וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם מזל מאזניים

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 23:23

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל דלי - מלך החרבות. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע כיצד לכבוש את לבו? וממה כדאי לנו להיזהר?

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק איך לצאת עם מלך החרבות הלא הוא מזל מאזניים. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע איך לכבוש את לבו? וממה להיזהר?

נזכיר שאמנם לקלפים עצמם יש מגדר מסוים, אך משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה של מלכת החרבות. אז יצאנו לחקור איך זה לצאת עם מלך החרבות, קלף חצר. מה הוא אוהב, מה הוא לא אוהב, מה ידחה אותו או יעשה אותו שלך לנצח (בתקווה). רוצה לצאת איתו? הנה מה שמצפה לך:

איזה טיפוס הוא?
מלך החרבות הוא טיפוס רגוע, אינטיליגנטי, עדין ונעים הליכות ולא תאמינו - יש לו אפילו טעם טוב. כן כן, הוא אסתטי, יודע להתאים צבעים, ואולי הוא אפילו מומחה בהתאמת צבעים, הוא עשוי להיות אומן או צלם חובב או מקצועי. יש לו עין ליופי, והוא יודע למצוא חן וקסם בבני אדם, אנשים, טקסטים וסיטואציות. יש לו חוש צדק מפותח ויכולת דיפלומטית יוצאת מגדר הרגיל. הוא מתחשב, אנושי ויכול להזדהות עם כאבם של שכניו, של כלבו האהוב, וגם של הזבובים השוהים בחום הקופח (מסכנים). הבעיה היחידה שלו היא שלמרות שהוא רך ונוח מזג, הוא לא מדבר על מה שמציק לו ולא פעם הוא צובר וצובר עד לנקודת שבר שממנה קשה לחזור.

מה הוא מחפש בזוגיות?
זה מתחלק לשניים (ונזכיר ש"הוא" יכול להיות גם "היא" - זהו רק ארכיטיפ שיכול להופיע באדם מכל מגדר). לא פעם הוא יחפש בת זוג דומה לו - הוא יחפש את השקט, העדינות, את היופי והאהבה לאסתטיקה. אבל המלך הזה, מכיוון שלעיתים הוא לא מאוזן, עשוי או עלול גם לחפש מישהי שהיא ההיפך הגמור - דעתנית מאוד, חזקה, עוצמתית ובעלת הבעה עצמית חזקה. זה נהדר כל עוד ההפכים הללו לא קיצוניים - אלא משלימים וקרובים יחסית במינוני ההבעה שלהם. אך הוא צריך לשים לב שהוא לא מחפש בת זוג שתשלים את החלקים החסרים בו, או מישהי שהתקשורת איתה לא באיזון.

מזל מאזניים. נעמה מנדלבוים,
איך זה לצאת לדייט עם מזל מאזניים?/נעמה מנדלבוים

איך הוא בדייט?
דייט עם המלך הזה יהיה קרוב לוודאי דייט קלאסי. דינר וסרט, אבל אולי, בגלל חיבתו הגדולה לאסתטיקה, הוא דווקא ישמח ללכת לסרט, להצגה, אבל בעיקר ינסה למשוך אתכם לכיוון האומנות הפלסטית דוגמת תערוכה נהדרת של צילומים או ציורים, גם טיול כיפי באזור מקסים כמו יפו העתיקה (במרכז) או הגנים הבהאיים (בחיפה) או שדה הכלניות הקרוב לביתכם במושב בא בחשבון. לא משנה היכן אתם גרים בארץ או בעולם, המלך יודע לזהות מקומות יפים שמשרים אווירה של נועם וחשק להסתובב, לדבר ולטייל. הוא יהיה כמובן מנומס וג'נטלמן, והכי חשוב - הוא ירצה להקשיב לכם ולא רק לדבר. הוא ילמד אתכם וינסה להבין איך הכי נכון לטפח אתכם את הקשר. הוא יביע אכפתיות ואמפתיה. אפילו אם לא יצא כלום מהדייט, תרגישו שהכרתם אדם מקסים בעולם הזה.

איך כדאי להתחיל איתו?
וואוו. קודם כל הוא כל כך ישמח אם תתחילו איתו.. הוא אוהב להרגיש אהוב, נחשב, רצוי. אבל, חייבים לעשות את הדברים בעדינות. אי אפשר להתנפל על המלך הזה. הוא עדין, דיפלומטי, ויחסית מסודר בגישה שלו. לוקח לו זמן להוריד את כל המגננות. אם תרצו להתחיל איתו דברו איתו על נושאים חברתיים, על תערוכות ויופי, על חשיבות החינוך בעיצוב דור העתיד. נשמע לכם משעמם? כבר לא תחשבו ככה אחרי שהוא יוקסם לחלוטין ויסכים מיד להמשיך את השיחה על כוס קפה. גם פרח יפה מאוד ימצא חן בעיניו, בעיקר אם תסבירו לו מה מקור הפרח, ומה מסמלים הצבעים. הוא מאוד רגיש לפרטים קטנים וזה יהיה בלתי נשכח.

ממה להיזהר?
עם המלך הזה, כפי שאמרנו, אחד הדברים החשובים הוא לוודא שהוא מביע את עצמו באופן שוטף. לא יעזור להוציא ממנו דברים "בכוח". צריך, קצת כמו פרח, לתת לו תנאים להיפתח ולחלוק בעצמו. עם זאת זה משהו שתצטרכו לעבוד עליו כנראה בקשר ביחד. אבל תצטרכו לבדוק שיש כאן פרטנר במוכן לבטא את הדברים כדי שהחברות תתחזק ותוכל להימשך לאורך זמן. כדאי להיזהר מחוסר טארוט קיצוני או מהבעת רגשות בלתי מרוסנת. נכון שתמיד כדאי להימנע מכך, אבל מזל מאזניים רגיש לכך במיוחד. קשה לו מאוד עם ביקורת כי הוא רוצה לצאת תמיד "בסדר". אז אפשר להגיד הכול בנועם.

למה כדאי לך אותו?
כי הוא נותן הרגשה של "אירופה". נכון שאנחנו כבר מזמן יכולים לקפוץ לאירופה כל פאת שיתחשק, אבל זה כמו להרגיש קצת בפריז איתו. הכול בטוב טעם, שיחות מרתקות, חוויות אנינות, הנאה מכול פרט וחוויית חיים של יופי, טיפוח וסטייל. הוא איש העולם הגדול אז אין ספק שתסעו להמון מקומות, הוא תמיד ישקיע, ויפגין אהבה, אדיבות, רוך והמון חכמה. קיצר.. שווה את זה.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully