וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרש שדים בוידוי: "השטן הרס את משפחתי וניסה להרוג אותי"

9.11.2022 / 23:56

הכומר ביל בין החל לבצע טקסי גירוש שדים ב-2012 וסיפר שבילדותו נרדף על ידם וע"י השטן שהרס את משפחתו. בספרו החדש הוא מספר על ילדותו הקשה והטקסים המחרידים שהיה עד להם

"קניתי אחוזה מהמאה ה-18 - והיא קריפית"/@brittdoestok

הכומר ביל בין טוען שהוא מגרש שדים אמיתי שביצע אלפי טקסי גירוש מסוכנים ונאלץ לעסוק במקצוע לאחר שעבר ילדות "מהגיהנום", בה נאבק ששדים שהרסו את משפחתו. הכומר סיפר שהחל לבצע טקסי גירוש שדים ב-2012 וכי ראה כבר הכל - מעיניים משחירות ומאדימות ועד ריחוף באוויר.

הוא טוען שאלוהים הציל אותו וכעת הוא עובד במשרה מלאה כדי לעזור לאנשים להילחם בשדים שלהם, שדים אמיתיים - לא פחדים. "ראיתי ריחוף, ראיתי עיניים שהופכות מלבן לשחור או אדום לגמרי, ראיתי פעם אחת שבה העיניים הפכו לירוקות-צהבהבות והיו בהן חריצים עם זוחלים", סיפר הכומר ביל ל-Daily Star.

גירוש שדים. ShutterStock
הכומר ביל בין טוען שהיה עד לטקסי גירוש שדים מחרידים/ShutterStock

ביל סיפר שראה בני אדם מתעוותים בדרכים שבלתי אפשריות פיזית. "עזרתי לאדם צעיר וכשהשדים האלה עוזבים את הגוף, הם צריכים לצאת דרך הפה או הראש - איכשהו הם חייבים לצאת החוצה. הם יצאו דרך החלק העליון של ראשו וכשזה קרה, עצמות הלחיים שלו פנו מעלה והסנטר שלו החוצה ולמטה. ממש מעצמות הלחיים שלו ומטה, זה היה כמו וי".

הכומר ביל סיפר שעבר ילדות קשה: "המשפחה שלי נהרסה על ידי כוחות דמוניים וכמעט גם אני", הוא סיפר, "חיי היו גיהנום. הותקפתי פיזית על ידי שדים החל מגיל 5, כנראה עד גיל 12". הוא הוסיף: "אמא שלי הותקפה אפילו יותר קשה. התקיפות האלו התחילו ב-1975. כשאבי עזב אותנו, אמי עברה תקיפות פיזיות קבועות מהישויות הדמוניות הללו עד למותה ב-1981. אף אחד מהוריי לא חי עד גיל 50".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפרומו לספרו של הכומר ביל:

ביל בין, תושב מרילנד, ארה"ב, אמר שהוא נפל במהירות לאוכלוסייה הלא נכונה לאחר שנשר מבית הספר בכיתה ח' וסיפר שהאנשים שאיתם הסתובב הם "או בכלא או מתים עכשיו". הכומר הוסיף כי הוא הפך את חייו והתמסר לאמונתו - ואינו נפגע עוד מכוחות השדים שתקפו אותו בשנותיו הראשונות. הוא אמר: "אני חושב שהשטן ניסה להרוג אותי אז". הוא מודה לאלוהים - ולשגרה שלו על חייו "המבורכים" כעת, "אני אומר שתי תפילות מדי לילה. תפילת מלחמה רוחנית ולאחר מכן הכרזה יומית על ניצחון. אני מכריז על ניצחון בכל יום ויום בחיי ואעשה זאת עד סוף ימי".

למרות שהוא אוהב את חייו החדשים, הכומר ביל מספר שלהיות מגרש שדים היא אינה עבודה קלה וכי הוא בילה כ-6 שנים בנסיעות כמעט ללא הפסקה כדי לנסות לעזור לאנשים. "ראיתי דברים שאנשים לא יאמינו להם. אנשים שולחים לי הודעות ושואלים אם אני יכול לעזור להם. התחלתי לענות לקריאות העזרה האלה. הפעם הראשונה שלי הייתה אצל משפחה באזור בולטימור. הייתה להם בעיה דמונית קשה ובכל זאת, כשהגעתי למקום, ידעתי מיד שזו המטרה שלי בחיים".

הוא הוסיף: "נסעתי לכל חלק באמריקה, עזרתי לאנשים ב-54 מדינות וזה הכל בזכות כוחו של אלוהים". ספרו החדש של ביל, "סיפורים ממגרש שדים" (Tales from an Exorcist) נמצא כעת בחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully