וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום עולמי עד אוגוסט 2023? שמאנים פרואניים הטילו נחש על פוטין וחזו את עתידו

3.1.2023 / 23:49

שמאנים מפרו חזו את סופה של מלחמת רוסיה-אוקראינה באוגוסט הקרוב - במסגרת טקס טיהור שערכו, שכלל הטלת נחש מעל תמונותיהם של פוטין וזלנסקי. הם גם צופים אסון גדול שיקרה בקרוב (וכבר צדקו בנבואה אחת)

שמאנים פרואנים מנבאים מה יקרה ב-2023 במלחמה באוקראינה/רויטרס

שמאנים פרואניים חוזים הסכם שלום בין אוקראינה לרוסיה שיגיע עד אוגוסט השנה - על אף שניבאו באופן שגוי בשנה שעברה שפוטין לא יפלוש לרוסיה, השנה אחת מנבואות שלהם התקיימה ימים ספורים לאחר שניבאו אותה.

בטקס שכלל נחש שזחל מעל תמונותיהם של נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי ונשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, חזתה לאחרונה קבוצת השמאנים והמרפאים בלימה, בירת פרו, כי הסכסוך יסתיים באוגוסט הקרוב.

על ראש גבעת סן קריסטובל, השמאנים, לבושים בלבוש מסורתי של כוהני האנדים, קיבלו את השנה החדשה בטקס טיהור המשלב פרחים, קטורת, נחש חי ותמונות של דמויות פוליטיות חשובות, בזמן שהם ביצעו את התחזיות שלהם לשנת 2023.

הטקס מתקיים בכל חודש דצמבר במהלכו מתגלות תחזיות על מה תביא לנו השנה החדשה - אך בשנה שעברה אמרו השמאנים שבעוד שרוסיה תרצה לפלוש לאוקראינה, זה לא יקרה. עם זאת, בתקווה לשלום, השמאן קליוף סדנו אמר ל-AFP News Agency כי "המלחמה הזאת נרגעת. יהיה שלום השנה, זה לא ימשך אחרי אוגוסט. כל הזעם והכעס יירגעו. הייתה אי הבנה בין רוסיה לאוקראינה ויהיה שלום".

צפו בטקס שלהם:

הם כבר צדקו (חלקית) בנבואה אחת

בשנה שעברה קיוו השמאנים הפרואניים שהטקסים שלהם יקלו על המתח בגבול בין שתי המדינות. השמאן פליקס רולדאן אמר בדצמבר שעבר כי רוסיה "רוצה לפלוש לשטח אוקראינה", אך הוסיף כי "זה לא יקרה", לפי Euronews, "בגלל זה אנחנו, השאמאנים, נמצאים כאן - כדי שלא תהיה מלחמה, לא תהיה תוקפנות פיזית", הוא אמר (וטעה). לעומת זאת, בטקס השנה הם ביררו גפ את מצבו של אגדת הכדורגל פלה והגיעו למסקנה ש"מצבו ובריאותו של פלה הולכים ומחמירים. בשנה הבאה הוא יעבור לעולם הבא". הטקס נערך ב-28.12.2022. למחרת פלה הלך לעולמו.

אז מה עוד צפוי ב-2023? השמאנים גם חזו מספר אסונות טבע בצפון אמריקה. "בשנה הזאת תהיה רעידת אדמה, אבל לא בבירת פרו, במקום אחר. בעיקר בחלק הצפוני של אמריקה, שעשוי להיות ארה"ב", אמר מכשף ונשיא הארגון הבינלאומי של השמאנים והמרפאים של פרו, וולטר אלרקון, "תהיה הרבה טרגדיה, הרבה מתים, בעיקר בגלל אסונות טבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully