וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 11-17 בדצמבר 2022

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 8:41

שבוע מכביד, רגיש ומתעתע מתחיל עכשיו. חשוב בעיקר לא להתייאש ולא לאבד פרופורציות - גם כשהדרמות הופכות אקטיביות יותר. זו התחזית המלאה לשבוע הקרוב

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ מכביד לשבוע הקרוב. קחו נשימה/ShutterStock

אחרי כמה ימים רגועים יחסית, אנו נכנסים לשבוע מכביד, רגשני ומבולבל. מרקורי התקשורתי וונוס הרגשית נמצאים במזל גדי הדורשני, השמש בזווית פעולה עם נפטון המטשטש והמערפל - ומרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי ואיתו גם יסיים את השנה הזו: סוף שכולו חשבון נפש לשנה של מהפכים ושינויים, כשהכוון הוא למטה, לפחות כרגע.

השבוע בעיקר חשוב שלא להתייאש ולא לאבד פרופורציות - גם כשהדרמות הופכות אקטיביות יותר וגם כשזווית הפעולה של השמש עם נפטון בשיאה. רק סבלנות אנשים.

השבוע ישנו תהליך אחד משמעותי בשמיים והוא נוגע לשמש שבזווית פעולה עם כוכב נפטון המטשטש והמערפל. זו זווית קשה שהולכת לעשות לנו לא מעט נזק.

הזווית הקשה של השבוע

אין ספק שזווית הפעולה של השמש עם נפטון מגיעה אלינו בעיתוי לא מוצלח במיוחד. בנוסף לכובד שמביאים איתם מרקורי וונוס במזל גדי, גורמת הזווית הזו לירידות ועליות קיצוניות במצבי הרוח שלנו - ולנדנדה רגשית לא קטנה.

מצבי הרוח שלנו הופכים קיצוניים יותר ונראה שביחד עם הילוכו האחורי של כוכב מרס, נצטרך לסיים את השנה הזו בחשבון נפש מעמיק מכל הבחינות. נושאים הקשורים לחומר וכספים והחלטות פרקטיות מסוגים שונים, כמו גם התחלות חדשות - את אלה כדאי לדחות לשבוע הבא. אז בתקווה יהיה לנו רגוע יותר.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, דגים, קשת, בתולה ותאומים.

אישה עצבנית. ShutterStock
ירידות ועליות קיצוניות במצבי הרוח שלנו השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך בהילוכו האחורי - וזהו זמן טוב לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, להסיק מסקנות, אך לא לפתוח מעגלים חדשים עד אמצע ינואר. סבלנות טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי הקשוח, השייך גם הוא ליסוד האדמה, והופכת את השבוע הזה למעשי מאוד, אך גם ביקורתי ולא קל. התמקדו בעובדות ושימו זמנית את הרגש בצד.

תאומים
כוכב מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל שלכם ולהביא איתו סערות דרמות. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי שמכביד עליכם מאוד. זמן לוותר קצת על הקלילות המוכרת, ולפעול באופן יסודי תוך מיקוד בפרטים הקטנים

סרטן
גם מרקורי, כוכב התקשורת, וגם ונוס הרגשית, שוהים במזל גדי מול המזל שלכם, בבית היחסים. זהו זמן לשיחות עומק עם הפרטנרים שלכם, לפתיחות הלב ולהשקעה בזוגיות ובקשרים הקרובים.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, יוצאת בהדרגה מזווית העימות עם כוכב מרס ועקב הזווית שלה עם נפטון - הרגישות שלכם גבוהה והפתיל קצר. חשוב להימנע מריבים ועימותים כי אתם אלה שעלולים להפגע כעת.

מאזניים. ShutterStock
מאזניים: זמן להשקיע כעת בעיקר בתקשורת המשפחתית, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולדבר על מה שחשוב באמת/ShutterStock

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל קשת ומדגישה את הצורך להשקיע בבית ובמשפחה. ונוס ומרקורי בבית הרומנטיקה שלכם עוזרים לכם להשקיע קצת יותר באהבה עם מינון קטן במיוחד של שיפוט וביקורתיות. פתחו את הלב.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, ביחד עם מרקורי, כוכב התקשורת, נמצאים בבית המשפחה - וזהו זמן להשקיע כעת בעיקר בתקשורת המשפחתית, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולדבר על מה שחשוב באמת.

עקרב
ונוס ומרקורי בבית התקשורת שלכם השבוע וכדאי לנצל את המומנטום הזה, לסגור קשרים שמיצו את עצמם ולהיפתח לאנשים חדשים. זמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם ולאפשר לאנשים קרובים להתקרב קצת יותר.

קשת
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת וזה כשונוס ומרקורי עושים צעדים ראשונים במזל גדי, המאכלס את בית הכספים שלכם, ומאפשרים לקשת שלנו לקחת ברצינות את כל נושא הכספים ולהתארגן מחדש בכל מה שקשור לחשבון הבנק. חישבו לטווח ארוך.

גדי
משהו טוב קורה לכם עכשיו, גדיים: גם מרקורי, כוכב התקשורת, וגם ונוס הרגשית שוהים במזל שלכם ומאפשרים לכם להיפתח לעולם - הן מבחינת תקשורת והן מבחינת רגשות. זמן להעמיק קשר רגשי קיים, אבל גם לסיים קשר שלא הוכיח את עצמו.

דלי
תחושה שכל מה שקשור לתקשורת ולרגשות נמצא כעת מאחורי הקלעים עלולה לתסכל, בגלל מיקומם של מרקורי וונוס. חשוב להתמקד כעת במילים שלא נאמרו עד כה ואלה עלולות להכביד מאוד. זמן לשפר תקשורת עם קרובי משפחה שהתרחקתם מהם לאחרונה.

דגים
זווית הפעולה של השמש עם נפטון, שליט המזל שלכם, שמגיעה לשיאה השבוע עלולה להביא איתה כעסים ותסכולים. חשוב לא לקלקל יחסים עם סמכויות ולהיזהר במיוחד מאי הבנות שעלולות בקלות להסלים. אל תאפשרו למצבי הרוח להכתיב לכם מהלכים חברתיים.

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

בלוג של אסטרולוג - פרק 9: בפענוח מפת לידה של ילד חשוב לצרף לכוכבים גם את הלב. לחצו כאן >>

מוזמנים לפנות גם במייל: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully