וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות שמעדיפים סטוצים על קשר רציני לפי מומחי אסטרולוגיה

18.12.2022 / 23:51

אסטרולוגים מאמינים שניתן לחלק את 12 המזלות לכאלה שמחפשים קשר רציני ומונוגמיה וכאלה שמעדיפים לבלות עם מספר פרטנרים שונים בלי שום מחויבות. הנה המזלות שיעדיפו סטוץ על קשר רציני - האם זהמזל שלכם תואם אם האופי שלכם?

הדרך הנכונה לפלרטט/tiktok/@hannahhennigar

מפגשים מיניים חד פעמיים עשויים להיות דבר שבשגרה לחלקנו, בעוד אחרים מתבאסים לגלות שהבחור (או הבחורה) שאיתו העבירו ערב סוער בדירתם לא יצר מאז קשר. באופן טבעי, יש אנשים שמחפשים קשר רציני ואחרים שלא. אסטרולוגים טוענים שאת הצד הזה באישיות שלנו ניתן לפענח לפי המזל שלנו. כאן הם חושפים מי המזלות שירצו לבלות איתכם לילה של כיף - אבל ייעלמו לכם בבוקר למחרת:


מזל טלה
כמזל הראשון של גלגל המזלות, מזל טלה אוהב להיות מהיר בכל דבר. זה אומר שהם ממהרים להצטרף לפרויקט בעבודה, לתפוס את המקום הראשון בתור בשדה התעופה ומסתבר שגם לקפוץ למיטה עם אדם זר. "מזל טלה הוא מזל נלהב מאוד, הידוע כמי שזורק את עצמו לתוך משהו במלוא הכוח - ואז עובר לדבר הבא ברגע ששעשה את שלו", אומרת גב' אייג'י, אסטרולוגית, מומחית רוחנית ומייסדת Higher Vibes Online. הם לרוב ישיגו סטוץ לערב - ויצליחו להיפטר ממנו עוד לפני חצות.

סטוצים. ShutterStock
הם לרוב ישיגו סטוץ לערב - ויצליחו להיפטר ממנו לפני חצות/ShutterStock

מזל אריה
האריות אוהבים כל דבר חדש ונוצץ. אם אדם אטרקטיבי יחלוף על פניהם, הם ינסו לקחת אותו איתם הביתה. "בני מזל אריה הם פלרטטנים באופן טבעי ולרוב אינם מתייחסים ברצינות למחויבות, מכיוון שהם רואים בכולם שחקנים או שהם פשוט לא במצב להתמסד", אומרת קיאנה ריץ', אסטרולוגית וקוראת אינטואיטיבית בטארוט.

הגבר בן מזל האריה נוטה לאהוב עמוקות אך מקרי פגיעה מהעבר עשויים להרתיע אותו ממחויבות. האישה בת מזל האריה נוטה לחפש הנאות עד שהיא מוכנה להשתקע. ריץ' מוסיפה כי הנשים נוטות לקפץ מסטוץ לסטוץ עד שהן ימצאו את ההתאמה המושלמת להן - וכי הן לא יתפשרו על פחות.


מזל דגים
בני ובנות מזל דגים לא טובים במונוגמיה ולכן סטוצים באים להם באופן טבעי. "בני מזל דגים בדרך כלל יישארו עם מישהו בגלל הרגל, אבל גם ישמחו להנאים את זמנם עם מישהו אחר - או עם מספר בני זוג - כדי להגשים את מה שהאדם המרכזי בחייהם לא ממלא", אומרת ריץ', "בנות מזל דגים חוששות להתחייב לאדם הלא נכון, אז כל עוד הן במצב רוח לבילוי כלשהו או מנסות להתגבר על שברון לב, הן יעדיפו בילוי קצר בשביל הכיף".


מזל דלי
מזל אינטליגנטי ומשוחרר זה בוחר לעתים קרובות בסטוצים כדרך חיים. "דלי, מזל גלגל המזלות השלישי של יסוד האוויר, הוא חובב התנסויות והוא יהיה הראשון להטיל ספק במונוגמיה ובמסורת באופן כללי", אומרת פרננדה פאיבה, אסטרולוגית מוסמכת על ידי בית הספר לאסטרולוגיה בלונדון, "הם נוטים להיות מרדניים ועצמאיים מאוד, בדרך כלל קל להם יותר להחזיק מספר 'חברים' במקום להתחייב לאדם אחד". יתרה מכך, סביר להניח שהם נחשפו למאמרים וספרים רבים על הרעיון של חופש מיני. צפו שתהיה להם דעה מוצקה על רומנטיקה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סטוצים. ShutterStock
בני ובנות מזל דגים לא טובים במונוגמיה ולכן סטוצים באים להם באופן טבעי/ShutterStock

מזל תאומים
הפרפרים החברתיים של גלגל המזלות,. "לבני ובנות מזל תאומים קל ליצור קשר עם אנשים. הם אוהבים להיות חברתיים והם פתוחים לחוויות חדשות", אומרת גב' אייג'י, "אלה האינסטינקטים הטבעיים וכישורי התקשורת הטובים שלהם שמובילים אותם בקלות להתנהגות פלרטטנית ולפעמים הישר לחדר המיטות. הם ישתמשו בכישורי התקשורת האלה כדי למצוא פרטנרים באשר הם".


מזל עקרב
המזל עם הדחף המיני החזק ביותר בגלגל המזלות, תמיד משחק כדי לנצח - וזה נכון גם כשזה מגיע לסטוצים. "עקרבים הם אנשים פלרטטנים באופן טבעי. הם אוהבים לפלרטט, גם הכוונות שלהם תמימות", אומרת ריץ'. בני המזל הזה הם לרוב לא מונוגמיים, אבל בני הזוג שלהם לא תמיד יודעים על אותם שותפים נוספים (במילים אחרות, סביר להניח שהם בוגדים). "גברים עקרבים בדרך כלל מפלרטטים בשביל הכיף, בעוד שנשים מחפשות בכוונה את בני הזוג המושלמים - ללילה אחד", מוסיפה ריץ', "הן עשויות לתמרן מישהו להזמין להן משקאות כל הלילה או פשוט לרצות לקחת הביתה את האדם הכי לוהט במסיבה".


הורוסקופ יומי לכל המזלות >>

האם זה תואם את המזל שלכם?

כן. זה בול אני
לא קשור אלי
1584 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully