וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 5-11 בפברואר 2023

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 11:59

השבוע צריכים להיזהר שלא להגיב בקיצוניות ובדרמטיות יתר לכל דבר קטן שיפריע לנו. כדאי גם להיזהר מהוצאת כספים שלא לצורך ומאכילה רגשית כשהלב סוער והדרמות באוויר. הנה התחזית המלאה

הורוסקופ. ShutterStock
השבוע נצטרך להיזהר מתגובות קיצוניות ופרשנויות אסרטיביות/ShutterStock

תקשורת ורגשות - אלה הנושאים המשמעותיים השבוע. בימים הקרובים נוכל למצוא סערות ודרמות בשני הנושאים האלה, כשונוס שבמזל דגים יוצרת זווית פעולה למרס שבמזל תאומים - ומרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמד לפלוטו היצרי והכוחני. השבוע נצטרך לשמור על הלב הרך, להיזהר מתגובות קיצוניות ופרשנויות אסרטיביות, להתנהל בזהירות מקסימלית בדיאלוג שלנו עם העולם ולהיזהר ממוקשים פתאומיים בדמותן של מלים שמפעילות טריגרים אצלנו ואצל אחרים - וממאבקי כוח ואגו שעלולים להתפתח ממש בלי אזהרה מוקדמת.

זה לא יהיה קל... שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:

1. ונוס בזווית פעולה מדויקת לכוכב האקשן מרס.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, בצמידות מדויקת לכוכב פלוטו היצרי.

הזווית האגרסיבית של השבוע - ונוס, שמיצגת בחיינו את עולם הרגש, נמצאת בזווית פעולה לכוכב מרס האגרסיבי, מה שאומר שכל הנוגע לרגשות שלנו השבוע עלול להיות טעון במיוחד - וכדאי שנפעל ברגישות מקסימלית כדי לא לפגוע באחרים בטעות. בעיקר כדאי לשים לב שלא ניפגע או ניעלב ממילה שלא במקום, אלמנט שעלול ליצור ריב משמעותי. ונוס אחראית על תחום נוסף בחיינו - והוא לא פחות חשוב: נושא החומר והכספים.

כשזווית הפעולה בין ונוס למרס בשטח, כדאי מאוד להיזהר מהוצאת כספים שלא לצורך, מקניות רגשיות שגורמות לנו לקנות שטויות ומאכילה רגשית כשהלב סוער והדרמות באוויר. כן, השבוע נצטרך קצת יותר קונטרול על אזורי הפעולה האלה - והשליטה תהיה קצת יותר קשה ממה שנדמה לנו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, טלה וגדי.

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
כדאי לשים לב שלא ניפגע או ניעלב ממילה שלא במקום/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

אל תחשבו שהצרות מאחורינו. הצמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו היצרי והכוחני תשפיע עלינו בעוצמה רבה השבוע. השפעתו של פלוטו עשויה להיות מאוד כוחנית וקיצונית - וכשהוא נצמד לכוכב ניטרלי בהשפעתו, כמו מרקורי, ההשפעה שלו יכולה להיות דרמטית מאוד.

אכן, בארבעת הימים שבהם יצמד מרקורי לפלוטו כדאי מאוד להיזהר, הן במלים שאנחנו אומרים והן מתגובות של אחרים. סביר גם להניח שמפלס האלימות המוכר של השבועיים האחרונים יעלה בהדרגה וביחד עם הזווית של השמש עם אורנוס וונוס בזווית למרס, נראה הרבה יותר אקשן: חשוב רק שניזהר שלא להיות חלק ממנו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב, אריה, דלי ושור.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
גבר ואישה מחזיקים שקיות שופינג וכוס קפה טייק אווי. ShutterStock
לא להגזים עם השופינג השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס סוף סוף מתקדם, מה שהופך אותו ביחד עם הזוית של ונוס לאלים יותר. השבוע הזה אכן בעל פוטנציאל אלימות גבוה יותר. הפתיל שלכם קצר במיוחד: המנעו מריבים מכל סוג ושמרו על עצמכם.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצא בזווית פעולה מדויקת לכוכב מרס שגורמת למתחים, לחצים ודרמות. השור אוהב השקט מוצא את עצמו סוער וגועש השבוע. חשוב לא להסחף בדרמות, אלא לעמוד איתנים על הקרקע.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, נצמד השבוע לכוכב פלוטו היצרי והפתיל שלכם הופך קצר במיוחד - ואיתו תגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. גלו איפוק!

סרטן
מרקורי, כוכב התקשורת, ממשיך לנוע בבית היחסים והזוגיות שלכם - וזהו זמן מצוין לדבר, לשתף, לחלוק ולשדרג את התקשורת הזוגית שלכם והתקשורת בכלל. דברו על הכל. מומלץ גם בתחילת השבוע לארגן מחדש את חשבון הבנק ןלשנות סדרי עדיפויות להוצאת כספים.

אריה
זווית פעולה בין השמש לאורנוס התזזיתי מעבירה לנו שבוע תזזיתי ולא צפוי עם כמה וכמה קצרים בתקשורת. חשוב לא לנתק קשרים בגלל חוסר סבלנות: בשבוע הבא תצטערו על כך. השקיעו את מחר (שני) בביצוע אתגרים גדולים.

בתולה
ונוס שוהה במזל דגים שממול ומאפשרת לכם תקשורת משופרת במערכות היחסים שלכם וכמות גדולה מהרגיל של פרגון ואהבה - אם תורידו כמובן את מפלס הביקורתיות שלכם. את מחר (שני) השקיעו ביוזמות והחלטות חשובות.

מזל דגים. ShutterStock
מזל דגים: זהו זמן לאהבה/ShutterStock

מאזניים
זווית פעולה בין ונוס, שליטת המזל שלכם, לבין כוכב מרס הופכת את השבוע הזה למתוח במיוחד. כדאי לא לקחת סיכונים כעת - בעיקר בכבישים ובדרכים. בתחילת השבוע הירח שבמזל אריה דוחף אתכם לשתופי פעולה מסוגים שונים ולקידום אישי במוסדות וארגונים.

עקרב
צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו, שליט המזל שלכם, הופכת את השבוע הזה לתקשורתי במיוחד. זמן לעקרב המופנם לדבר, לשתף, לחלוק ולתת למילים לפעול. אמביציה ודרייב - אלה מילות המפתח של היומיים הקרובים, עקרבים. זהו זמן להסתער קדימה ולהילחם על מה שחשוב לכם באמת.

קשת
שהותו של מרקורי, כוכב התקשורת, בבית החומר והכספים שלכם מאפשרת חשיבה ומיקוד בנושאי כספים ופעילות כלכלית חכמה. זמן לשתף אחרים בתכניות - ולקבוע עובדות בשטח.

גדי
מרקורי, כוכב התקשורת, נצמד לפלוטו היצרי כששניהם שוהים במזל שלכם ויוצרים נקודת כוח עוצמתית שתאפשר לכם לממש יוזמות ורעיונות עוצמתיים במיוחד קדימה. הירח במזל אריה עלול לעורר מאבקי כוח קטנים.

דלי
זווית הפעולה בין השמש לבין אורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה שינויים במצב הרוח, מהפכים רגשיים ותחושה של חוסר יציבות. הימנעו מהחלטות קיצוניות.

דגים
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, לעזור לכם לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה, חיבה, ידידות ואמפטיה להיכנס. זהו זמן לאהבה - ובכל אחד מחלקי חייכם.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן להצטרפות >>

צפו בתחזית המורחבת:

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך כיצד להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין, לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully