהיפתח, שאם הוא יראה חמימות ועניין ממך, זה כבר ידליק אותו. הכי נכון לפנות אליו עם סיפור מעניין, מצחיק, שנון, לא שגרתי, ואולי אפילו קצת סקסי (בקטנה) שיזעזע אותו בקטע טוב. הוא אוהב כנות, צחוק, וידידותיות, כך שאם פשוט תתייחסי אליו על ההתחלה קצת כמו אל ידיד טוב ותהיי אותנטית ובטוחה בעצמך - זה יפתח את ליבו.

ממה להיזהר?
הנסיך הזה הוא "האח התאום" של נסיך החרבות ולשניהם יש תכונה משותפת - הם נוטים לפעמים לתעדף חוויות על פני קשרים רציניים והרפתקאות על פני יציבות לארוך זמן. זה לא תמיד חייב להיות ככה: יש הרבה נסיכי מטות שם בחוץ שכבר בילו, עשו סטוצים, יצאו עם אישה בנישואים פתוחים ממלזיה ובחורה גרושה מטימבקטו, והם באמת רק רוצים כבר את השקט והשלווה שלהם - ולחלקם אולי זהו אפילו כבר "פרק ב'" אז לא צריך לוותר עליהם מראש, רק לבדוק אם הם באמת בשלים לקשר - ואם אתם יכולים להתאים ברמת ההרפתקנות והתזזיתיות.

למה כדאי לך אותו?
כי הזוגיות איתו חיה, נושמת, מעניינת ומתפתחת. הוא כן, טבעי, מיני, מקסים, אבל גם תמים מאוד ובתוכו יש ילד מלא פליאה שרואה בעולם מקום קסום לחקור ולהתפתח בו. הוא יכול לתת המון נחמה ברגעי קושי, המון אור וצחוק ברגעים קודרים, פשוט כי הוא יודע שהחיים האלה הם בסך הכול משחק, גם החלקים החשוכים שבהם. ההרפתקה איתו אינטנסיבית, מרגשת ומסקרנת ואולי תמצאי את עצמך לומדת המון המון דברים חדשים ונפתחת לחוויות שיש בהן שוני וגיוון. כדאי.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully