וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם בת מזל אריה

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 10:00

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה לצאת לדייט עם מזל אריה - מלכת המטות. איך נזהה שאנחנו במחיצתה? איך נדע כיצד לכבוש את לבה? וממה כדאי להיזהר?

שפע צריך לדעת להכיל/שגיא מנדלבוים

על אף שלקלפים עצמם יש מגדר מסוים, משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה ממלכת החרבות למשל. יצאנו לחקור איך זה לצאת עם המלכה האם - מלכת המטות. מה היא אוהבת, מה היא לא אוהבת, מה ידחה אותה או יעשה אותה שלך לנצח (בתקווה). רוצה לצאת איתה? הנה מה שמצפה לך:

איזה טיפוס היא?
ה"לביאה" ממש לא ביישנית, לא תצטרכו לגרור אותה בכוח מהמערה והיא לא תסתיר לרגע את ההתלהבות שלה מכם, כך שלא תצטרכו לנחש או לשאול את הקלפים: "האם היא מחבבת אותי?". למעשה, היא תדאג שלא תצטרכו לפתוח שום קלף (וכך היא תגזול לי את הפרנסה!) כי היא תתן לכם המון ביטחון והבנה - ותבהיר לכם בדיוק איפה אתם עומדים. בניגוד לכל מיני ביישנים, או לאלו שמפחדים להראות התלהבות, היא לא מתכוונת להסתיר את רגשותיה בשביל אף אחד והיא אוהבת לעשות דברים ובגדול. בין אם היא כועסת, שמחה או נלהבת - אתם תדעו על כך. היא מאוד אוהבת להעניק. בן מזל אריה יפעל בדומה: הוא תמיד ישלם בדייט, יחמיא לך באופן גלוי ולא ישחק אותה אדיש וקול. הוא מאוד מאוד ישמח אם תחמיאי לו בחזרה - כי ככה הפרווה שלו נוצצת.

הורוסקופ מזלות. ShutterStock
ה"לביאה" ממש לא ביישנית, לא תצטרכו לגרור אותה בכוח מהמערה והיא לא תסתיר לרגע את ההתלהבות שלה מכם/ShutterStock

מה היא מחפשת בבן או בת זוג?
היא מחפשת אנשים שילהיבו ויסקרנו אותה: פרטנרים מרגשים, מצחיקים, שנונים ופתוחים. אם אנחנו אנשי עסקים קשוחים או "סחים" במיוחד, כדאי שנשחרר קצת את העניבה בדייט ונפתח את הראש, כי האנרגיות של המלכה גבוהות והיא ניזונה מהנאה, שמחה וצחוק. היא אוהבת פרטנרים חזקים ודעתניים שלא מתביישים להביע את דעתם (בגבול הטעם הטוב כמובן). אם תקניטו אותה בקטנה, אבל עם חיוך מאוזן לאוזן, היא תשמח מאוד לצחוק על עצמה יחד. מצד שני היא מחפשת חבר אמיתי, מישהו שבאמת יכול להיות פגיע ואותנטי ולהתמסר אליה, שמחפש בית יציב והוגן. היא סך הכול לביאה שמחפשת בית חם.

איך היא בדייט?
בניגוד לכל הדייטים הרגילים של קפה ומאפה, היא בהחלט תשמח לראות הצגה, סרט או תערוכה, ללכת לים, ואפילו להתחיל בשופינג עבור הבחור אם הוא מחפש לחדש את הלוק. לא אכפת לה ללוות אותו לקניון או לספר וגם להמליץ לו על תספורת, או לעשות כל דבר מרגש אחר שקשור בבילוי חוץ, או טיפוח הלוק. עם זאת גם אין לה בעיה לשבת לקפה הרגיל כל עוד השיחה זורמת, כנה, מעניינת ולא מאומצת ויבשה. כדאי מאוד להחמיא לה, להצחיק אותה המון וגם לוודא שהיא יודעת כמה היא מצחיקה ויפהפיה הערב, כמה היא חכמה וברור שהיא מסמר הערב.

איך כדאי להתחיל עם בן מזל אריה?
להגיד לו: "היי מתי נפגשים?". זהו בערך. אין לו שום בעיה להתחיל איתכן, יש לו 1,000 ליטר של קסם אישי זמינים עבורו בכל רגע, אבל אם את תתחילי איתו - הוא יעוף על זה. כפי שהזכרתי, הוא מאוד אוהב אישה ששולטת בעניינים, עושה כרצונה ומזמינה אותו כל פעם שמתחשק לה. אמנם יש לו אגו, אבל כל עוד הוא מרגיש שמחבבים אותו, הוא יוותר על השליטה בשמחה, בעיקר אם זה גורם לאישה שאיתו לשמוח (וכן זה תקף כמובן לכל המגדרים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מלכת המטות. ShutterStock
מלכת המטות/ShutterStock

ממה להיזהר?

האגו של האריה הוא "לטוב ולרע". מצד אחד יהיה לה חשוב לכבד אתכם אבל היא תגן על כבודה בכל מחיר ואולי זה יפגע ביכולת שלה להיחשף באמת, לקבל ביקורת או להתמודד עם חוסר שלמות שלה ושל אחרים סביבה, בעיקר בהתחלה. היא תנסה לצוד מחמאות ולפעמים היא לא תפגין די בגרות ובשלות, ויידמה כאילו היא רק מחפשת להשוויץ ולהשתעשע. אם היא בשלה ובוגרת - היא תדע למצוא את האיזון וגם להפגין מודעות עצמית, אבל כן, האגו שלה לא פעם מהווה מכשול בדרך לאינטימיות אמיתית.

בנוסף היא עלולה להיות חמת מזג. מחד זה יכניס הרבה "אש" ליחסים, ומצד שני היא עלולה להתרגז במהרה, ולא נעים להגיד - לפעמים על שטויות. ייתכן גם שהיא תתחיל קצת לקנא אם היא לא מקבלת את כל תשומת הלב שהיא מרגישה שמגיעה לה. אבל שוב, כתמיד, זאת שאלה של בגרות ושל מודעות. אם מדובר במלכת מטות בוגרת היא תהיה מודעת למגרעותיה, תדע להקניט את עצמה כבר, וכשתצליחו לפתור הכול - היא תחזור לטבעה המרומם והמשעשע במהרה.

למה כדאי לכם לצאת לדייט עם בת מזל אריה?
כי אין עליה. מצחיקה, חמודה, חמה רגשית, מעניקה, אוהבת, רוצה מאוד להצליח - וכן, זה אומר שגם בזוגיות היא שואפת להיות המלכה שלכם, זאת שראויה לכל האהבה ותשומת הלב. היא נדיבה ומרגשת והמפגש איתה הוא חוויה של ממש. לא סתם. אם מצאתם פינה חמה בליבה - היא תשקיע בכם ותיתן המון צבע לחייכם.

הורוסקופ יומי למזל אריה >

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully