וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 26 במרץ עד ה-1 באפריל 2023

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 10:46

שבוע מתוח ורב תהפוכות לפנינו, שבו המתחים רק מתחזקים. נפגוש בו גם כמה שינויים מעניינים, גל אלימות קצר - ואפילו זווית של תקשורת אופטימית שכדאי לנצל

הורוסקופ. ShutterStock
המתח רק הולך ומתעצם לו השבוע. קחו אוויר/ShutterStock

זווית המתח בין מרס לפלוטו מתחזקת בימים הראשונים של השבוע: פעלו בזהירות ושמרו על עצמכם.

כמה מילים לכל מי ששאל אותי השבוע מה יהיה עם הממשלה הזו - והיו רבים כאלה: הממשלה הזו נוצרה כשמרקורי, כוכב התקשורת, וכוכב מרס הלוחמני שנקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי, היו בהילוך אחורי. המיקום הזה מראה על פוטנציאל הרסני מאחורי הקלעים, פוטנציאל שיעסוק בעיקר בהרס הקיים - על פני בניית מודל חדש של בנייה.

ואכן, נכון לרגע זה לא נבנו דברים על ידי הממשלה הקיימת, חוץ מאשר מטען רגשי שמפעיל את חבריה וגורם גם לרגשות דומים לצאת כנגדה. יש שיגידו שהצורך של מרקורי לסגור מעגלים ולא לפתוח חדשים נמצא גם כאן, כשחלק מחברי הממשלה עוסקים בסגירת מעגלים עם העבר - כשהרפורמה המשפטית היא סוג של סגירת מעגל עם העבר, ייתכן שממקום מתחשבן. כאסטרולוג, אני לא רואה כיצד הממשלה הזו תסיים קדנציה, גם בגלל זווית הפעולה העוצמתית בין פלוטו לשמש במפת הלידה של נתניהו. הזעזועים שכולנו חווים עכשיו נוצרים על ידי פלוטו שנמצא כעת בזווית לאופק שבמפת המדינה - ועשוי אף להקצין את התהליך. מפלס הדרמות שיוקצן בחודשיים הקרובים שבהם מרס ישהה במזל סרטן, שם נמצאת גם ונוס במפת המדינה, עשויים להיות קריטיים לתהליך ואולי גם להאיץ אותו במידה רבה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. כוכב מרס עובר למזל סרטן.
2. צמידות מדויקת בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי.
3. צמידות מדויקת של מרקורי, כוכב התקשורת, עם יופיטר, כוכב השפע.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרס, כוכב האקשן, ממזל תאומים התקשורתי למזל סרטן הביתי. המעורבות הרגשית של כולנו עולה מדרגה ואיתה גם הרגישות הגבוהה. זהו זמן טוב לשיפוצים והשקעה בבית, אפילו עבודה בבית, אולם חשוב להמנע מכעסים ועימותים בגלל רגישות יתר ומעורבות רגשית גבוהה. כאילו שחסר לנו דרמות בחיים עכשיו, בא מרס ושופך עוד שמן על מדורת העצבנות וחוסר היציבות. זה קורה כי מרס מקצין את הפעילות של הבית והמזל שבו הוא נמצא, ובמזל השייך ליסוד המים הרגשי כמו סרטן - הוא מקצין מאוד את הרגישות שלנו, את החשיבה הסובייקטיבית ואת שינוי מצב הרוח שלנו באופן בלתי פוסק ומכאן מקצר מאוד את הפתיל הקצר ממילא של כולנו - וגורם לנו להגיב בעיקר מהבטן ולא מהראש. המיקום הזה מביא איתו הרבה מאוד דרמות אל השולחן, ביחד עם לא מעט חיכוכים בנושאי בית ומשפחה - וביחסים שבינו לבינה שעלולים לסבול בהחלט מתגובות חסרות פרופורציה כשדברים יוצאים משליטה.

זו תקופה טעונה שתדרוש מכולנו מקסימום סבלנות וסובלנות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות טלה, סרטן, גדי ומאזניים.

גבר מחזיק תמונות של פרצופים והבעות. ShutterStock
הרבה מאוד דרמות על השולחן השבוע. נסו להישאר מאוזנים/ShutterStock

הצמידות המאתגרת של השבוע

זו הצמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי. הצמידות הזו מאתגרת מאוד: ונוס הרגשית יוצרת רצפים רגשיים ויכולת נתינה והשקעה - והצמידות עם אורנוס גורמת לשינויים וניתוקים פתאומיים ומעבר ממצבים של קרבה למצבים של ריחוק וניכור. בזמן כזה עדיף לא לנתק קשרים למרות שמתחשק. עדיף לקחת פסק זמן או להיות קצת לבד ולהתבונן בדברים מבחוץ. מצד שני זהו זמן מצוין לפריצות דרך מעניינות בתחום המקצועי או הכלכלי. עצבנות וחוסר שקט ביחסים קרובים, פתיל קצר בדיאלוג המשפחתי וכעסים פתאומיים עלולים לקלקל מערכות יחסים נאות, אם לא נקשיב יותר אחד לשני גם כשקשה וננסה להבין אותו או אותה - ומשם לתקשר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, דלי, מאזניים, אריה ועקרב.

הזווית החיובית של השבוע - זו הצמידות שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו ליופיטר כוכב השפע. הצמידות הזו מביאה כמה אפשרויות של התחלות אופטימיות והצלחות לפרוץ את תקרת הזכוכית, אולם בלי עזרה מצדנו - הדברים לא יקרו. נסו לאתר את המקום שבו תרצו שהדברים יקרו - וקחו יוזמה. הצמידות הזו מעניקה לרבים מאתנו גישה אופטימית ויכולת להתחבר מחדש לעוצמה האישית שלנו ולפתוח דלתות שהיו חסומות בפנינו, או ליצור מומנטום חדש של יוזמה ופעולה - ולצאת לדרך עשייה אקטיבית יותר גם באזורי פעולה חדשים ולא מוכרים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים וטלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, עובר למזל סרטן. הטלה שלנו הופך רגיש ורגשני, משפחתי וביתי, אולם חשוב לא לריב כשדברים לא קורים כפי שרציתם.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נצמדת בהמשך השבוע לאורנוס התזזיתי - והשבוע עלול להיות עצבני וחסר שקט במיוחד. חשוב לא לנתק קשרים עכשיו - ולא להגיב בקיצוניות.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, נצמד השבוע ליופיטר כוכב השפע - וזו סיבה למסיבה קטנה: זמן לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם - ואפילו למלא כרטיס פיס בשביל המזל.

סרטן
כוכב מרס עובר למזל שלכם. מצד אחד הוא מביא איתו הרבה מאוד עוצמה לביצוע דברים, אך מצד שני עלול ליצור ריבים, ויכוחים ומחלוקות. הימנעו מריבים משפחתיים.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל אריה אולם ללא זויות מיוחדות - כך שכדאי לסמוך בעיקר על עצמכם. זמן לחשיבה עצמאית ולפעילות סוליסטית.

בתולה
צמידות של מרקורי שליט המזל שלכם עם יופיטר כוכב השפע עשויה להביא איתה אופטימיות ושמחה, ויכולת לקדם נושאים שחשובים לכם - אבל רק בזהירות.

צפו בתחזית המורחבת:

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן להצטרפות >>

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, נצמדת לכוכב אורנוס התזזיתי ומביאה איתה שבוע עצבני וחסר שקט. חשוב כעת לפעול בזהירות מקסימלית - ולהימנע מטריקות דלת וכעסים מזדמנים.

עקרב
מעברו של כוכב מרס למזל סרטן מביא איתו דרייב חזק ליצירה ולעשייה. צמידות בין ונוס ואורנוס בבית היחסים שלכם עלולה לגרום למהפכים וניתוקים. היזהרו במילים שלכם.

קשת
צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, ליופיטר, שליט המזל שלכם, עשויה להביא איתה שבוע תקשורתי במיוחד: זה הזמן לדבר, לשתף ולחלוק - ולאפשר למילים שלכם לפעול עבורכם.

גדי
כוכב מרס עובר השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם - והוא עלול לעורר ריבים ולהצית מחלוקות: חשוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולהימנע מעומס רגשי על היחסים.

דלי
צמידות בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין ונוס הרגשית מחזקת צורך לשתף רגשות - אולם להימנע משינויים. אתם זקוקים לקצת יותר ספייס - ובלי לריב עם הפרטנרים שלכם.

דגים
מעברו של כוכב מרס למזל סרטן, השייך גם הוא ליסוד המים, מביא איתו דרייב חזק להרחבת אופקים ולצמיחה אישית. זמן טוב לקורס או לסדנה שעוסקת בנושאים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully