וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם מזל תאומים

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 9:43

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל תאומים - נסיך החרבות. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע כיצד לכבוש את לבו? וממה כדאי לנו להיזהר?

שפע צריך לדעת להכיל/שגיא מנדלבוים

על אף שלקלפים עצמם יש מגדר מסוים, משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה ממלכת החרבות. הפעם יצאנו לחקור איך זה לצאת עם נסיך החרבות, קלף חצר. מה הוא אוהב? מה הוא לא אוהב? מה ידחה אותו או יעשה אותו שלך לנצח (בתקווה)?

רוצה לצאת איתו? הנה מה שמצפה לך:

איזה טיפוס הוא?
וואו, טוב קודם כול אין ספק שהוא טיפוס. לא תפספסי אותו, הוא לא רגיל ולא נורמטיבי (במובן המשעמם של המילה). הוא כריזמטי, מצחיק בטירוף, קליל ושובבי, מקורי וחד לשון ולא יהיה לך משעמם לרגע. אין מצב שתתחילי לגגל כל מיני שטויות בפלאפון אם את בדייט איתו, הוא סוחף מדי ומעניין יותר מכל סרטון או פוסט. אפשר בהחלט לומר שהוא אינטרנט מהלך על שתיים, אבל מכיוון שכך - גם את תצטרכי לעמוד בקצב שלו ולעניין באותה המידה. אולי הוא יהיה איש שיווק מקסים, אבל גם אם הוא רואה חשבון, אין ספק שהוא הרואה חשבון הכי מדליק בבלוק. הוא יודע למכור רעיונות גם אם אין כאן עסקה כלכלית, ובעיקר - יודע למכור את עצמו, את הזוגיות איתו ואת הדייט הבא.

מה הוא מחפש?
אני אשקר אם אגיד שהוא מחפש בחורה מעניינת: האמת הוא שהוא מחפש את הבחורה הכי מעניינת בעולם, אלא שמכיוון שטרם נותרה תחרות שתכתיר את האחת, הוא יסתפק גם ב"מעניינת" בלבד. ברור שישמח אם תהיה גם בול הטעם שלו מבחינת משיכה, אבל חייב להיות לאישה שלו עולם פנימי עשיר ומוטב אפילו - לא קונבנציונאלי. הוא אוהב חדשנות, שונות, מסתורין - ושילובים לא צפויים ומעניינים. הוא אוהב להיות מופתע והוא חייב שאהובתו תצחיק אותו.

מזלות ואהבה. ShutterStock
דייט עם בן מזל תאומים. איך זה ירגיש?/ShutterStock

איך הוא בדייט?
כיפי. השיחה איתו היא דבר נעים ונחמד ויש מצב שהדייט יתחיל בקפה, ימשיך לתערוכה, יעבור לחבר ומשם לים, פתאום יהיה לו טלפון מידידה שתציע שתבואו לראות מיצב שלה במדרחוב - ומפה לשם את לא תביני איך הדייט הזה התפתח ממקום אחד לצד השני של העיר תוך שעתיים - אבל את בטח לא תתחרטי על זה. בדייט הוא צ'ארמר רציני, הוא יחמיא, הוא לא יחסוך בהתלהבות ממך, הוא יעניין, הוא ירגש והוא ירצה באמת שיהיה לך דייט מקסים ולבבי. העניין הוא - וזה חשוב! צריך לקחת אותו בערבון מוגבל עד שמבינים אם הוא רציני, ואולי כדאי לנצל את הדייט כדי לבדוק אם הוא באמת מחפש קשר, אם היו לו קשרים רציניים או שהוא קשקשן גדול.

איך כדאי להתחיל איתו?
בגדול הוא יתחיל איתך בסופר, באפליקציה, בקולנוע, באוטובוס, בתור לחניון, זה לא משנה. בגלל שהוא כזה חמוד ופלרטטן הוא תמיד ימצא איך להתחיל עם מישהי, ומה הופך אותו לכזה גאון? הוא יודע שזאת בסך הכול שיחה. אז באפליקציה למשל, במקום לשאול אותך - היי נעים מאוד, במה את עוסקת? הוא ישאל משהו רלוונטי כמו - מה את אומרת על ההפגנה אתמול? את חושבת שאוכל סיני הוא ניצול תרבותי? או - את חושבת שיש אלוהים? הוא יתנהג כאילו אתם כבר קצת מכירים ויפתיע - וזה מה שכדאי לך לעשות גם! לשאול שאלות לא שגרתיות, לספר על משהו מצחיק שקרה לך היום, ולא להגיד: "שלום, נעים מאוד, ערב זך". או כל מיני קלישאות כאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מלך החרבות. ShutterStock
קלף מלך החרבות/ShutterStock

ממה להיזהר?
מלהתאהב מהר מדי. לגמרי. הוא כזה כובש, חמוד ומקסים שאת אולי תשכחי לברר אם הוא פה באמת לטווח הארוך, אם הוא מחפש אישה או הרפתקה. אם הוא בשל ובוגר הוא יצליח לשלב את הסקרנות והכיפיות שלו - עם קשר בוגר ויציב. אם הוא עדיין בשלב המשחקים, את תגלי מהר מאוד שהפסדת בדמקה, מונופול וגם ב"כדרים הבאים". כי את לא תשימי לב שהתאהבת ואופס - הוא כבר המשיך הלאה. בקיצור, לאט לאט איתו, דייט אחד כל פעם, לבדוק רצינות ולחכות עם הסקס! נכון שהוא מרגש וכיפי אבל חשוב מאוד שתשמרי על הסנטר שלך שלא תיסחפי ותזכרי שגבר צריך להוכיח את עצמו - את הרצינות ואת החשיבות שלו בחייך.

למה כדאי לך אותו?
כי אם הוא כבר בשל ובוגר, יהיו לך פשוט חיים מרתקים, מלאים בבילויים, בתערוכות, בטיולים, אבל בעיקר - בשיחה ערה, רעננה, מעניינת ומרגשת. יהיה לך כיף גם סתם לשבת לקפה במרפסת, יהיה אפילו כיף לשתוק... ו-וואו הסקס גם יהיה נהדר, כי הוא כל הזמן יברר איתך מה את אוהבת ומה לא, ומה לעשות לך ומה פחות, ואת תקבלי את כל מה שביקשת ויותר! אגב גם סקס טלפוני איתו זאת חוויה של רכבת הרים ספרותית נהדרת. אתם תהנו מהחיים יחד, זה יהיה מסע מרתק, ותמיד תוכלי לדבר איתו ולחלוק רעיונות, רשמים, תחושות וחלומות. אם תעבדו יחד בעסק משותף - העבודה תהיה מרתקת ויצירתית, אבל לא משנה איך תבחרו לחיות - משעמם לא יהיה.

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully