וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם מזל גדי

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 10:10

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל גדי - מלך המטבעות. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע כיצד לכבוש את לבו? וממה כדאי לנו להיזהר?

שפע צריך לדעת להכיל/שגיא מנדלבוים

על אף שלקלפים עצמם יש מגדר מסוים, משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה ממלכת החרבות. הפעם יצאנו לחקור איך זה לצאת עם מזל גדי - מלך המטבעות, קלף חצר. מה הוא אוהב, מה הוא לא אוהב, מה ידחה אותו או יעשה אותו שלך לנצח (בתקווה). רוצה לצאת איתו? הנה מה שמצפה לך:

איזה טיפוס הוא?
מלך המטבעות (מזל גדי) הוא חתיכת מצבור של כריזמה. הוא אוהב את העבודה שלו - ואפשר לומר שאשתו הראשונה זאת העבודה, אז יש לך מזל אם תקבלי את המקום השני והמכובד אצלו. מצד שני, המקום השני הוא ממש לא פרס ניחומים. המלך מאוד אוהב להשקיע בזוגיות שלו. חשובה לו התדמית הממלכתית והוא רוצה לזכות לא רק בפרס העובד המושלם אלא גם בפרס הבעל הכי טוב בעולם. לכן לגמרי שווה לך להיטפס ברשתו. הוא חכם אבל גם מנוסה, לכן יכול להיות שיש לו כבר הרגלים מנצחים של זוגיות טובה, הוא מאוד אוהב לעשות דברים לפי הספר אבל זה לא אומר שהוא לא יכול להיות כיפי וספונטני (הרי בספר כבר כתוב "על צריך להיות גם כיפי וספונטני בימי שישי ורביעי"). אם הוא טיפוס מאוזן, הוא יחפש אישה שאפשר לבנות איתה בית וכבר ידמיין מההתחלה איך יראה הבית שתבנו לכם יחד - ברמה הרגשית והפיזית כאחד. סביר גם להניח שתוכלו להשקיע בחופשות, כי האספקט הכלכלי כנראה יהיה יציב ואיתן.

דייט מזלות. ShutterStock
איך זה מרגיש לצאת לדייט עם בן מזל גדי (מלך הטבעות)? הנה על הפרטים/ShutterStock

מה הוא מחפש?
הוא לא מחפש "משהו". הוא מחפש הלכה למעשה את האישה שלו, את אשת חייו. אין ספק שהוא עלול להיות קצת שמרני בחיפוש ולכוון למישהי עם תואר ועדיף אפילו עם תואר שני, תזה ודוקטורט. זה ממש לא חייב להיות ככה, זאת פשוט הנטייה של המלך להיות קצת שמרן ולדמיין את מהלך החיים באופן מאוד מסודר של "צבא, תואר, נישואין, ילדים". מצד שני, אם הוא התבגר קצת מהשמרנות שלו - הוא פשוט מחפש אישה רצינית במהות שלה, מישהי שכאן כדי להישאר, שיש בה נאמנות ואופי חזק, יכולת להתמיד וללכת למרחקים לצידו, אישה שרוצה פרטנר ועדיף מישהי שהוא רואה בה את כל היופי והאיכויות שהוא מחפש. הוא עלול להיות קצת שטחי בהתחלה ולהיתלות בסממנים חיצוניים, אבל כשהוא כבר מתחייב - הוא מאוד נאמן!

איך הוא בדייט?
דייט עם מלך המטבעות זה פשוט דייט קלאסי, מפנק ואולי אפילו כזה שכולל פתיחת דלתות והגשת הכיסא של בחירת לבו לפני הישיבה בשולחן. המלך מרגיש שמה שהוא מביא עימו לדייט - זהו ייצוג אישי שלו ושל איכותו, ולכן הוא ישתדל שהדייט ייצג אותו נאמנה כגבר נדיב, קשוב, רציני ומשקיע. כנראה שהוא לא ייקח אותך למק'דונלדס, אלא ינסה להבין מה את אוהבת לעשות, איזה אוכל אהוב עלייך ולהשקיע בכיוון המתאים. הוא יעשה דברים לפי הספר ואולי אפילו יביא לך פרח קטן (כי זר ענק זה קצת מבהיל בדייט ראשון). האושר שלך זה האושר שלו - ולכן כבר מהתחלה הוא ישים אותך בסדר עדיפות גבוה ויגרום לך להרגיש שהדייט רציני.

איך כדאי להתחיל איתו?
מכיוון שהמלך הוא קלאסי, קשה מאוד להתחיל איתו. כלומר, זה אפשרי, אבל הוא חייב להרגיש שהוא עשה את הבחירה, את המהלך וההחלטה, אחרת הוא לא באמת מתחייב אל הדייט במלואו, הוא לא באמת מרגיש מושקע. אז מה את יכולה לעשות? את יכולה רק לבסס את העובדה שאת מוכנה לכך שיתחיל איתך. את יכולה לרמוז בעדינות, להראות עניין, ובעבר קראו לזה "להפיל ממחטה". בימים עברו כשאישה רצתה לרמוז לגבר כלשהו שהיא מעוניינת בו, היא לא יכולה הייתה סתם לגשת אליו ולהתחיל איתו, כי זה לא היה מקובל, אבל היא יכולה הייתה "להפיל ממחטה" ולהרשות לו להרים אותה עבורה. אם הגבר היה מנצל את ההזדמנות, הוא היה כבר עושה מהלך ומזמין את אותה גבירה יפהפיה לפגישה רשמית. אז היום אנחנו כבר באלף חדש, אבל עדיין אפשר לרמוז בעדינות - "אני בעניין אם תרצה" ואז - לתת למלך לעשות את 'העבודה הקשה' ולהזמין אותך.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קלף מלך המטבעות. ShutterStock
קלף מלך המטבעות/ShutterStock

ממה להיזהר?

עם המלך הזה, הסיפור הוא מעניין. קודם כול כפי שהזכרנו חשוב להיזהר מהובלת יתר. הקשר איתו כמובן יהיה שוויוני, אבל אם את מובילה את כל המהלכים מהתחלה, זה לא ייתן לו את מלוא הבמה לחזר אחרייך ולהראות שהוא מחויב ומושקע. לכן אם המלך הזה לא מראה שהוא בעניין, הוא כנראה לא מספיק רוצה, ועדיף לתת לו את המרחב ליזום פעולה ברורה שתבהיר לך את רצונו, או שתהיי חופשייה לחתוך ולבחור כיוון אחר. דבר נוסף הוא השמרנות שלו. שוב הכול תלוי בשאלה עד כמה המלך מאוזן. במצב של חוסר איזון המלך הזה יחפש אישה קלאסית, של פעם, שגם עובדת וגם מטפלת בילדים, שעושה הכול ולא מצפה לעזרה. הוא ירצה מישהי יפה באופן קונוונציונאלי שמתנהגת לפי הספר, ולא ידע איך להתנהל מול חשיבה מקורית או לזהות סוגים רבים של יופי וסקסיות. בנוסף הוא עלול להיות מכור לעבודה ולא לשים לב שהוא קצת מזניח את הבית.

אם המלך מאוזן זה אומר שהוא כבר מבין חייב להרחיב אופקים ולהפסיק להשתמש במושגים מיושנים כדי לעצב את חייו - ואז אפשר להציב לו גבולות, לתזכר אותו בעדינות ולהתוות לו את הדרך כך שיבין שגם הוא צריך לשנות את אורחותיו כדי שהזוגיות תעבוד.

למה כדאי לך אותו?
כי הוא מאוד נאמן ומאוד משקיע. הוא יראה בך בשר ומבשרו וההשקעה בך ובאיכות חייך תהיה חשובה במעלה עבורו, הוא יראה בכם צוות מנצח, ויתלה את הערך העצמי שלו בהצלחת הקשר וגם בהצלחתך. הוא ייעץ לך בענייני קריירה וירצה לראות אותך פורחת בכל תחום חיים, והוא גם יפנק אותך המון. היחסים איתו יהיו יציבים, הוא בונה דברים לטווח ארוך - וגם קשרים והוא רק יחכה להתבגר איתך יחד ואולי לקנות יאכטה שאיתה תוכלו לשוט מחוף אל חוף.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully