וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לדצמבר 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 10:26

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" מבצעת פתיחה אסטרולוגית לחודש דצמבר 2022 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

טארוט: תחזית לחודש דצמבר 2022/רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ולהלן הפתיחה שלה לחודש דצמבר 2022.

קשת- קודם כל מזל טוב לחגיגות יום ההולדת. החודש המזל איתכם! זה אומר שאתם יוצרים את המציאות החודש אז היו בתשומת לב למחשבות ולמצב התודעתי שבו אתם נמצאים. בנושא זוגיות, צפויה הרגשת בדידות וחיפוש עצמי, עלולות לעלות שאלות כמו "האם אני נמצא במקום הנכון". בנוגע לקריירה נראה שחיבור עם שותפים תעלה קונפליקט, אל תתפשרו. זכרו שתחושת שפע לא קשורה תמיד למצב החשבון בבנק.

דלי- החלטות חשובות החודש. אל תמנעו ותסתתרו מהמציאות, אתם יודעים את התשובה. נושאים חומריים כמו כסף ובית ידרשו מכם להיות מחושבים ומסודרים ולא להתפזר. בנוגע לזוגיות, אתם מאוד מבולבלים לגבי מה הצד השני חושב, מרגיש ורוצה. לכן כדאי לנהל שיחה ב-4 עיניים לסידור הבעיות.
בנוגע לקריירה נראה שאתם נותנים לרגשות להשפיע, כדאי להיות יותר פרקטיים ופחות דרמתיים.

גדי- החודש היקום בוחן את הכנות והאמינות שלכם, אז תשימו לב לפעול בהגינות. המצב החברתי יפרח, תבחרו ליהנות. בנוגע לזוגיות ואהבה, זה לא הזמן להגיע להחלטות חשובות. בנוסף בן/ת מזל תאומים ירצו את תשומת הלב שלכם. יש מישהו שעדיין לא מוכן להתחייב אליכם. בנוגע לקריירה, דרוש איזון והגעה לפתרונות דרך חיבור בין שני קצוות. לבסוף, היקום צפוי לשמוע את משאלותיכם.

דגים- החודש תצטרכו להגיע לפשרה, הבנה ואיזון בין שני צדדים מנוגדים. בין שזה בינך לבין עצמך ובין שזה בינך לאחר, אתם נמצאים בנקודת הכוח לכן הבחירה הסופית בידיכם! בנוגע לזוגיות, כדאי לשמוע ללב וללכת עם מה שבסופו של דבר מביא ביטחון. בנוגע לקריירה יש חוסר יציבות כשאתם לא לוקחים את השליטה לידיים שלכם! תג'נגלו בין משימות.

טלה- החודש תצטרכו לעשות שינויים משמעותיים שעלולים לעורר התנגדות מצד אחרים. אל תקחו את זה קשה, לפעמים כדי להתקדם צריך לחשוב על עצמכם קודם. הקדישו זמן לעשייה שמעניינת אתכם במקום להשאיר אותה רק בדמיון. בנוגע לזוגיות, דרושה החלטה חותכת ובניית גבולות ברורים. במיוחד החודש, התרחקו מאנשים שיודעים איך לבחוש בליבך למען האינטרס האישי שלהם.

מאזניים- החודש שימו לב לטפל בעומס בעבודה ולא לקחת הכל על עצמכם, עוד צעד אחד עלול להוביל להתמוטטות. עשו החודש רק את הנחוץ והבטוח. תהיו אלו שלוקחים את מהלך העניינים לידיים ואל תעלימו עין מבעיות. בנוגע לזוגיות, סוף סוף תגיע ההצלחה לה חיכיתם. בנוסף החודש תצטרכו לשחרר ממה שלא מועיל לכם יותר גם אם זה קשה לעזוב.

שור- החודש בכל מצב בעייתי זכרו שיש פתרון. הבעיה היחידה שיכולה להיות היא חוסר האמונה שלכם בעצמכם. לפעמים תצטרכו לא להגיד את האמת ולפעול למען האינטרס שלכם. בנוגע לזוגיות המזל לצדכם, העניינים מסתדרים לטובתכם ואתם יכולים לזכות באהבה! מי מבינכן שרוצה להיכנס להריון, יש ברכה! בנוגע לקריירה, אתם עושים עבודה מצויינת ואם אתם מחפשים עבודה - החודש תמצאו!

סרטן- החודש אתם לא ממהרים לשום מקום. הגישה הזו טובה אך גם עלולה לגרום לכם לצבור משימות מתוך תכנון יתר. יש לכם מספיק כוח לעמוד בכל הדרישות של החיים מכם, לכן אל תשקלו דברים בכובד ראש. בנוגע לזוגיות, אתם צפויים להרגיש נחשקים ולקבל את אהבתו של האחר! בנוגע לקריירה, הכל מתקתק לפי הלו"ז והדברים הולכים חלק. מציאת האיזון בין מצבים תשתלם.

אריה- חודש מעולה מבחינת המצב הנפשי שלכם: שמחה ואהבה. שימו לב שהחודש תהיה הזדמנות חשובה שלא תחזור על עצמה שאתם עלולים לפספס בגלל חוסר תשומת לב ואדישות. בנוגע לזוגיות, המצב מתייצב ונרגע. מזל שור צפוי לרצות יחס. בנוגע לעבודה, תכניסו אינטואיציה ורגש על מנת שהדברים יזרמו. הקלפים צופים החודש חוסר רצון לעשות שינויים חדים.

תאומים- חודש שמבקש יוזמה ופעולה מצדכם. ככל שתשקיעו בדברים החשובים - ככה תרוויחו. דברים טובים לא יגיעו בלי השקעה מצדכם. אל תתנו לחוסר הביטחון שלכם להשפיע עליכם, הוא גורם לכם להתלבט ולהגרר אחרי האחרים. בנוגע לזוגיות הצד השני רוצה להגיד את המילה האחרונה תמיד, תתנו לו פייט! בנוגע לקריירה - הכל על מי מנוחות, אתם עושים עבודה טובה!

בתולה- עודף דאגות וחששות רק מבלבל אתכם יותר. הסתכלו על המציאות ותראו שהיא לא כל כך גרועה ואפילו די טובה. במידה ויש פחד, תבדקו טוב את כל התרחישים האפשריים ותבנו תכנית פעולה, זה יעזור לכם להתקדם. בנוגע לזוגיות - הכל הופך להיות ברור יותר וכל אחד לוקח אחריות על עצמו. שמרו על ההוצאות שלכם החודש.

עקרב- זכרו זאת: לפעמים כדאי לתת לקארמה לעשות את שלה. לכן החודש אל תוציאו אנרגיות מיותרות ותסמכו על היקום שיטפל במה שצריך לטפל בו. זה בסדר החודש לדחות השקעה רגשית. בנוגע לזוגיות, יש מקום לבחינה והסתכלות עמוקה לתוך המצב כדי להבין איך להמשיך מכאן. התשובות יגיעו מתוככם. בנוגע לקריירה - תסמכו על עצמכם ותראו מה אתם שווים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully