וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות אבעבועות קנגורו וציד לווייתנים: מתקשרת בעלי החיים בתחזיות ל-2023 - הנוגעות אליהם

8.1.2023 / 23:47

סמנתה מילנס טוענת שהיא מסוגלת לתקשר עם בעלי חיים וכי היא חזתה מה יעלה בגורלם בשנה הקרובה - וכיצד עתידם ישפיע עלינו. מהתחממות גלובלית למחאות נגד ציד לווייתנים - הנה התחזיות שלה ל-2023

סמנתה מילנס - מתקשרת חיות המחמד/https://www.facebook.com/samanthamilnspetsychic/

גם לכלבים ולחתולים שלנו מגיע לדעת מה 2023 צופה להם. סמנתה מילנס בת ה-52 מטנברידג' וולס, קנט, היא מתקשרת עם חיות מחמד ויש לה כמה תחזיות מטרידות לשנה החדשה הנוגעות אליהן. מהתפרצות של אבעבועות קנגורו ועד מחאות נגד ציד לווייתנים - סמנתה צופה לנו ולהם שנה לא פשוטה בכלל.

סמנתה, החיה עם בן זוגה גרג, בן ה-54, והחתול שלהם בן ה-17, טום, חילקה את 2023 לשני חצאים. היא טוענת שחודשי האביב של 2023 יהיו שופעים בחיות בר באזור מגוריכם שכן ההתחממות הגלובלית תביא לאביב חם מהרגיל. חולדות, ג'וקים, פרפרים - צפו להם מוקדם מהרגיל. "זו שנה המחולקת לשניים" אמרה סמנתה ל-Mirror, "ששת החודשים הראשונים הולכים להיות לא כל כך טובים - ואז הדברים מתחילים להתבהר בקיץ. אני מרגישה שתהיה התפרצות של אבעבועות קנגורו באוסטרליה ממש בקרוב".

לאחר שעברה קורס לפיתוח עצמי, סמנתה התחילה לעבוד כמתקשרת עם בעלי חיים ב-2009 וטוענת כי היא משוחחת עם בעלי חיים באמצעות טלפתיה. "אני זוכרת שחשבתי לעצמי ש'אני לא יכולה לעשות את זה!'", אמרה, "אבל אני אוהבת בעלי חיים, אז הלכתי לסדנה קצרה שהובילה בסוף להכשרה שלי כמתקשרת GO בעלי חיים. אחרי שהתאמנתי, לקח לי 18 חודשים להתחיל לסמוך באמת על מה ששמעתי. צריך המון תרגול ויותר מזה - צריך ללמוד לסמוך על עצמך ולסמוך על מה שאומרים לך".

החתול של סמנתה, טום, הוא בין היצורים שמתקשרים איתה ועם עמיתיה, לוחשי החיות, על בסיס קבוע. כשעבר ניתוח בספטמבר האחרון להסרת גידול מאוזנו הימנית, הוא הרגיע את סמנתה כשאמר לה שהוא יהיה בסדר. היא הוסיפה: "הוא גם אמר: 'אני הולך לספר לכולם שהותקפתי בידי זאבים'".

לאחר שהעבירה את השנה האחרונה בעבודה עם חיות שעברו טראומה, סיפרה סמנתה שמגיפת הקורונה השפיעה גם על חברינו הפרוותיים. "אני עובדת בעיקר עם חיות שעברו טראומה", הסבירה סמנתה, "הרבה מהם נאבקים עם השינויים בריחוק החברתי. הם היו רגילים להיות בבית ועכשיו הבועה שלהם התנפצה. עבדתי עם כבשה שממש נאבקה בחרדות הבדידות שלה. היא אמרה לי שהיא משתוקקת לאוכל בריא אז חברה שלי הכינה לה קצת ברוקולי שהיא אהבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קיץ קשה לבעלי החיים

בחזרה לתחזיות: סמנתה חוזה חורף לא פשוט עבור כלבים, חתולים וברבורים. "אני רואה שפעת עופות בפברואר", אמרה סמנתה, "אני מרגיש שברבורים ייפגעו, במיוחד ברבורי שר, אבל אני חושבת שהם יתאוששו מזה". הלוחשת לבעלי חיים סיפרה שהיא גם מרגישה שימצאו הרבה כלבים וחתולים חסרי בית בינואר הקרוב, "אני רואה חיות בכלביות, במקלטים. הרבה בעלי חיים חסרי בית. חיות שהיה להם בית ועכשיו אין. זה הולך להיות טראומטי עבור חלקם". עם זאת, היא חזה דצמבר שמח לכלבים: "אני רואה כלבים מאושרים בדצמבר. אני חושבת שהגולדן רטריבר והלברדורים יצליחו במיוחד".

סמנתה הוסיפה: "החורף הזה יסתיים בקרוב. האביב יגיע כבר במרץ. אני רואה הרבה פרפרים באפריל. מזג האוויר החם שיגיע יהיה בעל השפעות הרסניות לבעלי החיים בכל העולם. זה הולך להיות קיץ קשה עבור כדור הארץ". היא סיפרה: "אני רואה בעלי חיים סובלים מחום במחילות שלהם מכיוון שמזג האוויר יהיה בלתי נסבל ביוני. אני רואה גם סוסי מוסטנג נאבקים, אני רואה הרבה אבק יבש סביבם ביולי. אני גם רואה הרבה דובי קוטב רזים בתקופה זו של השנה".

מחאה נגד ציד לווייתנים

אחת התחזיות הגדולות של סמנתה היא מחאה רחבת היקף נגד ציד לווייתני מינקי עקב מסמך ממשלתי שידלוף לעיתונות. "אני רואה הרבה דם במים באוקטובר", אמרה, "זה לא נראה טוב ללווייתני מינקי, אני חושבת שמישהו פוגע בהם. אני רואה מחאה. זה מרגיש כאילו מישהו מהעיתונות באמת קיבל מסמך שדלף. האוכלוסייה מופחתת ואני רואה הרבה מהם שוחים משם". סמנתה הוסיפה שהיא מרגישה שתוצאות המחאה עדיין תלויות באוויר - אבל היא מאמינה שהמחאה תצליח. "למפגינים יש פרצופים מחייכים בחזיונות שלי - אז זה מרגיש כמו תוצאה חיובית", אמרה, "זה תלוי במעשים של אנשים, יש עוד הרבה מה להחליט".

לווייתן גדול סנפיר. ShutterStock
מחאה נגד ציד לווייתנים/ShutterStock

בסך הכל, על אף ההתחלה הקשה, סמנתה רואה בשנת 2023 שנה חיובית, אך מאמינה שלבעלי חיות מחמד יהיו אתגרים, בעיקר עם הכלבים שלהם עקב קשיי החיברות. "אני רואה הרבה חיות שנולדו בסגר", אמרה סמנתה, "אין להם את כישורי החיברות, אז הם למעשה לא מאושרים מהסרת ההגבלות כי הם אהבו את הבועה שלהם. אני עדיין רואה את זה כמאתגר. ברור שזה תלוי בכלב אבל בהחלט יש כאלה עם בעיות התנהגות שצריך לפתור".

היא סיכמה: "כולנו יכולים לתקשר עם החיות שלנו אבל זה דורש תרגול. בעלים צריכים להקשיב ולפעול בנוגע לבעיות ההתנהגות של בעלי החיים שלהם - אחרת אני רואה הרבה חיות מחמד הופכות לחסרות בית במהלך השנה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully