וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם מזל דלי

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 10:54

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל דלי - מלכת החרבות. איך נזהה שאנחנו במחיצתה? איך נדע כיצד לכבוש את לבה? וממה כדאי לנו להיזהר?

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל דלי, הלא היא מלכת החרבות. נזכיר שאמנם לקלפים עצמם יש מגדר מסוים, אך משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה של מלכת החרבות למשל. אז יצאנו לחקור איך זה לצאת עם המלכה האם. מה היא אוהבת, מה היא לא אוהבת, מה ידחה אותה או יעשה אותה שלך לנצח (בתקווה). רוצה לצאת איתה? הנה מה שמצפה לך:

איזה טיפוס היא?
וואוו. מלכת החרבות היא ראשית כל "וואוו" ומדוע? משום שהיא לא הטיפוס הנשי הרגיל, החסוד, הצנוע והמתנחמד. היא כוח שיש להכיר בו. היא יכולה להיות בהחלט שקטה, נעימה ומזמינה. אבל היא חדה כתער, אינטיליגנטית ואינטלקטואלית והיא "חותכת לעיקר" בחיים. היא חכמה, עניינית וייתכן שהיא תיטה לשקוע בעבודה כי היא כל כך מהופנטת מהעבודה שלה, ונהנית מכל רגע של תעסוקה, אבל היא בהחלט צריכה בית חם ומכיל כדי לא להגזים ולהישאב לעבודה בלי בקרה או גבול. ייתכן שהיא תהיה מדענית, פסיכולוגית, מתכנתת או מנהלת עמותות. היא מאוד נלהבת מנושאים חברתיים ומצדק חברתי והיא רוצה לתקן את העולם - בין אם באמצעות קדמה וטכנולוגיה או שינוי פני החברה.

מה היא מחפשת בבן או בת זוג?
היא מחפשת קודם כול אדם עצמאי עם חשיבה מקורית ואישית משלו. היא אישה חזקה אמנם אבל היא מחפשת פרטנר ולא מישהו שירדוף אחריה. היא רוצה בחור עצמאי, עם שאיפות ועולם פנימי מגובש. דבר שני שהוא חובה - לב טוב. אכפתיות, אמפתיה, יכולת להזדהות ולהתחשב. זה יכול לבוא לידי ביטוי בנתינה לזולת אבל זאת ממש לא חובה. מבחינתה - מחוות קטנות הם העיקר: אדם שזוכר שלבת הזוג שלו קשה לקום בבוקר, ומכוון שעון עבורה, או מביא לה את הקפה למיטה מדי פעם. מישהו שזוכר ימי הולדת, שמכבד את ההורים שלו ועוזר לחבריו בעת צרה - בחור שאכפת לו - זה מה שהיא מחפשת, והסיבה? היא רוצה פרטנר לחיים. מישהו שיכול להיות שם בזמנים קשים וקלים, יפים וגשומים. עמוד שדרה פנימי וערכים - הם מאסט. היא צריכה (בינינו) גם מישהו שיכול להתווכח איתה ולהיות עזר כנגדה. לא הכול צריך ללכת בדרך שלה, וזה טוב שהיא תלמד קצת להתפשר.

מזל דלי. נעמה מנדלבוים,
מזל דלי/נעמה מנדלבוים

איך היא בדייט?
חדה כתער גם בדייטים. מובן שהיא תהיה נחמדה ומסבירת פנים. אבל היא יכולה להיות די ישירה - "הי נעים מאוד, איך הקפה. טעים? אתה רוצה משפחה וילדים? תוך כמה זמן אתה רואה את עצמך סוגר את הבסטה? מה החסרונות שלך? אתה נוחר?". או במילים אחרות, אם אתם רוצים לצאת איתה כדאי להתכונן לכמה פצצות ישירות של שאלות ובקשות לקבל מידע, נתונים וגרפים אישיותיים. אבל זה יהיה שווה את זה. היא כל כך נחמדה, ומעניינת ובטוחה בעצמה, שלא תוכלו לפרש את זה כ"נואשות", רק כקריאה לסדר, ודרישה עדינה - בבקשה לא לבזבז למלכה את הזמן סתם.

ממה להיזהר?
כדאי להיזהר מחוסר רגישות קיצוני לערכים חברתיים. היא לא אוהבת גילויים של רשעות וחוסר סובלנות. ואם "מלכות" אחרות יסלחו על כך או יעלימו עין מסימנים קטנים, המלכה הזאת רואה הכול כולל הכול. אם אתם לא נחמדים למלצר? ירדו לכם נקודות. לא מעניין אתכם מצב העוני? בעיה. חושבים שרק אתם ועצמכם קיימים בעולם? בבקשה פשוט אל תתחילו איתה, כי הדייט לא יהיה כיפי בכלל. בקיצור. היא רוצה בן אדם עם לב, מענטש, מישהו שחושב על החיים - לא רק בפרמטרים של כסף.

למה כדאי לכם אותה?
כי היא מלכה רצינית מאוד ולא רק בענייני עבודה. אם היא קצת טובעת לפעמים בעבודה והתנדבות, הכול מתגמד בהשוואה לאכפתיות העצומה שלה, לזיק בעיניה, לשיחות החכמות והמצחיקות איתה, ולהשקעה האישית שלה בשלומכם. היא תדחוף אתכם קדימה, אולי אפילו סוף סוף תמצאו את הייעוד שלכם או את משמעות החיים עצמם. אולי תתחילו לראות איך התפוקה שלכם עולה פלאים ואתם פתאום הרבה יותר חברותיים ואכפתיים ומועילים לעולם. היא לעולם לא תזרוק אתכם זתם ככה כי ישעמם לה, היא פרטנרית מאוד אמינה וחדה מאוד... רק צריך להזכיר לה בשבע בערב, להירגע, לסגור את המחשב, ולאכול יחד ארוחת ערב שקטה, מצחיקה וכיפית.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully