וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לפברואר 2023 לפי המזל שלכם

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 9:45

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" מבצעת פתיחה אסטרולוגית לחודש פברואר 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים: תחזית לבפרואר 2023/tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ולהלן הפתיחה שלה לחודש פברואר 2023.

דלי: מזל טוב ליום הולדכם! החודש יהיה עליכם לבחור צדדים וצפוי להיות אי שקט מצפוני. הקשיבו יותר לקול ההגיון והשכל והמנעו ממניפולציות רגשיות, במיוחד בתחום הזוגי. אם משהו לא מתאים, החליטו להמשיך הלאה. בקריירה תהיה יציבות והמצב הכספי מתאזן. החודש תוכלו ליצור יש מאין!

טלה: החודש תצטרכו לחשב מסלול מחדש. אמונות ישנות מתחלפות בחדשות. הבלבול הפנימי ישתקף מבחוץ, חשבו טוב לפני מעשה או מילה. אל תחזירו תשובה לפני שאתם שלמים לגמרי איתה. בזוגיות הזהרו מויכוחים מיותרים. הוציאו אנרגיות בספורט. תהיה סגירת מעגל עם מישהו ממזלות האדמה.
הגבילו את זמן המסך שלכם!

סרטן: החודש החופש קורא לכם! אתם זקוקים למנוחה מהעבודה ולמילוי מצברים דרך טיולים, קורסים מרחיבי אופקים, ובילויים עם אנשים. המנעו מתכנון ללא הוצאה לפועל. בנוגע לזוגיות אתם צפויים להציב רף גבוה ולשלוט במצב. שמרו על גופכם והזינו אותו.

בתולה: אתם נכנסים לחודש בתחושות מעורבות ומעורפלות, ותצאו ממנו מאוזנים ושלווים. אתם תגיעו לפתרון בעיות בעזרת הכשרון שלכם בלבד אז תסמכו על עצמכם. האינטואיציה בשיאה. אל תחפשו הסכמה של אנשים כלפי הצעדים שלכם, זה סתם בזבוז זמן. בנוגע לזוגיות הרגשות סוערים ויש התאהבות עמוקה. בנוגע לקריירה אתם הולכים לקבל כסף או הזדמנות שלא חשבתם שמגיעה לכם! אז אם אתם רוצים העלאה במשכורת זה הזמן!

מאזניים: הרבה התרחשויות צפויות החודש. הערך העצמי שלך לא צריך להיות מושפע מהסביבה. המצב החברתי יקבל דחיפה קדימה אז יהיו בילויים וטיולים. יהיו החלטות מאוד חשובות שתצטרכו לקבל. אף מעשה שקר או מרמה לא יוכל לחמוק ולהסתתר מכם. בנוגע לזוגיות הזהרו בלשונכם, צפוי משבר גדול שלאחריו תגיע גם הסליחה. התחילו להמנע מדרמות כאלה.

אריה: חודש של עבודה ושגרה. היציבות הזו עושה לכם טוב! אל תשכחו להכניס בילויים חברתיים והנאות. בהחלטות קטנות אל תתפשרו ולכו על כל הקופה. בנוגע לזוגיות תנו לרגשות לצאת,אל תדחיקו. כדאי שתסכימו לחשוף ולשתף במקום לשלוח רמזים. בנוגע לקריירה אתם על גג העולם!

עקרב: אתם מלאי אמביציה ליזום דברים חדשים ולהראות לעולם כמה אתם טובים. במקום לשלוח את האש החוצה ולצפות לתגובה, תחפשו אותה בפנים. בנוגע לזוגיות יש רומנטיקה באוויר ומצבים נעימים ומשפחתיים. בנוגע לקריירה כנראה שצריך לחשב מסלול מחדש כי יש קושי, או לשתף בקושי הזה כי זה כבר ממש כבד.

שור: כבר תקופה שאתם רוצים שהדברים יסתדרו והנה הגיעה השעה. החודש כל עזרה שתצליחו לקבל מאחרים תקדם אתכם למטרה! כדאי לפתוח את הלב לאחרים במקום לראות את כולם כיריבים ולהתרחק מאנשים שמחפשים צרות. בנוגע לזוגיות יש התפתחויות חדשות ומרגשות. בנוגע לקריירה אתם לא ממש דוחפים את עצמכם בגלל חוסר עניין, הראש שלכם במקום אחר. בסופו של דבר שימו לב שאתם מצליחים להנות מהדרך!

תאומים: חודש בסימן זוגיות ואהבה! הגישה האדישה ומלאת הספק לא תקדם אותך לשום מקום!! זה הזמן לקחת את המושכות לידיים ולגרום לדברים לקרות! התחילו צעד צעד במקום לחשוב ישר על הפתרון. בנוגע לזוגיות, יש המון מזל וברכה והדברים מסתדרים על הצד הטוב ביותר! בנוגע לקריירה יש הרבה משימות לצד התלבטויות שמוציאות אותך מאיזון, אל תתמודדו עם הכל לבד ועבדו בשיתוף פעולה!

קשת: חודש שבו כדאי לתת לרגשות מקום. אולי עברת חוויה לא פשוטה לאחרונה או שאתם מפחדים שמשהו כזה יגיע, ולכן צריך לעשות עבודה פנימית של קרקוע, בטחון והודיה על מה שיש. בנוגע לזוגיות יש עליות וירידות, ומצב מבלבל. בנוגע לקריירה כדאי לחשוב מחוץ לקופסא ולהיות יצירתיים. אל תלכו לישון מאוחר והכניסו מדיטציה לשגרת יומכם.

דגים: אתם רוצים לעזוב הכל ולהתחיל מחדש, לשבור את הכלים. ובהחלט יכולה להיות התחלה חדשה ומעניינת החודש בנושא עבודה/פרנסה/בית. ובכל מקרה כדאי להתקדם הלאה ולא לחזור או להשאר בעבר. בנוגע לזוגיות האגו מכריע ויוצר מריבות, אין לכם אנרגיות לזה. בנוגע לקריירה נראה שקשה לאחרים להבין אותך, אבל במקום להמנע כדאי להסביר את עצמך יותר טוב!

גדי: עניינים כלכליים יעסיקו אותך מאוד החודש ועלולים להשפיע על מצב הרוח שלך. כדאי להיות מאוד מחושבים כך שבסוף תשיגו את מה שרציתם. בנוגע לזוגיות תהיה הרמוניה, ואיזון. כדאי לגרום לשוני בין הצדדים להיות מקור הכח של הקשר. בנוגע לקריירה יש פחד ופקפוק ואולי תרגישו קצת לבד, התעסקו אך ורק במה שבמסגרת תפקידכם והניחו לכל השאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully