וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 19-25 בפברואר 2023

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 9:43

השבוע חשוב לגלות מינון גבוה של סבלנות וסובלנות - ולא לכעוס אם האדם הקרוב אליכם ביותר לא מצליח להבין אתכם. אל תמהרו להרוס קשרים: אלו יהיו ימים המלווים בקצרים בתקשורת, אי הבנות והחלטות פזיזות. שקלו היטב כל צעד שלכם

הורוסקופ. ShutterStock
שבוע של החלטות פזיזות. שקלו היטב כל צעד/ShutterStock

השמש עושה חילופי משמרות השבוע עם ונוס הרגשית: השמש עוברת ממזל דלי הפתוח והחברתי למזל דגים הרגשי, וונוס שהייתה במזל דגים הרגשי עוברת למזל טלה האסרטיבי. כל זה בזמן שמרקורי, כוכב התקשורת שלנו, יוצר זווית פעולה אינטנסיבית עם אורנוס התזזיתי. כלומר, מצפה לנו שבוע מלא באקשן ושינויים.

איך עוברים שבוע שכזה? בהליכה איטית, תוך מעורבות רגשית גבוהה ודיאלוג זוגי אסרטיבי הקורא לפעולה. השבוע ילווה בכמה קצרים מעצבנים בתקשורת שיכולים בקלות להפוך לכמה תגליות מעניינות, חכמה אסימונים נופלים ולכמה רעיונות מבריקים במיוחד. מוכנים?

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמיים:
1. השמש עוברת ממזל דלי למזל דגים.
2. ונוס עוברת ממזל דגים למזל טלה.
3. מרקורי, כוכב התקשורת, בזווית פעולה מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי.

אדם שיש לו רעיון. ShutterStock
יהיו לכולנו כמה רעיונות מבריקים במיוחד השבוע/ShutterStock

המעברים המשמעותיים של השבוע

1. השמש עוברת ממזל דלי החברתי והקליל אל מזל דגים הרגשי והמופנם - המעבר הזה הוא הראשון שמכניס את מזל דגים לאקשן, מה שישפיע על כולנו. אין ספק שמזל דגים הולך להיכנס לתקופה משמעותית במיוחד שמתחילה במעברה של השמש למזל הזה. העצה שלי לדגיגים עכשיו - נצלו את הזמן להזה לחגיגות יום הולדת הכי יפות, מקסימות ואופטימיות שיש, מכיוון שכשסטורן יעבור למזל שלכם בקרוב והחיוך הדגי המפורסם יהיה ללא ספק קטן יותר.

כעת המעורבות הרגשית של כולנו תהיה גבוהה יותר, החלומות שלנו יהיו מעניינים יותר ופה ושם נרגיש גם יותר עייפות ויהיה לנו קצת יותר קשה לקום בבוקר. לפחות נהיה יצירתיים יותר. המעבר של השמש ישפיע גם על הקשת, הבתולה והתאומים. זה יניע אותם ליותר פעולה ועשייה ויגרום להם להעביר הילוך, אם כי לדגים עצמם השמש עלולה להביא מצבי רוח משתנים במהירות וקושי לפעול באופן מעשי.

זהו זמן טוב לקורסים וסדנאות בנושאי רוחניות, לחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה ולהסתכלות קצת פחות מעשית וקצת יותר רומנטית על החיים.

מי עיקר יושפע מהמעבר? כאמור המזלות המשתנים, אך גם מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

2. ונוס הרגשית עוברת ממזל דגים למזל טלה - ונוס מביאה איתה סגנון חם ולוהט למערכות היחסים שלנו במזל טלה, ביחד עם עצבנות וקוצר רוח. החיזור עכשיו הוא קצר וישיר וכך גם התקשורת הרגשית, אולם גישה עצבנית שכזו לא עושה לנו חיים קלים במערכות היחסים שלנו, כי ונוס מביאה איתה גם ריבים קטנים כשלא מגיעים להסכמה ביחסים. חשוב לגלות מינון גבוה של סבלנות וסובלנות - ולא לכעוס אם האדם הקרוב אלינו ביותר לא מבין אותנו. זה בהחלט לא סיבה להרוס את הקשר.

מי בעיקר עלול להיות מושפע ממעבר ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, אריה, סרטן, גדי וטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אישה מפנה אצבע בהבעה מאשימה. ShutterStock
חשוב לגלות מינון גבוה של סבלנות וסובלנות - ולא לכעוס אם האדם הקרוב אלינו ביותר לא מבין אותנו/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע:

זווית הפעולה בין אורנוס התזזיתי למרקורי כוכב התקשורת שלנו היא הזווית הקשה של השבוע. הזווית הזו עלולה לגרום לקצרים בתקשורת, לאי הבנות ולהחלטות פזיזות. חשוב במיוחד עכשיו לא להגיע למסקנות באופן פזיז, אלא לחשוב ולשקול שוב ושוב לפני שכועסים - או אפילו לפני שמנתקים קשר. גם זו פעולה שעלולה להתרחש עכשיו כי סף הסבלנות והסובלנות שלנו נמוך במיוחד.

מצד שני זהו זמן טוב לפריצות דרך בחשיבה ובהפלת אסימונים - ורעיונות מבריקים אם כי לא תמיד קל לממש אותם.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזאת? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, עקרב ושור.


הורוסקופ יומי לכל המזלות >>

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן להצטרפות >>

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך להתקדם במזל תאומים השבוע. זהו זמן טוב ליוזמות תקשורתיות חדשות ולהיכרויות מעניינות עם אנשים שיכולים לפעול בשיתוף פעולה אתכם. אל תפעלו לבד.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל טלה והשור הרגוע שלנו עלול להפוך לעצבני וכועס יותר מתמיד. חשוב כעת להגיב במהירות, לא לשלוף תשובות מהשרוול ולא להתעקש לומר את המילה האחרונה.

תאומים
כוכב מרס ממשיך להתקדם במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה לאלה שנולדו באמצע המזל. מרקורי שבמזל דלי מביא איתו תקשורת קלילה ויצירתית.

סרטן
מעברה של ונוס למזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד: כעת הזמן לנצל את הקסם האישי שלכם כדי לקדם תכניות ויזמות, סרטנונים. תנו גז.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל דגים - ולמזל אריה השייך ליסוד האש לא קל להיות במזל דגים השייך ליסוד המים. הגיע הזמן להתחבר לרגשות ולצרף אותם לסט הכלים המעשי שלכם.

בתולה
השמש עוברת השבוע למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם - והמלצת הכוכבים היא לחפש לכם פרטנר או בן ברית לעשייה של ביחד ולשיתופי פעולה פורים במקום לפעול באופן סוליסטי.

צפו בתחזית המורחבת:

מאזנים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת לבית הזוגיות והיחסים והגיע הזמן לצאת קצת מהבועה המאזנאית המוכרת ולהשקיע ביחסים קרובים. זמן להגדיר את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר זוגי.

עקרב
ונוס הרגשית עוזבת את בית הרומנטיקה שלכם ועוברת לבית העבודה - והגיע זמן להפשיל שרוולים ולהגדיר מחדש את המטרות שלכם.

קשת
מעברה של ונוס למזל טלה מביא איתו הרבה אנרגיה חמה ואוהבת לבית הרומנטיקה שלכם. השמש לעומת זאת מביאה איתה במקביל אקשן משפחתי וזהו זמן טוב להשקיע בבית ובבני הבית.

גדי
מעברה של השמש למזל דגים המאכלס את בית התקשורת שלכם שם את הדגש על המילים שלכם ועל היכולת להשתמש בהן בהן כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת.

דלי
ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית התקשורת שלכם, אולם במקביל יוצר אורנוס שליט המזל שלכם זווית פעולה לא קלה למרקורי, כוכב התקשורת: חשוב להיזהר עכשיו מאי הבנות, קצרים בתקשורת וניתוקי קשרים.

דגים
ונוס הרגשית מסיימת לעזור לכם לפתוח את הלב וממשיכה הלאה לבית החומר והכספים שלכם. זה הזמן לבדק בית אמיתי בחשבון הבנק, אך גם לזהירות שלא להגזים בהוצאות על פינוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully