וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תלמדו כיצד לפלרטט עם מישהו לפי המזל שלו

12.12.2022 / 0:01

האסטרולוגיה המודרנית מאפשרת ללמוד הרבה על האישיות של מישהו לפי המזל שלו - כולל כיצד כדאי להתחיל איתו אם אתם בעניין. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את משפט הפתיחה הנכון ולהשיג דייט

הדרך הנכונה לפלרטט/tiktok/@hannahhennigar

אז נכון, אסטרולוגיה היא לא פתרון קסם ואין לנו בדיוק את השיטה שתכבוש את ליבם של כל גבר ואישה - אך היא מציעה כלים שיעזרו לכם להגיע קרוב לשם. האסטרולוגית חאסינה חטיב מ-Vogue טוענת כי מאחר שניתן לאפיין מזלות לפי דברים שהם אוהבים ודברים שהם לא - אם תדעו מה הם אוהבים מבעוד מועד כשזה מגיע לפלרטוטים, תדעו מהי הדרך הנכונה לגשת אליהם ולמשוך את תשומת לבם. אז לפני שאתם מלטשים את משפטי הפתיחה שלכם - הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שאתם פונים:

מזל טלה
המפתח לגרום לטלה להתעניין בכם הוא לעשות רושם. לכו על גדול. רמיזות פחות יעבדו לכם איתם.

מזל שור
בני מזל שור אוהבים לקחת דברים לאט, אז גישה מהירה וקשוחה עלולה לגרום להם להיחסם בפניכם מהר מאוד. נסו לגלות עניין בחייהם ובהדרגה לשאול אותם שאלות אישיות ועמוקות יותר שיעזרו להם להרגיש שמבינים אותם.

מזל תאומים
תאומים אוהבים את אור הזרקורים והם פלרטטנים באופן אינטואיטיבי אז כדאי שתרעננו את משפטי הפתיחה שלכם אם אתם רוצים לבלוט.

מזל סרטן
המפתח ללבו של הסרטן הוא דרך החברים שלו. אם החברים שלו יערבו עבורכם, כבר קיבלתם נקודות זכות. גלו עניין במעגל החברים שלהם ולאט לאט תצליחו לזחול אל לבם.

פלירטוט. ShutterStock
עם התאומים כדאי לכם לרענן את משפטי הפתיחה - כי הקבועים לא יעזרו לכם/ShutterStock

מזל אריה
אל תחששו מבני מזל אריה. על אף שהם אוהבים את אור הזרקורים, כדי להגיע אליהם כדאי לשוחח עליהם עם חבריהם ועמיתיהם. השמועה שדיברתם לטובתם כבר תגיע אליהם ותעבוד לטובתכם.

מזל בתולה
כפרפקציוניסטים בנשמה, בני מזל בתולה לא אוהבים שנכנסים להם לדברים. מבלי להתערב בעצמאותם, חפשו דרכים לסייע להם בחיי היומיום. אם אתם בבר, לדוגמא, עזרו להם לתפוס את עיניו של הברמן העסוק ולזוז לאחור בזמן שהם מזמינים את המשקה האהוב עליהם. אל תתערבו להם בבחירה.

מזל מאזניים
מאחר שהוא רומנטיקן נצחי, אין דבר שהמאזניים אוהב יותר מרומנטיקה. לכו על הדרך המיושנת. עשו את הצעד הראשון, תהיו הראשונים לפנות והראשונים לפתח שיחה. ההתעניינות הרגשית שלהם בכם תכבוש את לבם.

מזל עקרב
למרות היותו אינטנסיבי ונלהב מבפנים, בן מזל עקרב לא אוהב להציג את הקלפים שלו לראווה על ההתחלה. אל תאבדו עניין והמשיכו לנסות את מזלכם. נסו לדבר על הסיטקום האהוב עליו ותספקו מידע קטן על עצמכם שיגרום להם להרגיש חיבור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פלירטוטים. ShutterStock
מאחר שהוא רומנטיקן נצחי, אין דבר שהמאזניים אוהב יותר מרומנטיקה. לכו על הדרך המיושנת/ShutterStock

מזל קשת
זוכרים את שורות הפתיחה המיושנות מהתיכון? עכשיו זה הזמן לשלוף אותן מהמגירה. לאו דווקא בגלל שהן ירשימו את בן מזל קשת, אלא כי הוא כנראה יצטט אתכם בארוחת הערב הבאה שלו - וכך למעשה תגרמו לו לחשוב עליכם.

מזל גדי
בכל מה שקשור ללב, הגדי אוהב לקחת דברים באיזי. אל תפתיעו אותו במחוות גדולות של אהבה. מצאו את הדרך לליבם ע"י מציאת קרקע משותפת ושימוש בו קקרש קפיצה לליבם.

מזל דלי
ההוגים העמוקים של גלגל המזלות. מזל האוויר הזה אוהב שיחות אינטליגנטיות יותר מאשר שיחות שנונות. אם אתה לא מוכן להיגרר לוויכוחים פילוסופיים ארוכים איתם, זה עוזר לשאול אותם שאלות כדי להבין יותר על האקסצנטריות שלהם.

מזל דגים
הדרך להתחיל עם המזל החולמני הזה היא להצית את הדמיון שלהם. במקום להציע להם לצאת לדייט באופן ישיר, שחקו אותם קצת קשים להשגה. גלו בהם עניין, אפשרו מעט מגע פיזי אבל אל תלכו על זה עד הסוף. תנו למרדף הזה להתקיים כדי להבטיח שהם לא יאבדו בכם עניין כל כך מהר.

הורוסקופ יומי לכל המזלות בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully