וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 9-10 בדצמבר 2022

אל סוף השבוע הזה כדאי שתגיעו מוכנים. הנה מה שמצפה לכם ביומיים האלה לפי המזל שלכם

הורוסקופ. ShutterStock
תחזית סופ"ש/ShutterStock

טלה
הירח שוהה במזל סרטן בסוף השבוע וזהו מיקום משפחתי במיוחד. זמן לארגן מחדש את הבית וסביבתו, לערוך קניות לעצמכם וליהנות מבינג' או ארוחה טובה עם בני המשפחה.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל גדי בסופ"ש, תוך שהיא יוצרת זווית פעולה עם יופיטר, כוכב השפע והמרחבים. זמן מצוין לנסיעות וטיולים. תהנו - כי אוטוטו אתם נכנסים לתקופה מכבידה למדי.

תאומים
היו לכם כמה ימים לא פשוטים, אנחנו יודעים. מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל גדי והכובד עדיין באוויר - אבל לא לעוד זמן. זווית הפעולה עם יופיטר מביאה איתה עדיין גל הרפתקני זעיר. מסע קניות גדול לבית בשישי וסדרת מפגשים שמחים עם חברים בשבת ירנינו את לבכם.

סרטן
הירח שוהה במזל שלכם בסוף השבוע וזהו זמן מצויין להתחבר מחדש לעצמכם. מרקורי, כוכב התקשורת שנמצא ממול, מאפשר לשדרג את התקשורת הזוגית: זמן מעולה לשיחות של אחד על אחד ובגובה העיניים.

אריה
הירח במזל סרטן לא מוצא אתכם במיטבכם בסופ"ש הזה - וגם זווית העימות עם מרס לא עושה לכם חיים קלים. זמן להוריד הילוך, לוותר על מסיבה או טיול מעייף ופשוט לנוח בבית, לחדש כוחות ולטעון מצברים.

גבר מחבק אישה על ספה בסלון. ShutterStock
אריות - את הסופ"ש הזה נצלו כדי לנוח בבית, לחדש כוחות ולטעון מצברים/ShutterStock

בתולה
בגדול, זה נראה כמו סוף שבוע חברתי במיוחד. הירח שבמזל סרטן מאפשר לכם להוריד קצת מהלחץ של השבוע ולבלות עם חברים, ידידים, מכרים וקרובים. גם הרחבת המעגל החברתי שלכם אפשרית כעת. קחו יוזמה.

מאזניים
השמש נמצאת עדיין בסופה של זווית העימות עם כוכב מרס וחלק מהמתחים עלולים להגיע גם אליכם. ונוס בבית התקשורת שלכם מביאה איתה תקשורת נעימה והרפתקנית. זמן מצויין להכיר אנשים חדשים - אך להיזהר בכבישים.

עקרב
הירח במזל סרטן מביא אליכם סוף שבוע רומנטי, אם תסכימו ללבוש חיוך על הפוקר פייס ולפתוח את הלב. זמן מצויין להשקיע בהיכרות מעניינת או שתיים - ולאפשר לאנשים קרובים להתקרב אליכם קצת יותר. פנו מקום לאהבה.

קשת
השמש וונוס עדיין שטות להן במזל שלכם ומביאות איתן ים של קסם ואפשרויות מעניינות של בילוי כיפי, נופים חדשים ואנשים שלא הכרתם - כל זאת אם תסכימו לצאת מאזור הנוחות שלכם ולפגוש מקומות מפתיעים.

גדי
הירח שוהה במזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם ושם את הדגש על הדיאלוג שבינו לבינה, על העמקת קשרים ובילוי בשניים או יציאה לדייט, בתנאי שתהיו פחות ביקורתיים ותתנו צ'אנס. סיכמנו?

דלי
על פניו זה נראה כמו סוף שבוע של מחוייבויות, דליים. בין אם מדובר במחוייבויות משפחתיות או חברתיות - זה בדיוק הזמן להיות שם גם עבור אחרים. זמן לחדש קשרים עם בני משפחה רחוקים וידידים שהתרחקו בזמן האחרון.

דגים
השמש וונוס עדיין בבית התדמית שלכם ונראה שאוהבים אתכם עכשיו יותר מתמיד. הירח שבמזל סרטן מביא איתו שבת רומנטית במיוחד: זה הזמן לבלות עם אנשים אוהבים שמקבלים אתכם כפי שאתם.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

בלוג של אסטרולוג - פרק 9: בפענוח מפת לידה של ילד חשוב לצרף לכוכבים גם את הלב. לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully