וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית מצמררת למלחמה באוקראינה: "הסוף קרוב מתמיד"

4.4.2023 / 0:01

מתקשרת חובבת ולדימיר פוטין פרסמה את התחזית שלה בנושא הלחימה באוקראינה - ונראה שהסוף קרוב מתמיד: "החודש הלחימה תגיע לנקודה שאחריה כבר ברור כיצד היא תסתיים"

בווידאו: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בביקור פתע במריופול, באוקראינה/רויטרס

המתקשרת אלישיה ארטמייבה, שלא מסתירה את אהבתה לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שיתפה השבוע תחזית הרסנית, שלדבריה המלחמה באוקראינה תסלים עוד החודש וקו החזית של הצבא הרוסי ימשיך להתקדם באופן משמעותי ולגרום למערב "להתעשת על עצמו".

המתקשרת חוזה שהצבא הרוסי "יראה את עצמו במלוא הדרו" עם ניצחון "מתוח" באוקראינה. לדבריה זה בדיוק הזמן שבו הסכסוך האוקראיני יגיע לשלב האחרון שלו. היא אמרה ל-mk.ru שהאירועים שיתרחשו במהלך שלושת השבועות הקרובים ייגרמו למערב "התומך באופן פעיל בקייב, להתעשת".

"כעת הלחימה מתקרבת לנקודה שאחריה הכל יעבור לשלב הפתרון", אמרה ארטמייבה. היא מעריכה שעד אמצע אפריל הצד האוקראיני "יבין שהם מפסידים ושאין להם שום סיכוי" מול הצבא הרוסי. היא הוסיפה: "יגמר להם הקיטור, כולם ירדו למחתרת".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מכריז על גיוס מילואים חלקי על רקע המלחמה באוקראינה, 21 בספטמבר 2021. רויטרס
הצבא הרוסי "יראה את עצמו במלוא הדרו" עם ניצחון "מתוח" באוקראינה/רויטרס

ארטמייבה אמרה שזה לא בהכרח אומר שהאוקראינים יתחילו "להפסיד בצורה מסיבית", אלא שקו החזית הרוסי "יתקדם ברצינות". "עוד לפני תחילת מאי, הגבולות שלנו ינועו אפילו יותר לכיוון אוקראינה", אמרה, "האוקראינים לא יוכלו להתנגד לזה. הצבא הרוסי, הודות לפעולות ברורות ומתואמות, ייראה את עצמו במלוא הדרו".

במהלך חודש אפריל מתוח ואינטנסיבי, רוסיה תתחיל להחזיק בחלקים מהמדינה שנמצאים רחוק יותר מגבול רוסיה מהאזורים שבהם שלטה בעבר. המתקשרת סיכמה ואמרה: "ראשי מדינות במערב יבינו שאסור לזלזל ברוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully