וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 17-18 בפברואר 2023

עודכן לאחרונה: 17.2.2023 / 10:13

אל סוף השבוע הזה כדאי שתגיעו מוכנים. הנה מה שמצפה לכם ביומיים האלה לפי המזל שלכם

הורוסקופ לשנת 2023/יאיר טריבלסקי

מזל טלה
ירח גדיי בשישי שם אתכם במרכז תשומת הלב. זהו זמן למצוא לכם מסיבה טובה או מפגש כיפי וליהנות. בשבת - הירח עובר לזל דלי וזה הזמן לפגוש חברים, טלאים.

מזל שור
נראה שבסוף השבוע הזה השור שלנו יצליח סוף סוף להזיז את עצמו ולחפש לו נופים אחרים שבהם יוכל ללכת מהורהר בחיק טבע נעים. סופ'ש להליכה רגלית וצימר אי שם.

מזל תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם במזל דלי, רוצה לנצל סוף סוף סופ"ש נטול גשם כדי לפגוש חברים, ידידים, מכרים וקרובים, לטייל איתם או להיפגש ולהחליף חוויות נרגשות על המצב.

מזל סרטן
הירח שוהה במזל גדי מול המזל שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור לדיאלוג זוגי של אחד על אחד ובגובה העיניים. סופ"ש לבילוי בשניים ואם הלב הסרטני פנוי - זה הזמן לדייט.

מזל אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, יוצאת בהדרגה מהצמידות המכבידה עם סטורן, הלחצים מתחילים לרדת והכל נראה אפשרי. ירח זוגי במזל דלי בשבת מצביע בילוי מתוק בשניים.

מזל בתולה
נראה שהשישי הזה רומנטי במיוחד מבחינתכם. כשהלב פתוח האהבה מתעצמת, אם תורידו את הצד הביקורתי. שישי מתאים לבילוי לא שגרתי. בשבת - מחוייבויות משפחתיות.

מזל מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה להתרחק מנפטון הרגשני, אבל אתם עדיין רגשניים מתמיד, לוקחים יותר מדי ללב, וכדאי לבלות את הסופ'ש הזה עם אנשים מוכרים ואהובים.

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ סוף השבוע/ShutterStock

מזל עקרב
הסופ"ש הזה תקשורתי במיוחד, כשהירח שוהה בבית התקשורת שלכם. העקרבון שלנו רוצה לדבר והרבה - וזה הזמן לחברים שמבינים אתכם או לקרובים שמחים. בשבת - בית, והרבה ממנו.

מזל קשת
השישי הזה יתאים למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם. זה הזמן לבזבז קצת, קשתים. בערב - ארוחה חגיגית. בשבת - סדרת מפגשים שמחים או טיול לנוף לא מוכר.

מזל גדי
נראה שאתם פותחים את הסופ"ש ברגל ימין: הירח שוהה בשישי במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זה הזמן למסיבונת או מפגש עם אדם אהוב. בשבת - אוכל טוב, וחברים.

מזל דלי
אתם לא ממש במיטבכם בשישי, דליים, כשהירח שוהה במזל גדי. התאספה לא מעט עייפות ושישי מתאים למנוחה, רגיעה ובילוי שקט. בשבת - הגיע זמן לחגוג בטיול שמח, דליים... מוב איט!

מזל דגים
חברים, מכרים, ידידים וקרובים - אין ספק שהסופ"ש הזה הוא הזמן החברתי שלכם, דגיגים. צאו איתם בלו איתם, ויציאה לרקוד היא אופציה. בערב שבת - מורידים הילוך, חוזרים לפוך וטוענים מצברים שהתרוקנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully