וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה ממבט שמיימי: תוכנית הריאליטי שמשדכת זוגות לפי המזל שלהם

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 9:53

באהבה צריך מזל: תוכנית ריאליטי חדשה מבטיחה ליצור את השידוך המושלם בין 12 רווקים ורווקות על סמך הכוכבים בלבד. שוחחנו עם האסטרולוגית ומנטורית התוכנית, מישל נייט, כדי להבין האם השיטה באמת עובדת?

הפרומו ל"האהבה בכוכבים"/באדיבות דיסקברי פלוס

בעוד ז'אנרים טלוויזיוניים רבים נוטים לאבד מכוחם עם השנים, נראה כי ריאליטי השידוכים שאיתנו עוד מימי "קחי אותי שרון" (שעלתה לפני שני עשורים) - רק מתחזק לו. תוכנית הריאליטי הנצפית ביותר בענקית הסטרימינג נטפליקס (נכון לנובמבר האחרון) היא "האהבה היא עיוורת" (Love Is Blind), בקשת 12 זו "חתונה ממבט ראשון" - אחת מתכניות הדגל של הזכיינית - וברשת 13 מביאים פייט יפה עם "אהבה חדשה". רק לאחרונה התבשרנו שתוכנית השידוכים המצליחה "אי האהבה", (Love Island) עושה עלייה לארץ ואם נשפוט על פי הצלחתה בעולם - אין ספק שגם היא תשאיר אצלנו חותם.

ב"חתונמי" משדכים זוגות על פי מבחני התאמה רבים שנועדו למצוא את השידוך המושלם. זה עבד להם לא פעם, דווקא עם זוגות שבתחילת הדרך נראו כמו אסון שממתין להתרחש. אחד הפרמטרים שאף תוכנית שידוכים בארץ ובחו"ל אינן נוטות לקחת בחשבון בשלב ההתאמות הוא אסטרולוגיה. לחלקכם זה ישמע כמו כלי התאמה שקצת מוזר לקחת בחשבון - אך חישבו על זה רגע: כמה פעמים יצא לכם לבדוק מהו המזל של בן או בת הזוג הפוטנציאליים שלכם? גם המפקפקים בשיטה ישמחו לגלות שהכוכבים מוצאים להם חיבור מנצח. תוכנית השידוכים החדשה שמגיעה לדיסקברי + בשישי הקרוב (16.12), "האהבה בכוכבים", מבטיחה שלא להשתמש בשום שיטת התאמה אחרת מלבד אסטרולוגיה - בניסוי חברתי שנועד לבדוק האם ניתן למצוא התאמה זוגית מושלמת על בסיס מזלות בלבד.

אם נדייק, ההתאמה לא נעשית רק ע"י חיבור בין מזלות, אלא על ידי פיענוח מפת הלידה של כל אחד מהמתמודדים - שאמורות לדייק את רמת ההתאמה. הפיענוח נערך בידי שלושה אנשי מקצוע מהמובילים בתחום: פרנצ'סקה אודי, אסטרולוגית זוגיות המתמחה בשידוכים, קולין בנדל, האסטרולוג של קוסמופוליטן ארה"ב ומישל נייט, הידועה בתור "האסטרולוגית של הכוכבים" ומתהדרת ברשימה ארוכה של לקוחות מפורסמים כולל שרון אוסבורן וראסל ברנד.

הריאליטי "האהבה בכוכבים": המתמודדים. באדיבות דיסקברי פלוס,
הריאליטי "האהבה בכוכבים"/באדיבות דיסקברי פלוס

המנטורית מישל נייט סיפרה לוואלה! על תהליך ההתאמה האסטרולוגי שביצעו המנטורים בתוכנית, לאחר הטענות שהשידוכים התבססו גם על מראה חיצוני והעדפות אישיות. "פיענחנו מאות על גבי מאות של מפות לידה וזה באמת טריקי למצוא את ההתאמה המושלמת", סיפרה לנו מישל, "המתמודדים בתכנית מעולם לא אמרו לנו מה הם רוצים, מה העדפות שלהם. היינו מתעלמים מזה גם ככה. ההתאמות מבוססות על אסטרולוגיה באופן טהור".

בתוכנית 12 רווקים ורווקות שמגיעים לריזורט סטייל "אי האהבה" כדי למצוא אהבה אמיתית. המומחים למדו את מפות הלידה של המתמודדים והתאימו שישה זוגות על פי האסטרולוגיה. אלה לומדים להכיר אחד את השני ועומדים בשלל אתגרים במהלכם יגלו האם אהבת אמת כתובה בכוכבים? מאחר שאסטרולוגיה בפרט ומיסטיקה בכלל היא שיטת שידוכים שחטפה לא מעט ביקורת, האסטרולוגים המלווים את המתמודדים צריכים לחשוש אף יותר מכל מנטור בתוכנית שידורים סטנדרטית שמא השיטה שהם כל כך מאמינים בה - וביססו עליה קריירה ענפה - לא תעבוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הריאליטי "האהבה בכוכבים": המנטורים. באדיבות דיסקברי פלוס,
המנטורים של "האהבה בכוכבים": פרנצ'סקה אודי (מימין), קולין בנדל ומישל נייט (משמאל)/באדיבות דיסקברי פלוס

כששאלנו את מישל האם היא לא חוששת שהמוניטין שלה יהרס בעקבות התכנית - אם לא יצאו ממנה זוגות שיחזיקו מעמד - היא טענה שזה הדבר האחרון שמעסיק אותה. "אין לי מה להפסיד, אני לא מודאגת", היא אמרה, "ידעתי שזה יעבוד עד רמה מסוימת. לא ידעתי עד איזו רמה כי הניסוי הזה לא נעשה לפני. זה ניסוי מדהים. תראו, עשיתי הרבה בחיי, יצרתי דברים מדהימים, ראיתי אנשים גדלים, מתפתחים ומגיעים להישגים. המוניטין שלי מדבר בעד עצמו. בואו נגיד שגם אם הניסוי הזה היה נכשל בצורה הגרועה ביותר שיכולה להיות - בלי ספוילרים - עדיין הייתי מתעלה על זה ואומרת שהיה מעניין ושווה לבדוק את העניין. יש לי אמונה שלמה במה שאני עושה ואני לא מפחדת שיבחנו אותי".

הריאליטי "האהבה בכוכבים": האסטרולוגית מישל נייט. באדיבות דיסקברי פלוס,
"אני לא מפחדת שיבחנו אותי", מישל נייט בריאיון לוואלה!/באדיבות דיסקברי פלוס

אז מה מצפה לנו בעונה?

הפרק הראשון לא מותח את הצופים עד לרגע המפגש המיוחל בין הרווקים לרווקות - כפי שנהוג לעשות בריאליטי מהסוג הזה. למעשה כבר בדקות הראשונות של הפרק כל המתמודדים נפגשים להיכרות קבוצתית. הקאץ': אף אחד לא יודע מי בקבוצה הוא השידוך הנבחר עבורו על פי המזל שלו - חוץ משני גברים הומוסקסואליים שאם ניחשו אחד את נטייתו המינית של השני, ודאי הסיקו זאת. המתמודדים עוברים יום שלם של שיחות, פלירטוטים וניחושים עד שעות הערב - אז הם מגלים האם הימרו נכון.

במהלך העונה האסטרולוגים מלווים את המתמודדים ומשמשים כיועצי זוגיות לכל דבר. על אף שהמתמודדים הגיעו לתכנית בידיעה שישודכו על פי מפת הלידה והמזל שלהם - חלקם מפקפקים במהלך העונה במהימנותה של השיטה. "התאמה זוגית מבחינה אסטרולוגית היא לא פתרון קסם. האסטרולוגיה יכולה להבטיח חיבור טוב, השפעה וגדילה כאדם - אך בסופו של יום קשר צורך עבודה", אומרת מישל, "אני לא חושבת שזה כזה פשוט להגיד איזה מזל מתאים לאיזה מזל. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. קשר טוב בין הירח לונוס הוא תמיד טוב, כי אם יש לכם את הקשר הזה - ניתן יהיה להתגבר על מכשולים אחרים, אבל גם אני נתקלתי במצבים שעבדו על המפה ולא במבחן האמת".

"האהבה בכוכבים". באדיבות דיסקברי פלוס,
זה באמת עובד? אחד מסיפורי ההצלחה בעונה - אם נשפוט לפי הפרומו/באדיבות דיסקברי פלוס

כשנשאלה על מפות לידה שתאמו באופן מושלם אך פחות עבדו בחיים האמיתיים, מישל סיפקה דוגמאות: "הירח מאוד חשוב באסטרולוגיה. נגיד והירח שלך בשור, כלומר אמון הוא דבר שמאוד חשוב לך, בעיקר ביחסים. כשהצד השני אומר משהו, הוא צריך לעמוד במילה שלו. נניח ושידכתי לך ירח בקשת, שהוא אדם חופשי שעשוי להגיד משהו אחד ולעשות משהו אחר. בהתחלה זה יראה כמו שידוך שאינו מתאים. אולם, אם הצדדים ילמדו להבין אחד את השני ויתנו לאמון הזה להיבנות, הוא עשוי להיות האדם האידיאלי. אשתי, לדוגמא, שונה ממני לגמרי. הירחים שלנו אינם מתאימים אבל יש דברים אחרים במפה שמראים כי מדובר בנישואים מושלמים. היינו צריכות לעבוד על עניין הירחים. בשנים הראשונות שלנו למדנו אחת על השנייה. 9 שנים שאנחנו יחד ומעולם לא הייתי מאושרת יותר. אני מודה לכוכבים על הקשר שלנו".

האם מדבריה ניתן להסיק שגם המתמודדים בתכנית עשויים להסיק מהר מאוד שהחיבור האסטרולוגי לא באמת מספיק ולא לתת לזה את הזמן הדרוש? מישל השיבה: "התוכנית מלווה אנשים למשך שלושה שבועות וכן, יתכן שבסופם יגיעו חלק מהמתמודדים למסקנה שזה לא מתאים. זו לא סיבה לוותר. בשלושה שבועות לא תמיד ניתן להשיג את מה שרוצים. מערכות יחסים זו עבודה קשה והחיבור האסטרולוגי היא נקודת פתיחה מצוינת".

"האהבה בכוכבים", 16.12 בדיסקברי + ללקוחות yes ו - STINGTV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully