וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות שהכנות שלהם מוגזמת וכואבת

21.3.2023 / 0:07

יש להיות כנה עם טאקט - ויש להיות כנה גם כשהאמת כואבת. אלה המזלות שהכנות שלהם אכזרית ומסוכנת לא פחות מהשקר

7 המזלות המסוכנים ביותר/tiktok.com/@zodiacc.signzz00

כנות היא לא תמיד דבר טוב. יש מקרים שבהם כדאי לרכך את "האמת" כדי לא לפגוע באחרים, אבל יש אנשים שפשוט לא מסוגלים לשמור על שתיקה - ואומרים את האמת גם כשהיא אכזרית וכואבת. כנות אכזרית היא ברכה וחרפה כאחד. כשהיא חושפת פשעים ושחיתיות אז היא בהחלט מקודשת - אך כשהיא נמסרת כחוות דעת לא רצויה על תלבושת, תספורת, שם לתינוק או כל בחירה אחרת שאדם עושה, היא ממש לא מתקבלת.

שלושה מזלות בולטים במיוחד כדוברי אמת חסרי טאקט שלא מסוגלים להסתיר את שעל לבם - גם אם הכנות שלהם עלולה לפגוע בסובבים אותם. הם טיפוסים אותנטיים שמוותרים על הנחמדות הפורמלית ופשוט אומרים את מה שהם חושבים, תאהבו או לא. האסטרולוגית רדה ויגל אמרה ל-NYPost שיש 3 מזלות שתמיד אומרים את האמת הקשה בקול רם וברור - והנה הם:

האוס. Giphy
אין להם בעיה לומר את האמת, גם כשהיא לא נעימה/Giphy

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)

בני מזל טלה ידועים בהתנהגות התוססת שלהם ובשליטה הירודה שלהם בדחפים. כתוצאה מכך, אין מחשבה או היסוס בין הרגע שהם חושבים על משהו לרגע שהם פולטים אותו מהפה שלהם. לעיתים זה יתרון: לעולם לא תצטרכו לנחש כיצד בן מזל טלה מרגיש ומה הוא מסתיר מכם - כי האמת שלהם תמיד בפרצוף שלכם, גם כשהיא כואבת.

במקרה הטוב בני מזל טלה אינם מפחדים לחשוף שחיתותיות, כפי שעשו דניאל אלסברג, שהדליף את מסמכי הפנטגון, רונלד רידנהור, שמחקרו דרבן את החקירה הפדרלית של טבח מיי ליי, ופרנק סרפיקו שהעיד נגד עמיתיו במשטרת ניו יורק בגין לקיחת שוחד ושחיתות.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)

הבתולה נשלטת על ידי מרקורי, כוכב הלכת הקשור לחליפין ולביטוי. בניגוד לטלה, בני מזל בתולה מחמירים עם אנשים ונוקטים בגישה ההיפר-ביקורתית כדי לתקשר. המזל המסומל בארקנה הראשית של הטארוט על ידי הנזיר, יש יכולת מדהימה לראות מה ניתן וזקוק לשיפור, בין אם זה שידרוג אופי, נראות, פעילות גופנית וכדומה. יש להם צורך עמוק לחלוק את הידע/דעה הזו עם מי שלכאורה לא יודע את זה עליו. כזו הוא.

הפרדוקס הגדול של האנשים האלה הוא שהם אציליים במתן עצות אך אינם מסוגלים לחלוטין לקבל אותן. דוגמאות לבתולות דוברות אמת כוללות את העיתונאי החוקר גארי ווב, שקשר את מגיפת הקוקאין לעסקים האפלים של ה-CIA וחושפת השחיתות שרון ווטקינס.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

קשתים מרגישים סוג של חובה לומר את האמת, כמו הסופר והפעיל בן מזל הקשת, נועם חומסקי, שטוען: "זו אחריותם של אינטלקטואלים לדבר אמת ולחשוף שקרים". על מה שהם כושלים בטאקט, הם מפצים בכנות. אנו רואים את הצדקנות הזו אצל הסופר מארק טוויין או אצל לינדה טריפ ששיחה תפקיט בולט בשערוריית קלינטון-לוינסקי - וגם אצל ג'פרי ויגאנד שיצא נגד תעשיית הטבק בסיפור שהיווה השראה לסרט המועמד לאוסקר "המקור".

מזל קשת קשור לבית התשיעי של טיולים, השכלה גבוהה, התרחבות וחשיפה. ככאלה, קשתים הם רמקולים ניידים, מקרנים קוליים שרואים את האמת כמקדש שיש להעריץ אותו, בקול רם, לעתים קרובות וללא התחשבות ברגשות או פחד מפגיעה.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

  • עוד באותו נושא:
  • מזלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully