וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 2-8 באפריל 2023

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 10:48

אחרי השבועות המתוחים שעברנו, כעת נושא התקשורת הופך מרכזי במיוחד עבור כולנו: זהו זמן מצויין לשיחות עומק, לסגירת מעגלים רגשיים ולהחלטות משמעותיות הקשורות לתקשורת שלנו עם העולם

הורוסקופ מזלות. ShutterStock
שבוע של דגש על תקשורת/ShutterStock

אחרי השבועות המתוחים שעברנו, כעת נושא התקשורת הופך מרכזי - במיוחד בשבוע הפסח - עבור כולנו, כשהכוכבים מתמקדים בשינויים שעוברים בעיקר על מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל טלה הלוחמני. במקביל ממשיך לנוע כוכב מרס במזל סרטן - ועלול להביא איתו שבוע חג לא שקט. זווית פעולה נפיצה שמרקורי יוצר לכוכב פלוטו היצרי מביאה איתה פתיל קצר וריבים מיותרים בתחילת השבוע, אך מעברו של מרקורי בהמשך השבוע למזל שור, שם נמצאת גם ונוס הרגשית, מרגיע יחסית את הרוחות.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי בזווית פעולה מדויקת לכוכב פלוטו היצרי.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל שור.

הזווית המאתגרת של השבוע - זו הזווית שבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין פלוטו היצרי. צריך לזכור שהזווית הזו מתרחשת כאשר מרקורי עדיין בסוף מזל טלה הלוחמני וצפויים לנו שניים-שלושה ימים לוחמניים בתחילת השבוע. הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד ופתיל קצר. מה שאומר שכדאי שנפעל בזהירות וללא סיכונים מכל סוג. מצד שני, זהו זמן מצוין לשיחות עומק, לסגירת מעגלים רגשיים ולהחלטות משמעותיות הקשורות לתקשורת עם העולם.

שיחות. ShutterStock
זמן מצוין לשיחות עומק, לסגירת מעגלים רגשיים ולהחלטות משמעותיות הקשורות לתקשורת עם העולם/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של כוכב מרקורי ממזל טלה הלוחמני למזל שור הפייסני והרגוע. המעבר הזה שמתרחש ביום שלישי, יום אחד לפני הסדר לשמחתנו, מציין בנוסף גם את תחילת סוף הזווית של מרקורי, כוכב התקשורת, עם פלוטו היצרי, אבל זה אומר שבליל הסדר עצמו היא עדיין פעילה למרות הכל - ועלולה להביא איתה ויכוחים, סערות ודרמות גם בליל הסדר עצמו.

זהו זמן לחזור לקרקע מעשית - הן במלים שלנו והן במעשים - ולהתמקד בעובדות ולא בצד הלוחמני של מרקורי. הגיע הזמן להרגיע את הרוחות ולהזכיר לכולם עוד לפני סדר הפסח שכולנו עומדים על אותה הקרקע, שמאות שנים נלחמנו כדי להגיע אליה וליישב אותה. חשוב בעיקר השבוע לשמור על רוח טובה, לחפש את המחבר בינינו ולא את המפריד - ולתת לרוח הרעה של השבועות האחרונים להתפוגג בהדרגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
הגיע הזמן להרגיע את הרוחות/ShutterStock

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן להצטרפות >>

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, אבל מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור, והגיע הזמן למסע הקניות הגדול לפסח, ולטיולי הטבע.

שור
משהו טוב קורה לכם השבוע, שוורים: מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל שלכם, והשור המופנם שלנו לומד לדבר, לשתף, לחלוק ולאפשר למילים לפעול אתכם... ועבורכם.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר ממזל טלה הלוחמני למזל שור הרגוע - וזה מאפשר לכם להירגע סוף סוף ולהתכונן לסדר כמו שצריך, בראש נקי, לב טהור ונפש חפצה.

סרטן
מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, למזל שור המאכלס את הבית החברתי שלכם, מאפשר הרחבה של המעגלים החברתיים שלכם לפני החג ובחול המועד.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, לא יוצרת זוויות עם כוכבים אחרים - ואתם עלולים להרגיש קצת לבד השבוע. זמן לשהות בחברת חברים קרובים או בני משפחה אוהבים, כולל הסדר.

בתולה
מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, למזל שור מקל עליכם - ומזמין אתכם לפני ואחרי החג לנסוע לטייל, להתארח ולפגוש בשבוע הזה נופים אחרים ואנשים חדשים. זמן להתחדש.

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, נפרדת מאורנוס התזזיתי, הלחצים יורדים בהדרגה והרוחות נרגעות. נצלו את השבוע לפני ואחרים החג לחידוש קשרים והרחבת מעגלים.

עקרב
מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל שור המאכלס את בית היחסים שלכם - וחשוב במיוחד השבוע להעביר את החג וחול המועד עם הפרטנרים שלכם או חברים קרובים.

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, שוהה במזל טלה הנלהב והאסרטיבי - וכדאי לנצל את שהותו שם בבית הרומנטיקה שלכם כדי לתת מקום גדול יותר לרומנטיקה השבוע - ולאהבה בכלל.

גדי
מיקומו של כוכב מרס במזל סרטן מדגיש השבוע את הצורך להשקיע קצת יותר ביחסים - וחג הפסח בהחלט מאפשר שדרוג שכזה. השקיעו קצת יותר בשיחות עומק וקרבה.

דלי
ונוס הרגשית נכנסת לאורנוס, שליט המזל שלכם, והמתחים נמצאים בירידה. ונוס ומרקורי במזל שור הופכים את השבוע לביתי ונינוח יותר - ומאפשרים חג נעים והרמוני יותר מתמיד.

דגים
מרקורי, כוכב התקשורת, עובר לבית התקשורת שלכם, והדגיג המופנם שלנו הופך תקשורתי במיוחד: זמן מצוין לשתף את באי הסדר ובני המשפחה ברגשות ובתכניות - ולחדש קשרים מהעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully