וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 9-15 באפריל 2023

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 9:58

הצעד הראשון של פלוטו היצרי במזל דלי ביחד עם השמש שממשיכה לנוע במזל טלה הלוחמני ממשיכים להביא איתם אווירה כוחנית ואפילו תחושה של מלחמה קרובה, אולם הצמידות של השמש עם יופיטר מביאה איתה גם טאץ' אופטימי שמאפשר גיוס כוחות נפשיים להתמודדות עם המצב

הורוסקופ. ShutterStock
התחילו את השבוע עם קפה: בהחלט תזדקקו לו/ShutterStock

יש באוויר תחושה של מלחמה קרובה, כשמצב הכוכבים הנפיץ - בעיקר תחת השפעתו של פלוטו בזווית הפעולה שהוא יוצר למפת המדינה - מראה שהדבר אכן אפשרי. אולם, הצמידות של השמש עם יופיטר מביאה טאץ' אופטימי שמאפשר גיוס כוחות נפשיים להתמודדות עם המצב באופן עוצמתי. במקביל, ונוס עוברת למזל תאומים ומביאה איתה קסם לתקשורת שלנו - וסטורן מכריח אותנו להקפיד על הצורך להתמודד עם העובדות למרות הכובד שהוא מביא בזווית עם ונוס. האם זה אכן ישנה את האווירה השבוע? שאלה טובה, שמחייבת גיוס מסיבי של כוחות נפשיים של כולנו ומיקוד במטרות, שלפתע פתאום התרבו להן.

האירועים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. צמידות בין השמש ליופיטר, כוכב השפע.
2. ונוס עוברת ממזל שור למזל תאומים.
3. זווית פעולה מדויקת בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.

הזווית האופטימית של השבוע - זוהי הצמידות בין השמש ליופיטר כוכב השפע. פעם בשנה נצמדת השמש ליופיטר כוכב השפע והשנה זה קורה במזל טלה הלוחמני. אכן, הצד הלוחמני של כולנו מתגבר עכשיו, מתחת לצד האופטימי שיש בזווית הזו. זהו זמן טוב ליוזמות חדשות בכל התחומים - אבל גם לזהירות מקסימלית מהצורך הלוחמני והתחרותי שהצמידות הזו מביאה בנוסף.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל שור הרגוע והרומנטי למזל תאומים התקשורתי והשרמנטי. זה בדיוק הזמן לחזק את התקשורת הטובה והאופטימית - ולדעת איך לפלרטט עם החיים ולראות את הצד החיובי בכל נושא, מבעד לפריזמה של האהבה שמביאה ונוס, שבאה לביטוי גם במילים.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה שיוצרת ונוס הרגשית עם סטורן המכביד. הזווית הזו מכריחה אותנו קודם כל לפעול ולעשות - אך גם מכבידה על הלב. זהו זמן להפוך את האהבה לרשמית, להציע נישואים או לחילופין לבצע שותפויות ושיתופי פעולה - ולתרגם את הגל האוהב לעובדות, יוזמות ואפילו גיחה רגשית לכיוון נושאי חומר וכספים - ועשייה חכמה באזור הפעולה הזה.

כוססת ציפורניים. ShutterStock
אווירה כוחנית ואפילו תחושה של מלחמה קרובה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהמריץ אתכם לפעול, כשמרקורי עוזר לתרגם את הפעולה למעשים. ונוס בבית התקשורת שלכם - זמן להיכרויות מעניינות.

שור
מרקורי, כוכב התקשורת, ממשיך לנוע במזל שלכם והופך את השוורים המופנמים לתקשורתיים במיוחד. זה הזמן לדבר, לשתף ולחלוק - ולאפשר למילים לפעול איתכם ועבורכם.

תאומים
משהו טוב קורה לכם בימים האלה: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם ולמרות הטאץ' המעשי שמרקורי, שליט המזל שלכם, מביא - זהו זמן נפלא לאהבה ובכל התחומים. פתחו את הלב.

סרטן
השמש הופכת אתכם לאמביציוזיים כעת ומנחה אתכם לקדם יוזמות חדשות ואתגרים גדולים. מרקורי במזל שור מדגיש את הצורך בשתופי פעולה ודיאלוג יצירתי עם מוסדות וארגונים.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, נצמדת השבוע ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שאמנם מביא איתו טאץ' מעט לוחמני אבל גם אופטימיות שחולמת על התחלות חדשות ויוזמות מעניינות.

בתולה
מרקורי, שליט המזל שלכם, משתחרר מהזווית עם פלוטו והצד הלוחמני מתרכך. מעברה של ונוס לבית הקריירה והתדמית שלכם מחזיר את הקסם המוזר ואת האהבה על שלל היבטיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בתחזית המורחבת:

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן להצטרפות >>

מאזניים
ונוס הרגשית, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר ומחזירה את הקלילות והזרימה הטבעית. זמן טוב לנסיעות וטיולים - ולנופים שמזמן לא ראיתם.

עקרב
פלוטו, שליט המזל שלכם, מביא איתו מרץ ואנרגיה כשהוא בתחילת מזל דלי. מרקורי במזל שור ממול מאפשר התבוננות עומק על מערכות היחסים שלכם - ושדרוג תקשורת זוגית.

קשת
צמידות בין השמש ליופיטר, שליט המזל שלכם, במזל קשת מביא איתו אנרגיה עוצמתית ורצון חזק לפעולה, לנסיעות ולהרחבת אופקים. זמן טוב לחלום בגדול, אבל לממש - בזהירות.

גדי
זווית פעולה שנוצרת השבוע בין ונוס הרגשית לסטורן, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לקונפליקט בין הצד שרוצה לבלות ולנסוע לבין הצד האחראי שחייב לפעול ולקבוע עובדות. מעניין.

דלי
בעוד פלוטו היצרי דופק על דלת המזל שלכם ומזכיר לכם שיש חיים מחוץ לבועה, ונוס הרגשית עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם: הגיע הזמן לתת לאהבה את מקומה הראוי בחייכם.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית למזל תאומים מביאה איתה עדנה ליחסים בבית ובמשפחה. זה הזמן לשדרוג הקשר המשפחתי והחזרת תחושת הביחד, אירוח חברים ובני משפחה וחיזוק מדורת השבט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully