וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 10-11 במרץ 2023

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 12:05

הנה מה שמצפה לכם בסוף השבוע הזה לפי המזל שלכם

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ סוף השבוע/ShutterStock

גדי
נראה שאתם נמצאים בשישי במרכז האקשן - ולכן זהו זמן מצוין לארגן משהו גדול יותר כמו מסיבה טובה, קריוקי, ואפילו טיול בחיק הטבע שאתם מארגנים. בשבת -זמן לפגישה עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם והחלפת חוויות.

דלי
ירח מאזנאי ביסוד האוויר מביא איתו חשק לטייל, לנוע בדרכים ולפגוש נופים אחרים. זה בדיוק הזמן לטייל במקומות שמזמן רציתם. בשבת - זמן לאירוע כיפי, להופעה או יציאה שמחה - או להליכה בחיק הטבע.

דגים
סוף השבוע הזה יתאים להרפתקה מעניינת, מפגש עם אנשים חדשים ושיחות שמזמן לא ערכתם. זמן טוב לצאת מהשיגרה ובמקביל לשדרג תקשורת זוגית וחברתית - ולדבר על הכל, דגיגונים.

טלה
ירח מאזנאי מדגיש את הצורך בבילוי בשניים בשישי הזה. קצת רומנטיקה תהיה בהחלט במקום. בשבת - בילוי ופעילות זהירים במיוחד, המנעות מריבים וזהירות מקסימלית בכבישים.

שור
שישי יתאים למחוייבות חברתית, אולם חשוב חשוב לזכור שלונוס, שליטת המזל שלכם, יש פתיל קצר ולא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה. בשבת - היכרות חדשה אם הלב השוורי פנוי.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל דגים וכמעט לא יוצר היבטים עם כוכבים אחרים. אתם עלולים להרגיש קצת לבד בימים אלה. שישי יתאים לבילוי עם חבר טוב. בשבת - שיחות עומק עד השעות הקטנות של הלילה.

מזל תאומים. ShutterStock
תאומים - בשבת שיחות עומק עד השעות הקטנות של הלילה/ShutterStock

סרטן
על פניו זה נראה כמו שישי ביתי לגמרי, עם ארוחה גדולה כשכל בני הבית מסביב, אבל הזווית עם פלוטו עלולה לגרום לריב פתאומי. זהירות. בשבת - זה הזמן לפתוח את הלב, עקרבים, להוריד שריון ולתת מקום לאהבה.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, נכנסת עמוק אל תוך זווית פעולה עם כוכב מרס. חשוב בימים כאלה לחשוב פעמיים לפני שכועסים, וגם אם הכעס יוצא - לא לאבד שליטה. שבת - יום ביתי כיפי עם אירוח חברים.

בתולה
בוקר השישי הזה יתאים למסע קניות גדול לבית ולמשפחה. בהמשך - יציאה לא שגרתית עם חברים טובים. בשבת - סדרת מפגשים שמחים והרבה מילים שמזמן לא אמרתם, בתולות.

מאזניים
השישי הזה הוא היום שלכם, מאזנאים. מסיבה טובה, מפגש חברתי ואפילו דייט - כל מה שבאמת עושה לכם טוב על הלב. בשבת - הירח עובר לבית ההנאות שלכם: אוכל טוב, חברותא נעימה ושינה ארוכה עטופה בחיבוק.

עקרב
בשישי הזה אתם לא במיטבכם. אולי משום כך כדאי כבר עכשיו להחליט שבשישי נחים ולא מעייפים את עצמכם. אולם בשבת הירח עובר למזל שלכם וזה הזמן למסיבונת, מפגשון - ואפילו יציאה כיפית עם הפרטנר הקבוע.

קשת
השישי הזה הוא חברתי במיוחד מבחינתכם, קשתים. הירח שוהה במזל מאזניים וזהו ערב נפלא לפגוש חברים והרבה מהם - ולבלות ביחד. בשבת - להוריד הילוך, להיות קצת לבד, לדחות תכניות ו...לנוח. זמן לטעון מצברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully