וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 8-14 בינואר 2023

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 14:18

אחרי תקופה ארוכה של כעסים ותקיעות, חזרתו של כוכב מרס להילוך רגיל יאפשר לכולנו לעצור לרגע ולהבין טוב יותר מה קרה לנו וכיצד ממשיכים מכאן ופותחים דף חדש. קבלו את התחזית השבועית שלנו לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ. ShutterStock
זמן לשינוי/ShutterStock

שני אלמנטים קובעים את אופיו של השבוע הזה: הילוכו האחורי המעמיק במזל גדי של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, וחזרתו סוף סוף של כוכב מרס להילוך רגיל במזל תאומים, הילוך שנמשך קצת יותר מחודשיים והפעם נופל בזמן קריטי כל כך עבור כולנו. גם הבחירות וגם הקמת הממשלה נפלו בזמן מורכב כל כך מבחינה כוכבית. מהשבוע לפחות משתנה אחד מהאלמבטים האלה, כשמרס כוכב האקשן שלנו מואיל סוף סוף בטובו לעצור ולחזור להילוך רגיל. כשגם מרקורי יחזור להילוך רגיל בשבועות הקרובים, נראה שהתמונה האמיתית של מה שבאמת קורה מתחת לפני השטח כרגע תתבהר בהדרגה.

התהליך המשמעותי בשמיים השבוע הוא חזרתו של מרס, כוכב האקשן, להילוך רגיל במזל תאומים.

כוכב מרס נכנס להילוך אחורי ב-31 לאוקטובר 2022 והעביר את כולנו בפרק זמן לא קל - בלשון המעטה. בזמן הזה בו קרו לא מעט אירועים, בין היתר בחירות והקמת ממשלה חדשה. מכיוון שכוכב מרס אחראי על כל מה שקשור לעשייה וליוזמה שלנו - וגם על הצורך להילחם על מה שחשוב לנו באמת, אפשר לומר שכל הפעולות הקשורות ליוזמה ועשייה קיבלו טוויסט שונה בתקופה הזאת - וכל תהליך שהחל בזמן הזה עסק בסגירת קצוות ומעגלים הקשורים לעבר ונקמות. מאחר שעשינו דברים שהם סוג של הליכה אחורנית, לעבר, מלחמות עבר הן אלה שניצחו במערכות. הרבה יוזמות התעכבו או השתנו, הרבה פרוייקטים נתקעו, הרבה רפורמות נעצרו על הסף עקב גל שהצליח להחזיר אותן אחורנית.

הילוכו האחורי של מרס הפעם היה אגרסיבי מהרגיל בעיקר מבחינה תקשורתית. מכיוון שזה קרה במזל תאומים, המסמל בדרך כלל את התקשורת שלנו, כל נושא התקשורת הפך אלים, תחרותי ונקמני - גם מבחינת האירועים האלימים מנטלית שקרו בתוך החברה או מחוצה לה. התהליך בלט במיוחד בבחירות ובתוצאותיהן. כל היזמות והרפורמות נעצרו והבחירות העלו גל שמרני שמטרתו הייתה קודם כל לעצור את מה שקורה כאן ועכשיו - ולהחזיר דברים עד כמה שאפשר אחורה.

כעת, עם חזרתו של מרס להילוך רגיל ועם חזרתו הקרובה של מרקורי להילוך רגיל, נוכל לעצור לרגע ולסקור באופן אובייקטיבי יותר מה קרה וקורה כאן מבחינת עובדות ומעשים - ולא רק דרך תחושות הקשורות לעבר או פחד מאיבוד פרופורציות ושליטה. התהליך של מרס מצטרף לתהליך המתרחש גם עם פלוטו שבמעלות האחרונות של מזל גדי, שבהמשך השנה גם יתחיל להביא את השינויים שלו למערכות, אם כי אפשר לומר שהוא כבר מעורב במה שקורה עכשיו. פלוטו הוא שליט האופק של מדינת ישראל שנמצא במעלה הראשונה במזל עקרב - וביחד איתו משמש מעין קטליזטור למאבק על דמותה של החברה שנערך בשנה וחצי האחרונות בעיקר בין אורנוס, כוכב השינויים, לסטורן השמרן שנאבק על המערכות והמסגרות הישנות.

בטבע כמו בטבע - וכמו תמיד בתהליכים הסטוריים מיתולוגיים מהסוג הזה - גם אם ההסתערות הסטורנית נראית הפעם חזקה מתמיד: בסופו של דבר כוח השינוי של אורנוס הוא זה שיכריע את הכף, כפי שקורה גם בטבע סביבנו, שהכוכבים במערכת השמש מייצגים את כוחותיו נאמנה.

מי יושפע מחזרתו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, תאומים, קשת, בתולה, דגים ובמידה כזו או אחרת - כולנו.

גבר מתוסכל. ShutterStock
הרבה יוזמות התעכבו או השתנו, הרבה פרוייקטים נתקעו/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס, שליט המזל שלכם, חוזר להילוך רגיל, אך ייקח לו - ולכם - עוד שבוע או שבועיים להתעשת ולהתאפס. אפשר לומר שמרס חוזר הביתה ומחזיר גם אתכם לשם. איך? סבלנות. הירח במזל אריה מביא איתו התלהבות והתרגשות. זמן לפתוח את הלב, טלאים, לאפשר לאהבה להיכנס ולהשקיע בה.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה השבוע במזל דלי ומביאה איתה לשור שלנו טאץ' אמביציוזי עוצמתי בבית הקריירה. הגיע הזמן לאסוף את כל החלקים ולפרוץ קדימה, שוורים. הירח מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בבית ובבני הבית.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל גדי ומנסה לגרום לכם לסגור מעגלים פרקטיים רגשיים וחברתיים שמיצו את עצמם. זמן לחשבון נפש מעניין. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם: אלה ימים לדבר, לשתף ולחלוק עם אחרים את מה שעובר בלבכם.

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי במזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, עוזר לכם כעת לשדרג קשרים קרובים, לדבר, לשתף ולחלוק - או להחליט על פסק זמן לחשיבה. נושאי חומר וכספים עולים על הפרק בתחילתו של השבוע. זהו זמן לארגון בית הכספים, לשינוי סדרי עדיפויות הנוגעות להוצאת כספים - וחזרה לקרקע.

אריה
ונוס שוהה בבית היחסים שלכם ולאריות זהו זמן לפתוח את הלב ולהשקיע יותר מעצמכם בפרטנריות שלכם. ללביאות - התבוננות עומק בקשרים ופה ושם גם הגעה למסקנות. הירח שוהה במזל שלכם ממש עכשיו, הקסם האישי שלכם במיטבו - וזה הזמן ליזום ולפעול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מזל קשת. ShutterStock
קשתות - זו התקופה שלכם להתאהב מחדש בחיים ובמה שהם צופים לכם/ShutterStock

בתולה
מרס חוזר להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם ואולי באמת הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לחודשים הקרובים, לשכלל ולשדרג - אך עדיין לא לפעול. יש לכם לא מעט תכניות אבל דווקא בימים האלה אתם לא במיטבכם. זה הזמן להוריד הילוך, לעשות פחות ובעיקר לנוח יותר.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל דלי ומביאה איתה קלילות וקסם - וגם יכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת. השתמשו בקסם האישי שלכם כדי לפתור בעיות כעת. הירח מדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים משמעותיים במוסדות וארגונים.

עקרב
ונוס הרגשית שוהה במזל דלי המאכלס את בית המשפחה שלכם. זמן להשקיע בבית ובסביבתו, לארגן, לשפץ ולשדרג - ובעיקר לשנות אווירה בבית. זמן להרחבת המשפחה. ביומיים הקרובים השקיעו גם בקריירה שלכם.

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בתחילת מזל טלה ולהזרים אנרגיית אש עוצמתית ליוזמה ולפעולה. הוא שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות - וזו תקופה להתאהב בחיים. מרקורי בהילוך אחורי בבית הכספים מכריח אתכם להתארגן מחדש כלכלית.

גדי
השמש ממשיכה לחגוג לגדיים ימי הולדת ומרקורי, כוכב התקשורת שבהילוך אחורי במזל שלכם, מדגיש את הצורך לסגור מעגלים ולשנות סדרי עדיפויות. דברו עם חברים מהעבר לפני שאתם ממשיכים הלאה.

דלי
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, לעזור לדליים לצאת מהבועה המוכרת ולתת עדיפות לרגש. זמן מצוין להתאהב, דליים - ולתת לצד הקסום והחכם שלכם לבלוט ולהרשים. הירח שוהה בימים האלה בבית היחסים שלכם וממשיך להדגיש את הצורך בשיחות עומק אחד על אחד - ובגובה העיניים.

דגים
חזרתו של מרס להילוך רגיל בבית המשפחה שלכם תעזור לסיים ריבי,ם ויכוחים וסכסוכים הקשורים לבית ולמשפחה. הגיע הזמן לשדרג תקשורת משפחתית ולהתמקד בתחושת הביחד. התחום המקצועי מודגש במיוחד בתחילת השבוע. השקיעו בו. זמן לנקות את שולחן העבודה: תשלומים, חשבונות, עירייה ומוסך.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בערוץ היוטיוב של יאיר טריבלסקי בלחיצה כאן >>

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך כיצד להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין, לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" ולקבל מסר אסטרולוגי יומי שיעצים את היום שלכם. לחצו כאן כדי להצטרף >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully