וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לינואר 2023 לפי המזל שלכם

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 10:29

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" מבצעת פתיחה אסטרולוגית לחודש ינואר 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים: תחזית לינואר 2023/tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ולהלן הפתיחה שלה לחודש ינואר 2023.

גדי - מזל טוב ליום הולדתכם! החודש כדאי מאוד לא לבצע שינויים חדים ולהשאר במקום הנוחות. עניינים רגשיים וזוגיים ידרשו את תשומת לבכם אז כדאי שבשאר תחומי תצרו יציבות. נראה שלא סגרתם עניינים עם אדם מהעבר והקלפים ממליצים לשחרר מנסיונות חוזרים לגשר ולפתור בעיות עם אדם שדעותיכם חלוקות כי אתם עלולים להפגע. תקחו בערבון מוגבל הצעות עזרה בנושא זוגיות. בנוגע לקריירה צפוי שפע, יציבות ובטחון החודש!

אריה - חודש שיבדוק את הכח הפיזי, המנטלי והנפשי שלך. נקטו בגישה מקבלת וחומלת כלפי עצמכןם וכלפי אחרים. תתנו לאחרים לעשות את העובדה בשבילכןם ואל תכנסו למריבות מיותרות. כדאי לדעת לתת ולבקש עזרה, בנוגע לזוגיות נראה שהשליטה בידיים שלך, וכדאי ליזום פעולות לפי צו הלב, לחלקכם מזל טלה צפוי לרצות את תשומת הלב ולדרוש תשובות. בנוגע לקריירה צפויות התפתחויות מהירות, תקבעו מטרה ותתמקדו בה!

עקרב - אל תתעלמו ממצבכןם הרפואי, כדאי לדאוג לעצמכןם מדי פעם. החודש, צפויה הזדמנות חדשה להכנס לחייך, וכדאי להשקיע מאמצים על מנת שהיא באמת תצא לפועל. לא תוכלו לגרום לדברים לקרות רק באמצעות כסף, תצטרכו להתאמץ. כדאי לשים לב לרגשותיכם לצד בחינה הגיונית ולא לבטל את הרגש. בנוגע לזוגיות, החלטה חותכת להמשך או פרידה של קשר. בנוגע לקריירה צפויים שיתופי פעולה עסקיים שיניבו רווחים, תמשיכו ליצור קשרים.

בתולה - חודש שמסתמן להיות ממש מוצלח! חקרת ולמדת ועכשיו הזמן לעשות את הצעד הבא לעבר הגשמת החלומות שלך! צאו לדרך! הדברים צפויים להתפתח במהירות שיא. כדאי פשוט להוציא רעיונות לפועל ולא להתמהמה או ללכת לאיבוד בפנטזיות. לגבי זוגיות יש מערכת יחסים שדורשת עבודה והשקעה ואם תשכילו לעשות זאת תראו שזה ישתלם. לחלקכן.ם צפויה מערכת יחסים עם מישהו ממקום העבודה. בנוגע לקריירה יצא לכן.ם קלף אלת המזל והשפע, אז צפו להצלחה!

תאומים - החודש תצטרכו לבלוע כמה צפרדעים, להתפשר ולהקריב. אל תצפו יותר מדי מאנשים. לא כדאי לקחת החודש משימות רבות. בנוגע לזוגיות נראה שיש הרבה התלהבות ועשייה, לצד התמודדות רגשית לא פשוטה, כדאי לשתף במה שעובר עליכם. בנוגע לקריירה יש שיפור ניכר וצפויות להיות חברויות חדשות. סבלנות תהיה שם המשחק החודש, הזהרו מאימפולסיביות!

סרטן - צפוי חודש נהדר רווי מפגשים חברתיים ומשפחתיים. האנשים שקרובים אליכן.ם צפויים להרגיש רצויים בקרבתך ולקבל בטחון. העצות שלכן.ם לאחרים יעזרו רבות. בענייני כספים כדאי לחשוב טוב לפני כל הוצאה, יש לכן.ם נטייה לחשוב ששהכל יסתדר מעצמו אבל למען האמת הרבה מזה יהיה המעשים שלכן.ם. בנוגע לזוגיות, נראה שהחודש תרצו לעבור ממערכת יחסים אחת לשניה ותרגישו תחושת פספוס או לא תהיו מרוכזים, התמקדו בכאן ועכשיו! בנוגע לקריירה צפויה הצלחה והרצאה בפני קהל.

דגים - חודש של עבודה ועשייה. אנרגיות מחודשות צפויות להכנס לחייך ולהאיר את החושך. בעקבות כך נראה שלא תוותרו על החלומות והשאיפות בקלות. כדאי להשקיע במה שקורה כאן ועכשיו ולא לדאוג יותר מדי לעתיד הרחוק או לחפש בכח איך למלא את הלו"ז. בנוגע לזוגיות נראה שמערכות יחסים הופכות לרציניות וחלק מכן.ם צריך לשים לב לא לחנוק ולקנא. בנושא קריירה יוזמות חדשות צפויות להגיע.

שור - חודש של תשוקה גדולה ואהבה! הרגשות יהיו סוערים כך שלא יהיה משעמם. אל תפתחו את הבעיות שלכן.ם עם אנשים שלא מקבלים אתכן.ם. בנוגע לזוגיות, למי שלא נמצא.ת בקשר, אהבה חדשה צפויה להכנס. למי שכן, השותפות בינכן.ם בשיא והקשר צפוי להעמיק ולפרוח. בנוגע לקריירה הכל עוד פתוח בפניך, תתנו אמון בתהליכים ותשחררו הרגלים מעכבים.

דלי - כדאי שתשימו לב מה מפריע לכן.ם ותדברו עם מישהו שיכול לעזור לכן.ם ולא תשארו להתמודד עם הדאגות לבד. שימו לב החודש לחלומות שבאים בלילה, המסרים שהם ינסו להעביר, צפויים לעזור. בנוגע לזוגיות אתן.ם צפויות.ים להרגיש בעננים ולקבל אהבה וחיזור. בנוגע לקריירה תגיעו לפתרון בעיות והרמוניה. בסופו של דבר, המלצה נוספת החודש לא להיות פזיזים ולהמנע ממריבות.

קשת - החודש אף אחד לא יצליח לקחת לך את השלווה או להזיז אותך ממקומך. שימו לב לקבוע מראש מפגשים חברתיים והרבה, כי יש לך נטייה להיות יותר מדי זמן לבד. בנוגע לזוגיות הצלחה גדולה בגלל שלא וויתרת על הדרך שלך. בנוגע לקריירה התפתחויות ורעיונות חדשים ויצירתיים הם שם המשחק. בסופו של דבר כדאי פשוט לסמוך על תחושת הבטן שלך החודש בלי יותר מדי התלבטויות.

מאזניים - החודש שימו את האושר שלכן.ם בעדיפות עליונה. לכן אם תצטרכו לקחת בשביל זה ימי חופש, כדאי לעשות זאת. זכרונות מהעבר צפויים לצוץ ולהציף אתכן.ם ברגשות. בנוגע לזוגיות יש התקדמויות יותר מדי מהירות אך ללא התחייבות, כדאי לבנות יסודות טובים מאשר לרוץ קדימה. בנוגע לקריירה צריכים לקחת פסק זמן וגם לראות את הדברים מנקודת מבט שונה.

טלה - כדאי שתכתבו תכנית מסודרת ופרקטית להגשמת החלומות שלך כי נראה שכשהכל באוויר הזמן בורח לך. שימו לב לא להכנס לפסיביות ואחר כך להתאכזב כי לא קרה מה שציפית. הקשיבו לקול הפנימי, הוא אומר לך להביע את רגשותיך לאחר ולא להתבייש. בנוגע לזוגיות יש תשוקה גדולה. בנוגע לקריירה יש אי וודאות, פזרו את הערפל. מי מכן.ם שיקח דברים לידיים החודש ירוויח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully