וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 20-26 בנובמבר 2022

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 17:04

אנרגיה הרפתקנית מסתערת עלינו השבוע, אך יש קושי לתרגם אותה למעשים כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו ומביא לכמה החלטות לא נכונות לנו. אולי כדאי לדחות החלטות חשובות לשבוע הבא. הנה התחזית המלאה

הורוסקופ. ShutterStock
אנרגיות חדשות באוויר. רק דעו להשתמש בהן נכונה/ShutterStock

גל של אנרגיה הרפתקנית מגיע אלינו, כשאל ונוס ומרקורי שעברו למזל קשת בשבוע שעבר, מצטרפת גם השמש. במקביל, ממש עכשיו יוצר מרס, כוכב האקשן שבהילוך אחורי ממש ממול מזל תאומים, זווית פעולה רגשנית עם נפטון המטשטש והמערפל - ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שקשה מאוד לתרגם אותה למעשים. הוא מתבונן בסיפוק בנדנדת הרגש המשתנה במהירות ממש מול עינינו וגורמת להחלטות פזיזות ושיקול דעת גרוע - ולפעמים אפילו יותר מזה: קושי להגיע להחלטות בכלל.

אפשר לראות את זה כמו קונפליקט בין שני גושים שיוצרים תנועה אנרגטית חזקה החוצה - וקושי לתרגם אותה למעשים, כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו ומביא איתו כמה וכמה החלטות לא ברורות ותוצאות לא משהו. שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש עוברת ממזל עקרב למזל קשת.
2. מרס בהילוך אחורי בזווית פעולה מדויקת לנפטון הרגשי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, ממזל עקרב הטעון והמופנם למזל קשת ההרפתקני והמוחצן. השמש מביאה איתה אנרגיה עוצמתית של עשייה וביחד עם מרקורי, כוכב התקשורת, וונוס הרגשית יוצרת גוש אנרגיה ענקי של שלוש פלנטות ביסוד האש של הקשת שרק רוצות לנוע ולטרוף את העולם. אולם, ממש עכשיו נמצא יופיטר, שליט מזל קשת, בהילוך אחורי במזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי. המים האלה לא מכבים את האש הזו אלא הם מעצימים אותה - כך שבמקום להוציא את האנרגיה על מעשים, נוצרות סערות ודרמות מכל הסוגים. זה לא יהיה קל.

החלטות. ShutterStock
דחו החלטות לזמן אחר. בטח שלא השבוע/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

הזווית הקשה של השבוע זו הזווית שבין מרס, כוכב האקשן שנמצא במזל תאומים בהילוך אחורי, לכוכב נפטון הרגשי, המטשטש והמערפל. הנה לפנינו שוב קונפליקט דומה בין כוכב האקשן בהילוך אחורי בזווית פעולה לכוכב רגשי והתוצאה דומה: לא אקשן לפנינו - אלא דרמות וסערות רגשיות המופנות לכל הכוונים ותחושת פספוס ובלבול.

אם נתבונן במצב הפוליטי עכשיו - הוא מראה זאת מצויין: ים של אקשן שהצטבר לו מבקש לנו קדימה, אולם התנועה האמיתית היא אחורה כשהרגש מפעיל את כולם וגורם למימד העשייה והתוצאה לפעול בהתאם. כלומר, ביצירת פקק רגשי שסוחט את כולם אבל מדשדש על המקום. סוף התהליך הזה בגדול תלוי בהילוכו האחורי של מרס שמגיע ב-13 לינואר. עד אז כולנו נהיה עדים לתהליך הרגשי-אקטיבי המוזר בפול גז בניוטרל.

סבלנות היא מילת המפתח שכולנו נצטרך להצטייד בה בכמויות השבוע ובשבועות הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חסר סבלנות. ShutterStock
סבלנות היא מילת המפתח של השבוע הזה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט הטלה, בהילוכו האחורי מחזיר אתכם למאבקים ודרמות על מהות העשייה עצמה. לאן הולכים ואיך? עדיין אין תשובות השבוע. כמו שאמרנו, המתינו לשבוע הבא ואולי אפילו מעבר.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם במזל קשת, מריצה קדימה את השור שלנו - אולם זו ריצה מסוכנת שעלולה לגרום להחלטות פזיזות לרוב. זהירות שם.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, נצמד לונוס השבוע ובמזל קשת מקבל איכות תוקפנית משהו. היזהרו בתגובות שלכם ובעיקר בדרך קבלת ההחלטות.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת עלול לגרום לגל מהיר של עשייה לא זהירה. חשוב לא לקחת סיכונים מיותרים השבוע, גם אם נדמה לכם שהכל בסדר.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל קשת האנרגטי ומיד אפשר לחוש בהבדל, אולם כדאי את הצעדים הראשונים לקחת בזהירות - לפני שמשנים פאזה.

מזל קשת. ShutterStock
מזל טוב לקשתים! היזהרו כי אתם פותחים את חגיגות יום ההולדת שלכם בתקופה רגשית במיוחד/ShutterStock

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל קשת מעביר הרבה אקשן עכשיו לבית ולמשפחה. זהו זמן טוב לשדרג את היחסים בתוך המשפחה או לשפץ ולערוך שינויים בבית ובסביבתו.

מאזנים
ונוס, שליטת המזל שלכם, מדלגת במהירות במזל קשת שבבית התקשורת שלכם וזהו זמן מצוין לשלל היכרויות נאות, הן אישית והן מקצועית. זמן ליזמות תקשורתיות.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול שהיה במזל שלכם ופתח דלתות עובר לבית החומר והכספים כדי לעזור לכם להתמיר את האנרגיה הזו ליוזמות ומעשים. קדימה.

קשת
מזל טוב קשתים! השמש עוברת למזל שלכם, שם נמצאים גם מרקורי וונוס, אלא שיופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים השייך ליסוד המים. תקופה מוזרה ורגשית במיוחד. אל תגזימו עם הדרמטיות.

גדי
יש ים של אנרגיה מאחורי הקלעים במזל קשת וזה דורש מיקוד מקסימלי כדי להשאר בשליטה. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפתוח דף תקשורתי חדש.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול שנוצר במזל קשת ומכיל מהשבוע את השמש, מרקורי וונוס, מגדיל את נפח התקשורת החברתית. הגיע הזמן להרחיב מעגלים.

דגים
מקבץ הכוכבים במזל קשת המאכלס את בית הקריירה שלכם מכריח אתכם לפעול, כשיופיטר שליט הקשת נמצא במזל שלכם. בניגוד לשאר המזלות - זהו זמן מצוין לקבל החלטות לאן הולכים השנה.


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

אתם גם מוזמנים לקרוא את הבלוג שלו: בלוג של אסטרולוג - פרק 8

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין, לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

מוזמנים לפנות אליי גם במייל: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully