וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף שמרקורי ברגרסיה: ל-3 המזלות האלה יהיה שבוע מדהים

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 10:41

שבוע שעבר היה כאוס מוחלט הודות לירח המלא בסרטן. למרבה המזל, לשלושה המזלות הבאים יהיה שבוע מוצלח יותר החל מהיום, ה-10 בינואר

הורוסקופ לשנת 2023/יאיר טריבלסקי

אם אתם מתקשים השבוע לממש את ההחלטות שלכם לשנה החדשה, זה נובע במידה רבה מנסיגתו של מרקורי ומרס, אך הקוסמוס מחזיר הכל למצבו הקודם - לאט אבל בטוח. אל תבהלו אם דברים מתעכבים אצלכם או יוצאים לכם לא כמו שתכננתם. אתם בהחלט לא לבד.

הירח נכנס היום, ה-10 בינואר, למזל בתולה - לפני שיפגש עם אורנוס חובב החופש למחרת. אל תפחדו לצאת מאזור הנוחות שלכם עכשיו, במיוחד כשזה מגיע לשגרת היומיום שלכם ולהרגלי הבריאות שלכם. חידושים יכולים להביא יתרונות מפתיעים - ולעזור להסיר אנרגיות תקועות. אם הינכם אחד מהמזלות הבאים - אלה בכלל הולכים להיות ימים מושלמים עבורכם:

הורוסקופ. ShutterStock
אלו המזלות שיהיה להם שבוע מוצלח במיוחד/ShutterStock

מזל תאומים

אם המעבר הרגרסי הזה של מרס הרגיש לכם כמו נצח, יש לכם מזל השבוע! מרקורי עדיין ברגרסיה אצלכם בבית השמיני של שיתופי פעולה ומיזמים משותפים אבל כל זה יסתיים בחמישי הקרוב. אחרי שבחנתם דברים מחדש, אתם צפויים לקבל בהירות ולקרוא בין השורות. מרקורי מאט את הקצב כדי שתוכלו לקבל פרספקטיבה אחרת. זה בדיוק הזמן שלכם להגיע למסקנות ולקבל החלטות מושכלות.


הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מזל מאזניים

השליטה השמיימית שלכם, ונוס, עוברת דרך מזל דלי ודרך הבית החמישי שלכם הנוגע לאהבה, תשוקה ויצירתיות. זה הזמן לאהבה! תעזו לעשות את הצעד, להתחיל עם האדם שאתם מחבבים או ליצור קשר עם אנשים מהעבר. הקסם האישי שלכם יעבוד לטובתכם. כדאי גם להשקיע במיתוג עצמי ברשתות החברתיות.


הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

מזל דלי

מתי בפעם האחרונה נתתם לעצמכם קצת זמן לנוח או לעשות מה שאתם באמת אוהבים? זה בדיוק השבוע המתאים לזה. ונוס במזל שלכם עוזרת לכם להיות משכנעים יותר - אך גם משוחררים יותר. ונוס תהיה בהרמוניה עם הרגרסיה של מרס דרך הבית החמישי שלכם הנוגע לאהבה, תשוקה וביטוי עצמי. היום זה בדיוק הזמן לנסות תחביב ישן שלכם. זה גם זמן טוב לפלרטט עם אדם שאתם מחבבים. אם גם אתם מרגישים שדברים תקועים אצלכם - בחמישי הקרוב מרס יסיים את הרגרסיה שלו במזל תאומים ויאפשר לדברים לזרום ולמה שמעכב אתכם להיעלם.


הורוסקופ יומי למזל דלי >>

הורוסקופ יומי ליתר המזלות >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully