וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 29 בינואר עד ה-4 בפברואר 2023

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 18:02

מעברו של כוכב מרס להילוך גבוה במזל תאומים יעלה עוד יותר את המתחים, העצבים והאלימות השבוע. גם הצורך לפעול באופן אימפולסיבי ולבזבז כספים שלא לצורך הולך וגדל. מצד שני, מרס יאפשר לנו להניע מחדש תהליכים שנעצרו ולצאת לדרך חדשה, רעננה וטובה יותר

הורוסקופ. ShutterStock
הרבה מתח, עצבים ואלימות. קחו נשימה כי זה הולך להיות שבוע לא פשוט/ShutterStock

מפלס הכוח והאלימות שכוכב מרס התחיל להפעיל כבר בסוף השבוע באופן קיצוני, כפי שראינו, לא יעצור שם. אולם, כולנו חייבים גם להפעיל כוחות מרס-יאליים דומים כדי לנסות ולעצור את הפעילות הדסטרוקטיבית שלו - או לפחות לאזן את התמונה. כניסתה של ונוס לזווית עם מרס תגרום לעוד חלקים בחיינו לחוות את העוצמה המרסיאלית הזו וזה יהיה מבחן מעניין לפתיל הקצר של כולנו ולמערכות היחסים שלנו.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרס מתחיל להתקדם ומפלס האלימות בעלייה.
2. ונוס יוצרת זווית פעולה עם מרס, כוכב היוזמה והאקשן.

המהלך המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של כוכב מרס להילוך גבוה במזל תאומים שמשפיע על כולנו בלי יוצא מן הכלל. כוכב מרס הוא זה שאחראי על הפעילות והאקשן שלנו, לטוב ולרע. מרס שיצא מהילוכו האחורי לפני שבוע, התחיל להעביר הילוך כבר בסוף השבוע ולהתקדם באופן משמעותי יותר - ואת התוצאות ראינו כולנו בסוף השבוע: מפלס האקשן והיוזמה - ובין היתר מפלס האלימות - נמצאים בקו עלייה.

מעברו של מרס למעלה ה-9 במזל תאומים מאיץ פעולות שאת תחילתן כבר ראינו בשבוע הקודם: התארגנות אקטיבית נגד הממשלה ומינון הולך ומתחזק של הפגנות ופעולות מחאה, תקשורת אגרסיבית בממשלה ובתקשורת ובסוף השבוע גם פעולות הטרור הקשות. חשוב להבין: מרס לא יפסיק להתקדם וכולנו נצטרך למצוא דרך להתמודד עם שרשרת המתחים והלחצים שהוא יביא לחיינו.

מצד שני, אין רע בלי טוב: מרס מאפשר לכולנו גם להעביר הילוך מבחינת פעילות בשטח, מה שאומר שאפשר להניע מחדש תהליכים שהוקפאו או שנעצרו בשבועות האחרונים, אחרי שנגדיר מחדש את המטרות שלנו, נתמקד ונדייק - ונצא לדרך פעילה חדשה רעננה ואחראית יותר ממה שעשינו בשבועות האחרונים. ניתוב נכון של פעילות מרסיאלית הוא ברכה לכולם.

מי בעיקר יושפע מהילוכו זה של מרס? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזניים, תאומים, קשת, דגים, בתולה ובמובן כזה או אחר - כולנו.

לחץ. ShutterStock
כולנו נצטרך למצוא דרך להתמודד עם שרשרת המתחים והלחצים שבחיינו/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

זווית הפעולה בין ונוס הרגשית במזל דגים למרס האגרסיבי במזל תאומים היא הזווית הקשה שלנו השבוע. הזווית הזו מתחילה להשפיע בעצם מאמצע השבוע - אבל ההשפעה שלה תהיה בעיקר בשני תחומים: מערכות יחסים וכספים.

בשני התחומים האלה מביאה איתה הזווית הזו עצבנות ואי שקט - ונוכל לראות זאת באופן ברור יותר במערכות היחסים שלנו: עצבנות וחוסר סבלנות כלפי הפרטנרים שלנו, פתיל קצר שעלול לגרום לנו להגיב באופן אגרסיבי כלפי דעות שונות או שינוי בסיטואציות - ופה ושם גם תקשורת כוחנית ואפילו אלימה מילולית כשדברים לא קורים כפי שרצינו ותכננו.

גם בנושאי כספים חשוב להיות עכשיו עם היד על הדופק, שכן הצורך לפעול באופן אימפולסיבי ולבזבז כספים שלא לצורך הולך וגדל השבוע וחשוב שיהיה בתוכנו - או לידנו - מבוגר אחראי כלשהו שיעצור אותנו מהוצאות שאינן הכרחיות כעת.

הזווית הזו תגיע לשיאה בתחילת השבוע הבא ותמשך עד אמצע השבוע הבא: כדאי שניקח זאת בחשבון בתכנונים שלנו ובעיקר נתארגן כדי לקבל החלטות מעשיות ולא פזיזות לטווח ארוך - ובאופן ארגוני ומסודר ולא כצורך לכבות שריפות.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, שור, אריה, עקרב ודלי.


אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן להצטרפות >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אשה קונה נעליים. ShutterStock
הצורך לפעול באופן אימפולסיבי ולבזבז כספים שלא לצורך הולך וגדל השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, נמצא בתנועה וחשוב לשלוט ולכוון את עוצמתו ולא לפשל. הגדירו את המטרות שלכם באופן מדוייק לשבוע הקרוב. זה בדיוק הזמן לממש את האנרגיה של היומיים האחרונים עבור ארגון מחדש של הכספים שלכם. רק המנעו מדרמות מיותרות.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נכנסת לזווית פעולה עם מרס שמביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. חשוב לא לבזבז כספים ולהימנע מריבים מיותרים. את היומיים הקרובים נצלו ליוזמות חדשות בעבודה ובחיים.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל גדי בזווית הרמונית לאורנוס: זמן טוב להעלות בהדרגה את מינון הפעילות ולחפש שיתופי פעולה. בתחילת השבוע הירח שבמזל שור הופך את הכל לאיטי יותר אבל הדברים יחזרו לקצב סדיר בהמשך.

סרטן
מרקורי, כוכב התקשורת ששוהה בבית היחסים שלכם, מאפשר שדרוג של הדיאלוג הזוגי ופתיחת תקשורת זוגית חכמה ומכילה. זמן טוב להשקיע ביחסים, לא רק אם בן/ת הזוג. אל תנתקו קשרים.

אריה
השמש ממשיכה לנוע במזל דלי ומדגישה אפשרויות מצוינות לשיתופי פעולה מסוגים שונים, כדרך להתקדם ולקדם את היוזמות שלכם. הירח בשור נמצא בבית הקריירה: זה הזמן לפרוץ קדימה ביוזמה חדשה

מזל שור. ShutterStock
שוורים, חשוב לא לבזבז כספים ולהימנע מריבים מיותרים/ShutterStock

בתולה
ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים בבית היחסים ואם תורידו את מפלס הביקורתיות, תוכלו ליהנות ממינון גבוה של רכות והכלה ביחסים. זמן טוב להיפתח לרעיונות חדשים ולשנות גישה.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת בצעדים ראשונים במזל דגים ומביאה איתה מינון גבוה ומפתיע של רגשנות, נוסטלגיה ורגשות עדינים. פתחו את הלב, מאזנאים. זמן להיות יצירתייים, לשתף ברגשות ולחלוק עם אנשים קרובים.

עקרב
ונוס הרגשית שוהה כעת בבית הרומנטיקה שלכם, עקרבים, ומאפשרת לכם להוריד מעט את השריון הקשוח ולתת מקום גדול יותר לאהבה. זמן לדבר על מה שחשוב באמת ולבלות בשניים. מוכנים?

קשת
ונוס הרגשית במזל דגים מביאה מעורבות רגשית גבוהה יותר בנושאי בית ומשפחה ויכולת להתקרב יותר וליצור איחוד משפחתי הרמוני. הירח במזל שור גורם לדברים לנוע לאט יותר בתחילת השבוע אז נסו לגלות אורך רוח ולדחות החלטות חשובות להמשך השבוע.

גדי
הילוכו של מרקורי במזל שלכם מביא איתו שבוע תקשורתי, שבו מקשיבים לכם, מעריכים אתכם ומקדמים אתכם: לא מובן מאליו. קחו יוזמה וקבלו החלטות לטווח ארוך.

דלי
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, בזמן שונוס מנסה להביא איתה בונוסים קטנים לבית הכספים שלכם. אל תגזימו בהוצאות על פינוקים. נושאי בית ומשפחה דורשים עדיפות כעת. דברו על הכל.

דגים
ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שלכם ומביאה איתה טאץ' רומנטי לדגיגים הרומנטיים כל כך ממילא. זמן מצויין לדבר ולהשקיע באהבה. רק היזהרו מאשליות - ושמרו על הכסף שלכם.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בתחזית המורחבת:

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך כיצד להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין, לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully