וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית למרץ 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 9:25

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש מרץ 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

טארוט - תחזית למרץ 2023/Tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ולהלן הפתיחה שלה לחודש מרץ 2023.

דגים- מזל טוב ליום הולדתכם! החודש ענייני הרגש והלב נפתחים, בעיות נפתרות כלא היו והיקום מזמין אתכם לצאת לחופשי. אל תפחדו להביע את רגשותיכם לאחרים. קחו את העניינים לידיים בנושא עבודה, אל תחכו שמישהו אחר יקח פיקוד. בנוגע לזוגיות, יש צורך בבדיקה נוספת של האדם שמולכם. שימו לב לכל ההיבטים אבל אל תתקעו יותר מדי. קחו שליטה!

טלה- אתם נכנסים לחודש חדש באנרגיות ירודות וחוסר אמונה ותצאו ממנו אחרת לגמרי! שווה שתשימו לנגד עיניכם תמונת מציאות טובה ואמונה. לכו אחרי המטרות שלכם בלי לראות בעיניים, צפויה הצלחה גדולה! החודש לא כדאי לבזבז אנרגיות בויכוחים ועימותים. בנוגע לזוגיות אתם לא מתפשרים וזה לטובתכם! בעבודה תצטרכו לתת מעצמכם ולא לשכוח לקבל בחזרה. יציבות בסוף החודש תורגש!

שור- ככל שתשאפו ליציבות ובטחון בעצמכם ובדרך הפעולה שלכם, כך ייטב לכם. אתם צפויים להתקל במצבים שבהם תצטרכו לגשר ולמצוא את עמק השווה, אבל זה רק מבלבל אתכם יותר! תשקדו בעשייה שלכם ואל תתנו עזרה שמעבר ליכולותיכם! בנוגע לזוגיות, אתם נאבקים על מקומכם כי הצד השני דורש מכם הסברים ומבקר אתכם. בנוגע לעבודה תמצאו את עצמכם כמוקד השליטה.

תאומים- אתם רוצים לעזור לכל העולם, אבל חייבים לשים לב שהגישה שלכם לא מתנשאת. כדאי לחפש פידבק הדדי מהסביבה ולדבר בגובה העיניים. החודש כדאי שלא תכנסו לעניינים שמשפיעים עליכם רגשית בצורה לא טובה כי אתם צפויים לקחת הכל קשה מהרגיל. בזוגיות צפוי להיות ריב שיבהיר לכם את המשך הדרך, ובעבודה תקחו כמה ימי חופש.

סרטן- זהו זה. הגעתם למצב שבו אתם מוכנים להמשיך הלאה ולא ממשיכים בדרך הישנה. אתם מצליחים לשים דעות של אחרים בצד ולדאוג לעצמכם. ריבים ועימותים כבר לא חלק מהשגרה שלכם. בנוגע לזוגיות, מישהו ממזל קשת צפוי לרצות את תשומת לבכם, אל תפחדו להציב רף גבוה! בנוגע לעבודה מטה הקסם בידיכם- השתמשו בו בתבונה!

לתחזית יומית לכל המזלות לחצו כאן >>

אריה- היקום יבחן אתכם בכל מה שקשור ביושר, הגינות, שקיפות וכנות. אתם רואים את המציאות כשחור ולבן והדבר עוזר לכם לקחת החלטות מהירות וחותכות ולא להתמהמה. בנוגע לזוגיות, צפוי משבר שנובע מתוך החלטה שלכם, כי אתם לא רוצים להשאיר מקום לבלבול. שימו לב שמישהו מהמשפחה שלכם לא מספר לכם סיפורים.

בתולה- הגישה שלכם לא משאירה מקום לבלבול, אתם יודעים מה אתם שווים ומוכנים לדבר הבא. הכניסו ספורט לשגרת יומכם. בנוגע לזוגיות תבדקו שאתם לא מעמידים פנים שטוב לכם, כשבפנים ממש לא. בנוגע לעבודה, אתם מגלים מקצועיות וזוכים להערכה. דבר חדש ומלהיב יכנס לחייכם החודש. קחו את ההזדמנות.

מאזניים- כבר הרבה זמן שאתם מרגישים שאתם לא נמצאים במקום הנוח שלכם, לחלקכם זה קשור למצב הזוגי, שצריך לעבור שינוי חד! התחילו לפעול למען טובתכם ותזיזו עניינים, במקום לחכות שדברים יקרו מעצמם. החודש כדאי להיות יותר מסודרים עם לוח הזמנים שלכם ולארגן רשימות.
בנוגע לעבודה - השליטה בידיים שלכם.

עקרב- החודש יותר מהרגיל, כדאי להיזהר מהתנהגות לא ישרה ושקרים! שימו לב מה המניעים שלכם ושל אחרים והשמרו. קחו חופש מהעבודה אפילו אם לזמן קצר, כדי למלא מצברים. תאפשרו לעצמכם להתפרק ולהרגיש את כל הרגשות שצפים לכם. בנוגע לזוגיות, הציפיות שלכם גבוהות ולכן קשה לכם לצאת מרוצים עד הסוף. בכביש תנהגו לאט ובלי היסח דעת!

קשת- החודש תשימו לב למה שהיקום מנסה לסמן לכם! אין לכם כח לאף אחד ויהיו הרבה מצבים של ניתוק רגשי מצדכם אבל עד שלא תלמדו את השיעור, זה לא יפסק! כדי להביע רגש וחיבה לאנשים, תכניסו יותר קלילות ויצירתיות לשגרה. נראה שלא תהיו לבד לשניה! בנוגע לזוגיות יש תכנונים גדולים, אבל בפועל לא קורה שום דבר. מישהו נלהב מנסה לגשת ללבכם ורק אתם תכריעו מה יהיה טיב הקשר.

גדי- חודש של אהבה, שותפות וחברות אמיתית! אדם מהעבר צפוי לחזור והפעם הוא נחוש לקשר יציב. המשפט הבא יעזור לכם החודש לקבל החלטות: "עדיף ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ"! סוף סוף אנשים יסתכלו עליכם בגובה העיניים! בנוגע לעבודה, יש התחלה חדשה וחותכת! פרוייקט חדש או שינוי לטובה.

דלי- ככל שאתם נצמדים יותר לכסף, רכוש וכל דבר חומרי אחר, כך אתם מאבדים מהאנרגיות הטובות שלכם. המזל הטוב בודק כל צעד שלכם החודש, כך שיכולה להיות פריצה גדולה או התרסקות, הכל תלוי בדרך שתפעלו. בנוגע לזוגיות יהיו זמנים טובים, תשוקה וחברות! בנוגע לעבודה - התמקדו בשיווק באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully