וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל-3 המזלות האלה הולך להיות סוף שבוע לא מוצלח במיוחד

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 22:33

האסטרולוגית ולריה מאסה צופה סוף שבוע של התמודדות לא פשוטה עם הלא נודע - דבר שיקשה מאוד על 3 המזלות האלה

מזלות. ShutterStock
לאילו מזלות זה הולך להיות סופ"ש בעייתי?/ShutterStock

קרבתו של מרקורי לוונוס במזל קשת והופעת הבכורה של השמש במזל האש המשתנה הזה גורמים לחלקנו להיכנע לפחדים שמעכבים אותנו מלצאת אל הלא נודע ולהתמודד עם המציאות. המהות של מזל קשת הנשלט בידי יופיטר היא נועזת ונלהבת - וזה לא תמיד מתאים לכולם. יופיטר הוא כוכב שופע ונדיב, אבל האופטימיות הזו יוצרת לעיתים אשליה או מובילה למעשים קיצוניים. האסטרולוגית ולריה מאסה מ-Stylecaster טוענת ששלושה מזלות כבר מרגישים בשינויים האלה שעשויים ללוות אותנו עד לשבוע הבא - ופחות יודעים כיצד להתמודד עמם. הנה המזלות שאולי כדאי להם להעביר את הסופ"ש הגשום הזה בבית:

מזל שור
עצם המחשבה על היציאה אל הלא נודע מעולם לא היוותה עבורכם צורך פנימי. מצב הכוכבים יגרום לכם להתמודד עם פרויקטים ושיתופי פעולה חדשים ומאתגרים - ויגרום לכם לחשוש מדי מהתוצאות. השמש גם שולטת בבית הרביעי של היסודות הרגשיים שלכם והיא הצטרפה אמש למרקורי וונוס במזל קשת, בית הטרנספורמציה השמיני שלכם. כל זה לא רק יאיר אצלכם נושאים סביב הצורך שלכם בביטחון, אלא גם יפגע באנרגיות שלכם ויפריע לכם לדבר על הרגשות שלכם בפתיחות. אם אתם יוצאים אל העולם, לבשו את השריון שלכם ונסו לחשוב מה בעצם מונע מכם לחקור אופקים חדשים?

מזל שור. ShutterStock
בני מזל שור? זה בהחלט הולך להיות סופ"ש מאתגר עבורכם/ShutterStock

מזל בתולה
נכון שאתם לחוצים בימים האחרונים? הפחד מהלא נודע שולט גם בהורוסקופ שלכם וכל צעד גדול שבדרך מלחיץ אתכם באופן לא פרופורציונלי. היעדר האמון שלכם באחרים ואי היכולת שלכם להתגמש לטובת האחר מושרשים בחוויות הקודמות שלכם ויתבטא יופי בימים האלה. אתם צפויים להיות אקסטרה רגישים הסופ"ש, אבל נסו לדבר בפתיחות על מה שעובר עליכם, כי הסגירות רק תפגע בסובבים אתכם.

מזל גדי
אתם מאוד פגיעים בימים האלה ולכן ההמלצה להישאר בבית מאוד תקפה עבורכם. אם מצאתם את עצמכם פחות פרודוקטיביים השבוע - זה מאוד הגיוני. קחו יום חופשה או שניים ונצלו את הסופ"ש למנוחה. השמש שהצטרפה למרקורי וונוס הביאה בפניכם הזדמנות לנהל שיחה נחוצה עם אדם משמעותי בחייכם. מחשבות ורגשות מודחקים עשויים לבעבע אל פני השטח. נסו להשתמש ברגישות שלכם לטובתכם וחשפו את החולשות שלכם.

להורוסקופ סוף השבוע לכל המזלות לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully