וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם מזל שור

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל שור - מלכת המטבעות. איך נזהה שאנחנו במחיצתה? איך נדע כיצד לכבוש את לבה? וממה כדאי לנו להיזהר?

שפע צריך לדעת להכיל/שגיא מנדלבוים

הפעם יצאנו לחקור איך זה לצאת עם מזל שור - מלכת המטבעות. איך נזהה שאנחנו במחיצתה? איך נדע איך לכבוש את לבה? וממה להיזהר? נזכיר שאמנם לקלפים עצמם יש מגדר מסוים, אך משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה ממלכת החרבות למשל.

איזה טיפוס היא?
מלכת המטבעות היא במובנים מסוימים דמות האישה הקלאסית שאנחנו מדמיינים כשאנחנו חושבים על המילה "אישה" לפי ההגדרות התרבותיות שלנו. היא נשית, עדינה, מכירה את עצמה היטב, דעתנית אך בהחלט לא צעקנית. בספר אני מגדיר אותה כ"בעלת המכולת" ולא בכדי: יש לה ראש על הכתפיים, היא עצמאית מאוד והיא מושלמת לניהול אחראי וקפדני של עסק. היא גם מסורה ושואפת להעניק הזנה וחום לסביבתה בכל דרך. היא חולה ממש על הפרטים הקטנים של החיים, וזרק רק הגיוני שאם היא "בעלת המכולת" היא תיטה להתמכר למדפים המסודרים, להסניף את הכוסברה (כן יש אנשים שאוהבים כוסברה, סליחה) אולי אפילו לקנות אקדח מדבקות מזהב כדי שהתמחור של כל פריט ייעשה בסטייל. אבל לא משנה מה עיסוקה האמיתי, יש לה ראש חסכני, יעיל, היא מטפחת מידות טובות ונרתעת מסיכונים. אני לא מדבר על חרדה מצניחה חופשית, אלא על חשש לקנות בגד שלא בסוף עונה (שחיתות!). עם זאת ברור שקצת הגזמתי, היא בהחלט אוהבת לבלות, להיות בטבע, להיות מוקפת במשפחה ובעיקר לספוג תרבות גבוהה ולצרוך כמויות אדירות של יופי - ספרותי, תרבותי, אופנתי וקוסמטי כאחד.

דייט ומזלות. ShutterStock
איך זה לצאת עם מזל שור - מלכת המטבעות?/ShutterStock

מה היא מחפשת בבן או בת זוג?
היא מחפשת גבר לחיים, תומך, מסור, אחראי, לרוב גם כזה שאוהב ילדים ורוצה משפחה. מישהו בוגר וחם שאפשר לשוחח איתו אבל גם לצאת איתו אל העולם ולהתמוגג מיופיו. היא רוצה בן לוויה אמיתי לחיים האלה, מישהו לגדול איתו ולהזדקן איתו, לבלות איתו יחד, לספוג המון תרבות ואווירה ונסיעות לחו"ל כדי שיהיו המון זכרונות משותפים - וכל רגע משותף יכול להפוך לזמן איכות - אפילו הדבקת התמונות באלבום המשותף - אחרי הנסיעה זאת חוויה. היא רוצה כנראה גם אדם יציב כלכלית (אבל לאו דווקא עשיר) ממשפחה טובה, שיש לו בסיס איתן ויציב וערכים משובחים. בקיצור אם אתה "ילד רע", דוש חסר תקנה, רווק צעיר לנצח עם תסמונת פיטר פן מוגברת - אתה לא מתאים לתפקיד.

איך היא בדייט?
קלאסית. היא תתלבש יפה, תריח טוב, תפעל לפי כל כללי הטקס, כנראה בהחלט לא תשכב עם הדייט שלה בערב הראשון, היא מחפשת גבר רציני והיא לא ממהרת לשום מקום. היא ממש לא להוטה להסיר בגדים בשביל כל דביל שלוקח אותה לקפה, אז כדאי שהדייטים שלה יהיו מוכנים להוכיח שהם מחזרים רציניים. היא רוצה דייט שיפעים אותה עם שיחה ערה, מסקרנת ואינטלקטואלית במיוחד. והיא מחפשת את החצי השנה שלה, מישהו רומנטי ומקסים שישלים אותה (קיטשי ככל שזה יישמע). וכן היא לא תתחלק בחשבון חצי חצי - אתה מזמין. לא בגלל שהיא קמצנית. להיפך, היא מאוד תשמח לפנק אותך, אבל היא רוצה להרגיש שיש כללים לטקס הזה, לפחות בדייט הראשון, ובדיוק כמו שהיא מוציאה את "הפנינים הטובות" שלה מהמגירה לכבוד האירוע, היא מצפה שיפנקו אותה בהתאם. עם זאת היא לא גסת רוח. אם היא לא מחבבת אותך, היא לא תיתן לך כנראה לשלם עליה. היא תרצה להתנהג באופן אתי והולם.

איך להתחיל איתה?
יש שתי אסכולות בעניין. אסכולה אחת היא פשוט להגיע עם המון ביטחון ולבקש דייט רשמי. היא תרצה שהדייט ידע לא רק בדיוק לאן הולכים, אלא גם מה הוא רוצה מעצמו ומהחיים שלו - אז כדאי לוודא את זה לרגע לפני שבכלל מציעים לה. היא לא מתכוונת להיות "המחזר" בסיטואציה. היא רוצה להרגיש מחוזרת, רצויה ונשית במיוחד. היא לא תקבע את השעה והמקום - זה התפקיד שלך. ולכן כדאי לבוא מוכן ומזומן. עדיף גם לדעת מה היא אוהבת לאכול ואולי אפילו להגיש לה את הכיסא, בקריצה קטנה, אפילו אם זאת מחווה רומנטית מיושנת לכאורה. בתכלס - היא תתרגש. אסכולה שנייה אומרת שכדאי פשוט מראש להזמין אותה לאירוע אומנותי: תערוכה מעניינת, אירוע תרבותי מגניב, הרצאה ספרותית או כל דבר שאתה יודע שהיא תאהב (ואפילו כדאי לברר מראש). ככה תעשה עליה רושם בלתי נשכח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קלף מלכת המטבעות - טארוט. ShutterStock
קלף מלכת המטבעות/ShutterStock

ממה להיזהר?
כדאי להיזהר מנטייה לפסוח על שני הסעיפים, כמו שהזכרתי, מחוסר יציבות ומאי רצינות. היא לא תסבול התנהגות כזו, אז כדאי כבר מראש להתרחק אם התכנית היא לשגע את המלכה. אם אתה עוד לא בשל ומבושל, לא יודע מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול, או שאתה בריבאונד, היא בכל מקרה תתרחק ממך כמו מאש. בנוסף, היא אולי פרגמטית, אבל היא לא אוהבת אנשים משעממים, חלשי אופי או כאלה שאין להם דיעה. אז אם אין לך נושאי שיחה משמעותיים ודעות מוצקות אולי כדאי שתצא עם מלכה אחרת. אין ספק שקשה לה עם ביקורת בגלל שהיא בעצמה מאוד פרפקציוניסטית, אז כשמעירים לה כדאי לעשות זאת בעדינות ונועם וגם להזכיר על הדרך את שלל יתרונותיה.

למה כדאי לכם אותה?
כי היא אחת המלכות המרשימות, היפות, המעודנות והממכרות שם בחוץ. היא מביאה כל כך הרבה ערך מוסף, טעם טוב, אינטלקטואליות, רגישות ויופי חיצוני ופנימי שכל רגע בלעדיה מרגיש חיוור ומפוספס. המלכה היא לא רק התבלין החסר היא גם המנה העיקרית. היא אמא נהדרת, אישה מסורה, היא המארחת המושלמת והיא תרצה לעשות הכול כדי שיהיה לך ולמשפחתך טוב, נעים ומושלם מכל בחינה אפשרית. היא מתחשבת, מעניקה ואכפתית והיא מלכה עם לב זהב.

הורוסקופ יומי למזל שור >>


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully