וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 22-28 בינואר 2023

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 18:03

לפנינו שבוע מתוח, טעון ופה ושם גם דרמטי. מעברה של ונוס הרגשית למזל דגים הרגשי יגרום לכולנו לדרוש יותר תשומת לב מהרגיל ולנסות להתחמם בדייטים מרובים או העמקה של קשרים קיימים. הנה כל הפרטים על השבוע המאוד רגיש שהולך להיות לנו

הורוסקופ. ShutterStock
השבוע הזה עומד כולו בסימן ונוס/ShutterStock

השבוע נוכל להתפעל מחזרתו של מרקורי להילוך רגיל וממרס שמחליט סוף סוף לנוע ולהתקדם. עם זאת, מבחינת תהליכים חדשים שמשפיעים עלינו, השבוע הזה עומד כולו בסימן ונוס. כן, ונוס הרגשית שלנו, זו שאחראית על נתינה, חיבוק ומערכות יחסים, נצמדת לסטורן הנוקשה ומקבלת כתף קרה. לכן היא מיד ממהרת ועוברת למזל דגים הרגשי - שם תשקיע את יגונה בחלומות, אשליות ופנטזיות - ותנסה להתחמם ככל האפשר בקשרים קרובים, דייטים חמימים או העמקה של קשרים רגשיים שכבר קיימים.

אחרי זווית המתח בין מרקורי למרס והילוכם האחורי של מרס ומרקורי שהסתיים בשבוע שעבר - אין ספק שדווקא ונוס שלנו גונבת את ההצגה השבוע. אולי משום כך לבנו הרך מבקש הרבה יותר תשומת לב מהרגיל. במקביל השבוע ממשיכים הריקושטים של הצמידות בין השמש לפלוטו מהשבוע הקודם להכות גלים, חברתית רגשית ופוליטית. בשורה התחתונה: זה הולך להיות שבוע מתוח, טעון ופה ושם גם דרמטי. גלו איפוק וסבלנות ותנו ללב הרך להיפתח.

גבר מחזיק תמונות של פרצופים והבעות. ShutterStock
שבוע מתוח, טעון ופה ושם גם דרמטי/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

הצמידות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה תעשה לנו בעיות. ונוס מסמלת את הרגשות העדינים שלנו ואת כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, בעוד סטורן הוא זה שאחראי על מימוש פוטנציאל, הן רגשי והן חומרי.

סטורן מביא איתו מצב רוח פסימי עד קודר. זהו פרק זמן שבו החלק הנוקשה והלא סלחן של המציאות מראה לנו את פניו. מצד שני, סטורן מכריח אותנו להתעמת עם הצד הפרקטי של החיים, לסגור אוברדראפט אם אפשר ולחזור ליציבות. אם נמלא את חובותינו לאותו צד מעשי של היומיום כפי שצריך, למרות הכובד, זה עשוי למנוע כאב ראש אמיתי בעתיד - וטוב שכך. הזווית הזו נמשכת בערך ארבעה ימים ואז עוברת ונוס למזל דגים.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
הורוסקופ 2022. ShutterStock
סטורן מכריח אותנו להתעמת עם הצד הפרקטי של החיים, לסגור אוברדראפט אם אפשר ולחזור ליציבות/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע

מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשי הוא שמסמל לנו בגדול את השבוע הזה. בעוד ונוס מתפקדת בפתיחות ובידידות במזל דלי, כניסתה למזל דגים שונה: כעת היא מתכנסת לה בד' אמותיה ומביאה איתה אנרגיה מופנמת ורגשית יותר, שעיקרה מצבי רוח משתנים במהירות וקושי לייצב את השורות. ונוס במזל דגים מביאה איתה איכות רגשנית, נוסטלגית ועדינה - אך חסרת יציבות כי הדגים שייך לקבוצת המזלות המשתנים.

זה בדיוק הזמן שמזלות דגים, תאומים, קשת ובתולה מוזמנים לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להיכנס. יהיה מרגש.


אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן להצטרפות >>

ידיים מחזיקות לב. ShutterStock
זמן לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להיכנס/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס מואיל בטובו סוף סוף להתחיל לזוז - וכשמרקורי יוצא מהזווית איתו, הוא גם מתחיל להירגע. אתם מתחילים לחזור לעצמכם. הגיע הזמן להפשיל שרוולים - ולעבוד.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נצמדת לסטורן הנוקשה - והלחץ גדול, רגשית וחומרית. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי והמנעו מביקורתיות מיותרת. מעברה בהמשך השבוע למזל דגים תחזיר את הרומנטיקה.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, חוזר סוף סוף להילוך רגיל - אם כי יקח לו עוד זמן לחזור לקצב המוכר. בימים הקרובים כדאי להיזהר ממילים שלא במקום ומריבים מיותרים. עוד קצת סבלנות והמצב יחזור לקדמותו.

סרטן
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית היחסים שלכם מבשרת טובות לזוגיות ולקשרים. זמן טוב להשקיע באהבה, בזוגיות וביחסים קרובים. זמן טוב גם לנהל דיאלוג פורה באחד על אחד ולהגיע לתובנות.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עדיין קצת בטראומה מהמפגש עם פלוטו בסוף השבוע הקודם אך לקראת אמצע השבוע הרוחות נרגעות וטוב שכך. את החודש הקרוב כדאי להקדיש לשדרוג מערכות היחסים. אם הלב פנוי - צאו לדייט.

גירושים. ShutterStock
תאומים: בימים הקרובים כדאי להיזהר ממילים שלא במקום ומריבים מיותרים/ShutterStock

בתולה
מרקורי, שליט המזל שלכם, חוזר להילוך רגיל ומצב הרוח מתחיל להתאזן. זווית המתח עם מרס עדיין בסביבה עד אמצע השבוע - ואז אפשר להירגע. השקיעו מאמץ גדול יותר בתחום המקצועי: זמן להגדיר לאן הולכים בחודשים הקרובים.

מאזניים
סטורן מכביד על ונוס, שליטת המזל שלכם, וזה הזמן לחזור לקרקע מוצקה. מעברה בהמשך השבוע למזל דגים הופך את המאזנאים לרגשים ונוסטלגיים. נושאי בית ומשפחה דורשים התייחסות רבה מהרגיל.

עקרב
ונוס פותחת את השבוע כשהיא בבית המשפחה שלכם ומחזקת את הביחד. בהמשך היא עוברת למזל דגים והרומנטיקה חוזרת לחייכם. ביומיים הקרובים בית התקשורת שלכם יאפשר לכם לבטא באופן מדויק וחכם את מה שדרוש לכם: השקיעו בתקשורת שלכם עם אחרים.

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל גדי המאכלס את בית הכספים שלכם והקשת לומד, אם כי לא בקלות, לאזן את חשבון הבנק. ונוס עוברת בהמשך השבוע לבית המשפחה. בנוסף, השמש וונוס שבבית התקשורת שלכם מאפשרות להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם: זמן להיכרויות מעניינות.

גדי
צמידות בין סטורן הנוקשה, שליט המזל שלכם, לבין ונוס הרגשית מרככת את לבכם הקשוח - ואולי זה הזמן לפתוח את השריון ולתת לאהבה להיכנס לחייכם. אתם מסוגלים.

דלי
ונוס עושה צעדים אחרונים במזל שלכם ולכן כדאי לכם להתמסר ליוזמות הקשורות לאהבה, אם הלב פנוי כמובן. בהמשך - ונוס עוברת לבית הכספים וכדאי שלא לבזבז יותר מדי.

דגים
משהו טוב קורה לכם השבוע, דגיגים: ונוס הרגשית עוזבת את מזל דלי ועוברת למזל שלכם. זמן לעורר את הדגיג הרומנטי ולהתמסר לאהבה.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בתחזית המורחבת:

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך כיצד להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין, לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully