וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות הכי חסרי התחשבות שיש על פי אסטרולוגים

20.2.2023 / 23:54

עוד מגרעה שניתן להסיק מהמזל שלנו היא חוסר התחשבות בזולת. יש מזלות שיצאו מגדרם כדי להתחשב בסובבים אותם ואחרים שכל כך מרוכזים בעצמם שגם אם תדרוס אתכם משאית - הם לא ישימו לב. אלה המזלות הכי חסרי התחשבות - ויש לנו מזל אחד שמנצח באנוכיותו

המזלות הקשים ביותר בגלגל המזלות/@owenpiersonxo

חוסר התחשבות היא תכונה שמאוד קשה לסלוח לה. חסרי ההתחשבות מרשים לעצמם לענות לטלפון באמצע הסרט אם הם ממתינים לשיחה חשובה, להבריז לכם ממפגש כי הם יודעים שתסלחו להם, להתפרץ לכם באמצע הדברים, לדבר על עצמם 90 אחוז מהזמן ולא לייחס חשיבות לשום דבר שהוא לא הם עצמם והבעיות שלהם.

לעיתים חוסר ההתחשבות אינה מכוונת, כי יש אנשים שכל כך מודאגים ממה שעובר עליהם - שהם לא שמים לב שגם לצד השני יש בעיות. כך או כך, הם לא האוזן הקשבת שחיפשתם. אסטרולוגים טוענים שגם את הפן האישיות המאוד לא נעים הזה ניתן לאתר דרך מזלות. יותר מכך, הם טוענים שיש מזל אחד שהוא הכי חסר התחשבות שיש - והוא לא האריה כפי שחלקכם ודאי חושבים.

הנה המזלות הכי חסרי התחשבות בסדר עולה - מאלה שלא עושים זאת בכוונה ועד אלה שממש לא אכפת להם ממה שקורה סביבם.

חסרת התחשבות. ShutterStock
המזלות הכי חסרי התחשבות/ShutterStock

מזל דלי

בני מזל דלי חושבים המון. הרעיונות שלהם עשויים להיות קצת מופרכים - ובכל זאת תמיד מתבשל להם רעיון חדש. הנטיות הבלתי מתחשבות שלהם מתגלות כשהם מנסים לממש את אותם רעיונות והם לא רוצים לסטות מהמסלול בדרך לשם.

"לעיתים רחוקות אכפת להם משיחות חולין או מהפגנת נחמדות בחברה", אמרה ל-Best Life ג'יל לופטיס, אסטרולוגית ומייסדת ב-Nuit Astrology, "החתירה שלהם למטרה גורמת להם להיראות חסרי סובלנות או חסרי התחשבות, גם אם הם לא מתכוונים לכך".


הורוסקופ יומי למזל דלי >>

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מזל אריה

האריה נשלט בידי השמש, אז זה לא סוד שהם אוהבים לקבל תשומת לב. האגו שלהם בא קודם - וצריך להאכיל אותו לעתים קרובות. לכן הם עשויים לשכוח לפעמים שקיימים עוד אנשים בעולם מלבדם. "הם עלולים לחשוב על עצמם כעל מלכים. הם שולטים ומרוכזים בעצמם", אומרת רבקה שמידט, אסטרולוגית ב- Trust the Effing Process, ל-Best Life, "זה לא פשוט לבני מזל אריה לחשוב על אחרים כשהם תמיד רוצים לזרוח. עם זאת, הם לא המזל הכי חסר התחשבות שקיים".


הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל בתולה

בני מזל בתולה מאוד יציבים ומעשיים. הם אוהבים להשיג את המטרות שלהם וישמחו ליידע אתכם כשהם צדקו ואתם טעיתם. שמידט טוענת שמזל זה יכול להיות מרוחק ומניפולטיבי לפעמים, מכיוון שהוא תמיד שואף לשלמות. "בני מזל זה צריכים ללמוד להיות פחות ביקורתיים ולפנות לאחרים דרך הלב שלהם - ולא עם הראש שלהם", אומרת שמידט.


הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

מזל דגים

הדגים הרגישים רוצים שאחרים יחשבו כל הזמן על מה שהם זקוקים לו, אבל לא בטוח שהם יעשו את אותו הדבר בתמורה. "כדי לשרוד, הם מרגישים לעתים קרובות צורך להגן על עצמם, מה שיכול לגרום להם להיראות אנוכיים או חסרי התחשבות", אומרת לופטיס. הם אוהבים להישאר בעולם הקטן שלהם עם הראש בעננים.מזל המים הזה לא הולך לצאת מגדרו עבור אנשים אחרים - אם זה מרגיש להם לא בנוח.

"בני המזל הנשלט ע"י נפטון, כוכב הלכת השולט ביצירתיות ובחלומות, לרוב מוצפים ברגשות ולכן הם מנסים לשמור על עצמם כמה שיותר - מה שגורם להם להיראות חסרי התחשבות, יותר ממה שהם באמת", הוסיפה לופטיס.


הורוסקופ יומי למזל דגים >>

מזל שור

מזל שור הוא המזל העקשן ביותר בגלגל המזלות וחוסר הרצון שלהם לסגת יכול גם להיראות כחסר התחשבות. יש להם קצת חוסר מודעות עצמית ובסופו של דבר הם מחפפים מפניהם אנשים, גם אם זה לא בכוונה, אומרת לופטיס.

מזל האדמה הזה כל כך מתמקד בלהשיג את מה שהוא רוצה שזה יכול להיות כמעט בלתי אפשרי עבורו להעביר הילוך ולהכיר ברגשותיהם של אחרים. "ה'שור בחנות החרסינה' יכול לפעמים להיות כל כך איטי בלהבין את מה שקורה סביבו - עד שהמעשים שלו עשויים להיראות לא מנומסים או מטופשים", היא אומרת.


הורוסקופ יומי למזל שור >>

מזל טלה: המזל הכי חסר התחשבות

מצטערים לבשר לכם, בני מזל טלה, אבל על פי האסטרולוגים אתם המזל הכי חסר התחשבות בגלגל המזלות. הוכיחו לנו אחרת!

לא רק שמזל טלה הוא מזל אש, הוא גם הראשון בגלגל המזלות, מה שהופך את בני המזל הזה לדומיננטיים וכאלה שאוהבים לשלוט בכל מצב. האנשים האלה אוהבים להיות ראשונים ואוהבים להיות צודקים. זה חלק מהסיבה שהם המזל הכי לא מתחשב שיש.

"לא יהיה להם באמת צורך להקשיב לכם, אלא אם אתם יכולים לעזור להם להשיג את המטרות שלהם", אומרת שמידט, "אתם יכולים לנסות ללטף את האגו שלהם כדי לבוא להם בטוב - אבל זה לא יעזור לכם בטווח הארוך. הטלה צריך ללמוד להתחשב באחרים. בנוסף, להגיב בכעס על כל מצב שנקרה בדרכו לא יעזור לו להגיע רחוק".


הורוסקופ יומי למזל טלה >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully