וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל-3 המזלות האלה הולך להיות שבוע מוצלח במיוחד

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 8:58

קשה להאמין שאנחנו כבר בחצי הדרך של חודש מרץ, מה שאומר שהאביב ממש מעבר לפינה. סטורן עושה צעדים ראשונים במזל דגים והמעבר המיוחל הזה מסמן עידן חדש לגמרי. המעבר הזה יעזור לכם להפוך את החלומות והאידיאלים שלכם למציאות. אלה 3 המזלות שיחוו זאת באופן ניכר

הורוסקופ. ShutterStock
המזלות שיהיה להם את השבוע המוצלח ביותר/ShutterStock

סטורן עושה צעדים ראשונים במזל דגים והמעבר המיוחל הזה מסמן עידן חדש, שיעזור לכם להפוך את החלומות והאידיאלים שלכם למציאות. סמכו על על האינטואיציה ועל הכמיהות הרוחנית שלכם בתקופה זו. עם זאת, חשוב לטפח איזון בריא בין המוח ההגיוני שלכם לבין הקריאה הרוחנית שמנחה אתכם קדימה. השמש תצטרף לנפטון בדגים בהמשך, מה שהופך את הזמן הזה לזמן למנוחה ורגיעה. קחו לעצמכם חופש קצר מהעבודה אם אפשר. ב-16 במרץ, גם ונוס תיכנס למזל שלה - מזל שור. זה המקום שבו היא משגשגת אנרגטית ומקרבת אותנו לתענוגות החושניים שלנו.

הנה 3 המזלות שיהיה להם שבוע מוצלח במיוחד:

מזל שור

האפשרויות הן אינסופיות עבורכם. זה נכון במיוחד כאשר בוחנים את קרבתה של השמש לנפטון בדגים - דרך בית האסוציאציות ה-11 שלכם, חזיונות עתידיים ותחושת שייכות. היקום מעניק לכם משקפיים ורודים, אז תעזו לחלום.

החלק הכי טוב? בנוסף לירח שנכנס למזל גדי בב-15 במרץ ומחזיר אותך ליסוד האדמה שלך, השליט השמימי שלך, ונוס, יערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו במזל שלך. זה מדהים! ונוס אוהבת להיות במזל שלך - וזה בדיוק הזמן לפתוח את הלב. בנוסף להנאות הפשוטות, אתם תרגישו מבוקשים מתמיד.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

מזל עקרב

אתם זוכים לבהירות לגבי כמה רגשות מעורפלים שנאבקתם בהם מאז שמרס נכנס לראשונה למזל תאומים בסתיו שעבר - וזה תמיד יתרון, אבל יש עוד: השמש תאחד כוחות עם נפטון הקסום בדגים, דרך הבית החמישי שלכם הנוגע לאהבה, תשוקה והנאה ב-15 במרץ.

אם אתם לא מאוהבים עד מעל לראש באדם המיוחד שלכם, רוב הסיכויים שתפגינו את האהבה שלכם ביצירתיות. זה יכול להתבטא במילים או בשירה, במיוחד עם הירח שנכנס למזל גדי ולבית התקשורת השלישי שלכם. ונוס גם תחליק לתוך מזל שור המונע בחושניות, דרך הבית השביעי שלכם הנוגע לפשרה, הסכמים ושיתופי פעולה משמעותיים ב-16 במרץ. שותפויות אישיות ומקצועיות יהיו עבורכם דבר טוב במעבר הזה, נצלו זאת.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מזל גדי

אם אתם יכולים לקחת קצת זמן לנוח השבוע, עשו זאת. אתם בוודאי תרוויחו מזה בטווח הארוך. אחרי הכל, הירח יחליק אל בית המנוחה ה-12 המנומנם שלכם - ואחריו תגיע השמש לנפטון החלומי ב-15 במרץ. הדמיון שלכם חי כתמיד תחת הסינרגיה הקסומה הזו, אז הבטיחו לרתום את הקסם שלכם בחוכמה.

חשוב מכך, עם הופעת הבכורה המסנוורת של ונוס במזל שור והבית החמישי של היצירתיות, האהבה והתשוקה שלכם ב-16 במרץ, יהיה לכם לא רק את החזון היצירתי - אלא גם את תחושת הערך העצמי להוביל, בין אם זה אמנותית או במונחים של רומנטיקה. הכניסה של ונוס לסטורן ב-17 במרץ תעודד אתכם להתחייב לתוכנית פעולה, במיוחד בכל הנוגע למיתוג האישי שלכם ולמאמציכם היצירתיים.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully