וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 13-19 בנובמבר 2022

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 12:26

שבוע עם פתיל מאוד קצר ומצבי רוח משתנים. מאחר שהשבוע תרגישו בצורך להסתגר ותתקשו לעמוד בלוחות הזמנים וליהנות מהדברים כפי שהם, אולי כדאי יהיה לדחות יוזמות ופרויקטים חדשים לשבוע הבא. כשזה מגיע לזוגיות - שם כבר מצפה לכם הפתעה משמחת. זו התחזית המלאה

הורוסקופ. ShutterStock
שבוע מאוד רגיש ולחוץ לפנינו. קחו אוויר ונשמו עמוק/ShutterStock

השמש שולחת זווית של מתח לכוכב מרס שתלווה אותנו חלק מהשבוע ותביא איתה פתיל קצר שכדאי מאוד לנסות ולמנוע אותו. במקביל מבהיר לנו כוכב מרס שנראה שהרגש תופס פיקוד השבוע בזווית שהוא יוצר עם נפטון, אם כי לא בדרך שאנו מצפים לה - וזה אומר שנצטרך להיזהר מאשליות, פנטזיות ומעורבות רגשית גבוהה מדי.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס עוברת למזל קשת.
2. מרקורי עובר למזל קשת.
3. מרס בהילוך אחורי בזווית פעולה מדויקת לנפטון הרגשי.

הזווית הקשה של השבוע - זווית הפעולה של כוכב מרס עם כוכב נפטון הרגשי. הזווית הזו עלולה למסמס את היציאה שלנו לפעולה. מרס הוא אמנם כוכב האקשן אבל נפטון המטשטש והמערפל ממסמס את המטרות שלנו והופך את היציאה אליהן לתלויות מצב רוח תואם. הצירוף של הילוכו האחורי של כוכב מרס וזווית הפעולה עם נפטון עלול להיות קטלני לעשייה וליוזמות שלנו כעת - ולגרום לנו לדחות דברים או לעשותם רק בגלל המעורבות הרגשית הזו.

הזווית הרגשנית של מרס עם נפטון מביאה למצבי רוח משתנים במהירות, לקושי לממש רעיונות ויזמות ולתסכול לא קטן. נדנדת הרגש הזו שמשנה את מצבי הרוח שלנו במהירות עלולה להביא איתה תחושות של או ודאות וקושי לעמוד בלוחות הזמנים שלנו, צורך להסתגר וקושי ליהנות מהדברים פי שהם. מכיוון שמרס נע לאט בהילוך אחורי, הזווית עלולה לקחת לא מעט זמן, תוך שהיא יוצרת קושי לממש רעיונות ויזמות בכלל - ומביאה לרגשנות דרמטית במקום לפעולה פרקטית אמיתית.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

איור של אישה בכמה מצבי רוח. ShutterStock
מצבי רוח משתנים/ShutterStock

כמה רגש

ונוס הרגשית עוברת ממזל עקרב המעיק והטעון למזל קשת האופטימי, הספונטני ובעיקר החופשי. נראה שחיי האהבה שלנו משתחררים השבוע ואווירה שמחה ואופטימית יותר עוטפת את כל מה שקשור ליחסים, זוגיות והיכרויות חדשות.

ונוס במזל קשת מוסיפה טאץ' הרפתקני ולא מחוייב לאהבה ולמערכות היחסים שלנו - וכשהלב יוצא לחופשי הוא מביא איתו כמה סיכונים וכמה ריגושים מעניינים - ואיתם גם הקושי לפעול במסגרת קשוחה.

החלטות פזיזות ביחסים - זו הסכנה הגדולה של הזווית הזו וכדאי אמנם כאמור להקשיב ללב, אבל את הפעולות שהוא מציע ללוות בפיקוח הדוק של ההגיון שלנו, כדי למנוע סיכונים מיותרים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, טלה, סרטן, גדי, קשת, תאומים, בתולה ודגים.


התקשורת השבוע - מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, בעקבות מעברה של ונוס למזל קשת, משנה את התקשורת שלנו ואת סדרי העדיפויות הקשורים אליה כשמרקורי היה בשבועות האחרונים במזל עקרב השייך ליסוד המים, כולנו סבלנו מתקשורת עוינת, חשדנית ואפילו מניפולטיבית ואלימה.

כעת כשהוא עובר למזל קשת השייך ליסוד האש, אנחנו מתעוררים לתקשורת שמחה ומהירה, אסוציאטיבית ונמרצת, שעלולה להיות גם אימפולסיבית מאוד ולגרום לנו לקבל החלטות פזיזות - וזו הסכנה בתקשורת שכזו: המהירות שבה מתקבלות החלטות - בשליפות מהשרוול או בהימור אסוציאטיבי על ההחלטה הנכונה - לא תמיד באה עם בסיס פרקטי אמיתי.

התוצאה - החלטות מהירות ושמחות אמנם אבל גם לא מעשיות ומאכזבות מבחינת התוצאה. פה ושם היא אפילו מביאה לסיכונים של ממש בכבישים ובדרכים, בהחלטות פזיזות שאנחנו מקבלים או בנושאי הוצאת כספים.

הזווית הזו אמנם שמחה ומביאה איתה שינוי מרענן בדרך קבלת ההחלטות שלנו, אבל מצד שני גם סיכונים ילדותיים, שחצנות ורברבנות - וחשוב להישען כל הזמן על העובדות ולא להתעקש על המילה האחרונה עם אינפורמציה שאינה נכונה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זוג מאוהב יום אהבה מתנה. ShutterStock
כשהלב יוצא לחופשי הוא מביא איתו כמה סיכונים וכמה ריגושים מעניינים/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע רגיש, טעון ולא מעשי, שחשוב להישען בו על העובדות ולא לאפשר למצבי הרוח שלנו לגרום לנו למסמס החלטות ופעילות. זהירות.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת השבוע למזל קשת וזה אומר שכדאי להיזהר מאוד בהחלטות מעשיות ובנושאי כספים בשבועות הקרובים. חשבו פעמיים לפני כל הוצאה והימנעו מסיכונים מכל סוג.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר למזל קשת השייך ליסוד האש המאכלס את בית היחסים שלכם. התקשורת שלכם שמחה ופעילה, אולם חשוב להיזהר מהחלטות חסרות סבלנות וצורך בסיפוק מיידי שגורמות לתוצאות מאכזבות.

סרטן
הסרטן נחשב למזל מופנם הזקוק לבטחון רגשי, אולם מעברם של ונוס ומרקורי למזל קשת מביא איתו קושי לפעול באופן אסרטיבי מדי בלי להיפגע. שמרו על הכספים שלכם.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, יוצרת השבוע זווית של מתח עם כוכב מרס ואתם עצבניים וחסרי שקט. חשוב כעת לא לנתק קשרים ולא לאפשר למתח לקלקל מערכות יחסים איכותיות.

מזל שורה. ShutterStock
שוורים: היזהרו מאוד בהחלטות מעשיות בנושאי כספים/ShutterStock

בתולה
מעברם של ונוס ומרקורי למזל קשת מעביר חלק מהאנרגיה שלכם אל הבית וסביבתו, כשמערכות היחסים בבית הופכות משמעותיות במיוחד. חשוב לא לריב - אלא להדגיש עכשיו את הביחד.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת ממזל עקרב למזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם: הגיע הזמן לתקשורת שמחה, ספונטנית ואותנטית - ולחיוך המאזנאי המוכר שקצת נעלם לאחרונה.

עקרב
גם ונוס וגם מרקורי עוברים מהמזל שלכם אל מזל קשת המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. חשוב מאוד עכשיו לא לבזבז כספים ומשאבים על פינוקים או על הימורים והשקעות אימפולסיביות: התייעצו לפני כל מהלך כספי.

קשת
מיקומם של ונוס ושל מרקורי במזל שלכם גורם לרוח הקשתית ההרפתקנית והשמחה להתחזק: זהו זמן טוב להרחבת מעגלי תקשורת וחברים - ולתכניות מאתגרות במיוחד.

גדי
מעברם של מרקורי וונוס למזל קשת שנמצא מאחורי הקלעים של הגדי עלול לגרום לכם לעשות שגיאות בשיפוט ולגרום לתוצאות מאכזבות. כעת חשוב בעיקר להיזהר מהלא ידוע - ולאו דווקא דרך מעשים אלא דרך שמירה על הקיים.

דלי
הצד החברתי שלכם הופך פעיל כעת כשגם מרקורי וגם ונוס עוברים למזל קשת. זהו זמן טוב לפעילות עם מוסדות וארגונים בחייכם, להרחבת המעגלים החברתיים שלכם - ובעיקר לגידול בשיתופי הפעולה שלכם עם אחרים.

דגים
זווית הפעולה בין מרס לנפטון, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום להחלטות מוטעות ולתחושה של ערפול וחוסר יציבות. יותר מתמיד חשוב השבוע להשען על עובדות ובעיקר על הפרטים הקטנים - ולא על שמועות והחלטות רגשיות מסוגים שונים. עובדות, דגיגים!


לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

בלוג של אסטרולוג - פרק חמישי: "לחייך או לא לחייך?" >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין, לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

מוזמנים לפנות אליי גם במייל: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully