וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לאפריל 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 10:41

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש אפריל 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש אפריל 2023/רוני טארוט - tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש אפריל 2023.

טלה - מזל טוב ליום הולדתכם! יתכן כי חוויתם לאחרונה עומס יתר ואתם זקוקים למנוחה. אל תמהרו בשום מצב. כדאי החודש לשחרר שליטה, לא כל הבעיות צריכות להיות על הגב שלכם. אל תפחדו לקבל עזרה מאדם קרוב, זה יוביל אתכם לתוצאה הרצויה. בנוגע לאהבה, הוציאו החוצה את אור הלב שלכם, תשתפו את האנרגיה הטובה עם אחרים ואל תפחדו לפלרטט. השיפור בחייכם יגיע מתוך עזרה וקבלה, שיתוף פעולה ומציאת הרמוניה בין כל הצדדים. תאמצו החודש גישה אופטימית כמו שאתם יודעים לעשות היטב. אם אתם מרגישים שארבעת הקירות סוגרים עליכם, תצאו להליכה בחוץ ותראו איך הכל משתפר בשניה.

שור - החודש אתם סוף סוף מבינים שאם לא תקחו אחריות ושליטה על חייכם דברים לא יתקדמו. בידייכם הכח לשנות את המציאות, עמדו על שלכם גם אם כולם חושבים אחרת. אל תפחדו לדבר על רגשות ולהביע את שעל לבכם. שימו לב החודש לא להתלבט יותר מדי ופשוט להזרק למים, לא לנסות להחזיק את החבל בשני הקצוות. זה אומר גם לא להשאיר מישהו על אש קטנה. זכרו החודש לשמור על קצב נכון - לא להחפז לשום דבר וגם לא להתמהמה. בנוגע לזוגיות, תשקלו שנית את הקשרים שלכם, האם יש כאן התמכרות לא בריאה?

תאומים - אחרי תקופה של בדיקה, הסתגרות וחוסר ודאות, הגיע הזמן שלכם לפרוץ החוצה! משהו מתבשל אצלכם בסודיות כבר זמן, תצאו עם הדבר הזה לאור וזכרו שגם אם זה יקח זמן, יש להנות מהתהליך. מי מכם שמחפש עבודה, ימצא! קלף הקוסם מבקש מכם לזכור שהכלים להצלחה בידיים שלכם, תאמינו בעצכם. אין מה לחכות ולתת לדברים לקרות מעצמכם כי זה פשוט לא יקרה, הקסם יקרה כשתפעלו. בנוגע לזוגיות, זכרו שאתם ראויים לאהבה, לא למשחקים. פוטנציאל גבוה החודש לזכות בפרס או לקבל העלאה.

סרטן - נראה כי תצטרכו החודש לקחת זמן לעצמכם, לעשות מדיטציה או פשוט להתנתק קצת מההמולה שבחוץ. יש אנשים בחייכם שתרצו להתנתק מהקשר איתם, אם כך הדבר, כדאי לעשות זאת בחכמה כדי לא לפגוע ובאופן כללי החודש כדאי לשים לב לא להכנס למריבות וויכוחים מיותרים עם אנשים כי זה עלול להוביל למצב קיצוני ולא נעים. החודש תתחדד לכם היכולת לראות את הדברים מנקודת מבט גבוהה ולהבין סוף סוף את מה שבלבל אתכם. בנוגע לזוגיות, זכרו שזה בטוח עבורכם לאהוב, אלוהים שומעת את התפילות שלכם. אט אט תקבלו מרפא לבעיות הלב.

אריה - חודש נפלא בו אתם צפויים להגיע לתחושות גבוהות של יציבות, שמחה ושלמות רגשית. אתם שמים את טובתכם במרכז, וזה מועיל לכל מי שנמצא סביבכם בגלל שהאור שאתם מפיצים החוצה מרפא הכל. אתם צפויים לפחד מתקיעות והשארות במקום, ובמקרה כזה כדאי לבצע החלטה קרה וחותכת על מנת לקדם את הדברים. זכרו שלא הכל קורה בבת אחת ויש לתת לתהליכים את הזמן שלהם, סבלנות. בנוגע לזוגיות רווקים/רווקות תפילות ואמונה יעזרו, אתם ראויים לאהבה! לחלק מכןם צפויה הצעת נישואין! שפע גדול יכנס לחייכם!

בתולה - אתם ניצבים בפני מכשולי החיים לעתים בחוסר אמונה עצמית, וזה גורם לכם להכנס למאבק מיותר. לא משנה עם איזו בעיה תצטרכו להתמודד, תדעו שאתם יותר חזקים ממה שנדמה לכם. העוצמה שלכם חייבת להתגלות. החודש כדאי לפעול במרץ, לקדם עניינים, להיות נחושים ומהירים. ממש לא כדאי להתעכב על כל דבר. אנשים עקשנים ינסו לבחון אתכם, אל תפלו למלכודת. בנוסף צפוי להיות שינוי משמעותי בתחום מסויים בחייכם. בנוגע לזוגיות, תשקלו לקחת פסק זמן ותכבדו את הצד השני במידה והוא צריך קצת מרחק. מדיטציה תעזור לסדר מחשבות.

מאזניים - סדר פסח הוא תירוץ מצויין עבורכם להפטר מכל החפצים שאגרתם עם השנים! זה תוקע לכם את האנרגיה, תשחררו ממה שלא נחוץ יותר! הגורל יבחן החודש את הכנות שלכם, אולי זה הזמן גם לשחרר סוד שיושב על הלב. החודש ככל שתשקיעו במשפחה, ותבלו זמן עם אנשים אהובים כך יוטב לכם, ותוחזר לכם תחושת השייכות והאחדות שנפגמה בעקבות קשרים לא בריאים אחרים. בנוסף שימו לב החודש שאתם לא הולכים אחרי הזנב של עצמכם, זה יגרום לסחרחורת! בנוגע לזוגיות העמיקו את הקשר ושימו לב שאתם באמת מקשיבים לצד השני ויודעים גם לשתף רגשות.

עקרב - זה זמן מצויין להוציא לפועל תכניות שקשורות בהגשמה אישית. תבלו זמן בטבע ושמרו על כדור הארץ בכל דרך. החודש פשוט כדאי להזרק למים ולא לתת להתלבטויות לקרוע את הנפש שלכם. כספים יזרמו בקלות אם תשימו את עצמכם במרכז ולא תתפשרו. החודש יותר מהרגיל אנשים יבואו להתייעץ איתכם, כי הם יודעים שרק אתם יכולים לתת תשובה כנה ולשים את האמת בפרצוף. זכרו לסיים דבר אחד, לפני שאתם מתחילים דבר אחר. בנוגע לאהבה, חלקכם כבר נמצאים במערכת יחסים מאוד רצינית שיכולה להוביל לחתונה, וחלק מכם צפויים להתלבט בנוגע לטיב הקשר בגלל שיש פער בין הצדדים, במקרה כזה יש לבחון האם הפער משלים או חוסם.

קשת - חודש שכדאי להקליל בו את הגישה שלכם והמחשבות. תשחררו את הרצון לקבל תשובות מיידיות. במקום לחפש טייטלים ולדאוג ממה יחשבו, תפעלו בשיתוף פעולה ובאהבה, תחפשו לעזור לזולת ותרחיבו אופקים. הפחדים שלכם מאיימים החודש לסבך לכם את איכות השינה אז תשימו לב שלא תתנו לזה לקרות בכך שתבחרו בנקודת מבט על, הסתכלות רחבה יותר כך שהפחד לא יראה כל כך מאיים. בנוגע לזוגיות חלק הולכים למצוא את הנפש התאומה, וחלק עדיין לא מוותרים בדרך למצוא אותה, וזה גם יגיע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טארוט. ShutterStock
פתיחה בקלפים לאפריל 2023/ShutterStock

לתחזית יומית לכל המזלות לחצו כאן >>


גדי - תשחררו את הצורך להיות צודקים ואת הצורך התמידי בהכרה. אתם עושים עבודה נפלאה בנוגע להתפתחות האישית שלכם ותקבלו פידבקים טובים מהיקום בנוגע להצלחה שלכם. ככל שתשקיעו יותר רגש, זמן ומחשבה, לא משנה במה זה יהיה, התוצאות יהיו מדהימות. האופטימיות זורחת בלבכם וזה יהפוך אתכם להיות יצירתיים יותר. בנוגע לזוגיות תקחו בחזרה את השליטה לידיים שלכם! חלקכם צריכים ללמוד להציב גבולות ולא לפחד מהתגובה. רק כך תוציאו את התסכול הרב שלכם מהצד השני, והוא יוכל להבין אתכם טוב יותר.

דלי - למרות שנדמה לכם שאכזבתם אחרים ושהקשרים נותקו, ההפך הוא הנכון, בידיכם הכח להחזיר חברויות וקשרים אלו, לחבר את מה שהפריד. אתם תראו שהקשר יהיה חזק יותר מתמיד. אם יש לכם תשוקה למישהו, תשקלו לעשות משהו בנידון ולא לפחד להוציא את רגשותיכם החוצה. אתם נוטים קודם לראות את הבעיות הכי גדולות שעלולות להתרחש אבל למען האמת המציאות כל כך טובה, שאין סיבה ללכת למקומות הללו. זה יהיה חודש של פריחה, השתתפות, הדדיות, קרבה. בנוגע לזוגיות אהבת אמת נמצאת או מחכה מעבר לפינה. זהו זמן מצויין ליצור הרמוניה ולהמנע ממלחמות אגו.

דגים - אפשרויות רבות יפתחו בפניכם וסוף סוף תרגישו תזוזה. לכו על דרך המלך, זה יעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה. בנוגע ליחסים עם אנשים קרובים כדאי לראות את כל חלקי הפאזל כך שהמצב יפתר על הצד הטוב ביותר עבור כל הצדדים. תזהרו לא לפעול בפזיזות החודש, גם אם ניצבת מולכם הצעה מפתה. בנוגע לזוגיות, ממש קרוב אליכם נמצא מישהו שיכול להיות האחד שלכם, השאלה הגדולה האם תצליחו לזהות אותו או שתהיו עסוקים מדי בעצמכם. במשך החודשים הקרובים תעברו שינוי דרמטי שיעזור לכם לגדול ולצמוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully