וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלפי הטארוט קובעים: כך תצאו לדייט בשנת 2023

27.12.2022 / 10:12

קלף מלכת המטבעות הוא הדבר הנכון ביותר לנו לדייטים בשנה החדשה. יש לנקוט בזהירות, מידתיות, לא לתת הכול כבר בדייט הראשון ולשים גבולות - קודם כל לעצמנו. הנה מה שקלפי הטארוט מנחים אותנו לעשות בדייט הבא

טארוט: מסר לזוגיות/רוני טארוט - tiktok.com/@ronistarot

הרבה אנשים שמבקשים ייעוץ עם קלפי טארוט רוצים לדעת - מה לעשות? אלא שהקלפים לא פעם מספרים לנו לאו דווקא "מה לעשות" אלא "איך לעשות". איך לעשות את הדברים באופן שהכי מותאם לטובתנו האמיתית, למצבנו האישי וגם לרוח התקופה?

אז הפעם תלמידה בקורס שלנו עשתה פריסת ייעוץ להילה שהדייטים שלה מתישים אותה ולא מתקדמים. אבל הילה לא מדברת פה בשם עצמה, אלא בשם כל הנשים שחוות את אותו הדבר בשנים האחרונות: יוצאים לדייט, שותים, נהנים, אלא שבמקום סתם דיבורים - נכנסים פתאום לעומק: מספרים על טראומות, ישועות וחוויות ילדות לצד הארות משנות חיים - ואח"כ? אחר כך הבחור נעלם. היה לו מקסים והכול - אבל נקסט. אז מה קורה פה בעצם?

במקום פגישות שטחיות, יש לנו כאן מערכת יחסים שלמה בדייט אחד, בין אם הייתה נשיקה בסופה או לא. זה מה שהילה סיפרה לנו על הדייטים שלה לאחרונה: "כל דייט מרגיש כמו איזה קשר אינטנסיבי. בסוף הדייט אני כבר יודעת מי שברה את לבו בגיל 6 ובגיל 36, מה הפוביות שלו, החלומות הכי כמוסים והצבע האהוב על אמא שלו - אבל אחר כך הוא לא מתקשר יותר". האמת? לא רק הילה מספרת לנו את זה. יש כמה וכמה תלמידות ולקוחות שיוצאות מבולבלות מאוד מהדייטים האלה.

אנחנו יכולים לנסות לשער שהתופעה נובעת מהמצב הבלתי אפשרי של העשור: מהפער בין האפשרות לחפש כל הזמן משהו חדש ומרגש באפליקציות, לבין העובדה שלאנשים עדיין, כמו תמיד, יש צורך אמיתי באינטימיות. התוצאה היא שהרבה אנשים מחפשים איזו דרך להמשיך לשמור על החופש שלהם אבל גם לחוות סוג של "אינטימיות-אינסטנט" - ואז נוצר בלאגן.

דייטים והיכרויות. ShutterStock
"אבל אחר כך הוא לא מתקשר יותר"/ShutterStock

אוקי, אבל מה עושים? מה כולן יכולות לעשות? אז הילה שלנו שאלה: "האם אני מתנהלת נכון בדייטים?" והקלף הראשי שיצא יכול להתאים להילה אבל גם לכל מי שיוצאת לדייטים כאלה - מלכת המטבעות.

מלכת המטבעות שלנו מאוד קונקרטית ומאוד עניינית. יש לה לו"ז מסודר והחיים שלה קצת צפויים אבל מאוד עשירים והיא מאסטרית רבת עוצמה - הנה העצה שלה לדייטים ראשונים, הכינו את עצמכם היטב:

"דייט ראשון צריך להימשך גג שעה". זהו? זה הכול? כן.

העצה הזו טומנת בחובה את הסוד של מלכת המטבעות: זהירות, מידתיות, לא לתת הכול - לשים גבולות - קודם כל לעצמנו. זהו. נגמר העידן שבו יושבים שעות, שופכים את הלב או משמשים כפסיכולוג לצד השני בדייט שלנו. אם כל כך קל לבזבז לנו את הזמן, אז הזמן שלנו צריך להיות יקר, קצוב ומשמעותי - בעיקר לעצמנו.

קפה, שיחה קצרה, זה מה שצריך כדי להחליט אם נכון להמשיך לדייט הבא. הנקודה המשמעותית - היא אותו דייט נוסף. אם הוא מתרחש - אז לפחות מתחילה פה עקביות מסוימת, נכונות להתקדם מעבר לאותו דייט "טיפולי" הראשון שמתחיל ונגמר בבום.

הדייט שלנו מתחיל להוכיח רצינות דווקא בדייט השני.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קלף מלכת המטבעות - טארוט. ShutterStock
קלף מלכת המטבעות/ShutterStock

אסור לנו להסתער על קשרים זוגיים. אנחנו חייבים לשמור יותר על האנרגיה שלנו בהתחלה ואם קשה לנו, אפשר אפילו לשים לנו טיימר, התראה שאחריה נקום מהשולחן ונגיד: "זמנך עבר!". טוב, אפשר להגיד שלום יפה ולתת נשיקה קטנה על הלחי לפני שהולכים (אם רוצים). עלינו לזכור ש"להשאיר טעם של עוד" זאת לא סתם קלישאה אלא טקטיקה חשובה שאנחנו צריכים לממש. בדייטים ראשונים חשוב לשמור קצת לעצמנו, לא רק את הזמן שלנו אלא גם את עניינינו האישיים - ומלכת המטבעות היא תמיד מידתית ולא "שופכת" יותר מדי מידע מיד בהתחלה.

זה לא הכול: כי כולנו יודעים שגם אם הקצבנו רק שעה לדייט, הלב לא פעם ממשיך את הדייט עוד הרבה אחרי. אנחנו נשאבים בקלות לפנטזיות על הדייט הבא ולא תמיד מצליחים להתנתק ולהמשיך בחיינו ולכן חשוב מכול שיהיו לנו חיים עשירים. מלכת המטבעות ממלאת את החיים שלה בעבודה, בסדר יום קבוע וגם בבילויים מעשירים - סדנאות, מוזיאונים ועוד. הסדר הפנימי שלה ושגרת החיים הנעימה מקשה על "גנבי זמן" להיכנס אל חייה, ובהשראתה הבחירות האישיות שלנו הופכות לאיכותיות הרבה יותר. כשטוב לנו, כשיש לנו סדר ואושר פנימי - אנחנו לא מכניסים כל כך בקלות כל אחד פנימה - וזה ראשון במעלה!

דייט. ShutterStock
"דייט ראשון צריך להימשך גג שעה"/ShutterStock

אז למדנו יחד עם הילה איך נכון לצאת לדייט ב-2023. לצאת, להכיר בקטנה, לרחרח, לשתות קפה קצר ולהמשיך למשימות היום. איך מלכת המטבעות יודעת את כל זה? למרות שהטארוט נוצרו לפני מאות שנים, המלכה היא ארכיטיפ קדום ועל זמני, היא מייצגת קומן סנס, סדר, אהבה ליופי ולאומנות - ועוד הרבה מעבר. כשאנחנו מבינים את המהות שלה, אנחנו יכולים להתחיל למצוא בה את המקור להדרכה, משמעות והכוונה בכל נושא. אנחנו יכולים להתחיל להבין את המסרים שהיא טומנת בחובה בזוגיות, בתקשורת בין אישית או בעסקים - אנחנו מתחילים לראות מעבר לקלף עצמו.

זה מה שאנחנו לומדים בקורס - להתחבר לחוכמה הפנימית של הקלפים, לעזור להם לשקף מצבים אך גם להעניק מסרים, שבין אם הם פשוטים או מורכבים הם תמיד קולעים לשאלה או לצורך של השואל. אנחנו רואים בקלפים עצמם מנטורים יקרי ערך שמעצימים אותנו, כך שנוכל להיות מנטורים עוצמתיים עבור השואלים שלנו.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully