וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 6-12 בנובמבר 2022

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 12:27

הרבה דברים שלא ידענו יצאו לאור השבוע, הרבה סודות יתגלו והרבה מסיכות ירדו. המציאות תכריח אנשים רבים לשנות תכניות, לשנות גישה ולהתארגן אחרת לתקופה הקרובה

הורוסקופ. ShutterStock
ההורוסקופ צופה לנו צורך לשנות תכניות וגישה לחיים/ShutterStock

במרכז האקשן השבוע הזה עומדים שלושה כוכבים - השמש, מרקורי וונוס - שאחד אחד עוברים במזל עקרב תוך שהם יוצרים זוויות פעולה גם עם אורנוס, כוכב השינויים - וגם עם סטורן המכביד - וזה תוך כדי הילוכו האחורי של כוכב מרס, שנכנס באיטיות לזווית פעולה עם כוכב נפטון הרגשי. כן, זהו שבוע מורכב מאוד עם סופר אקשן בכל מקום, בסוג של זיגזג עם שתי זוויות הפוכות זו מזו, תוך נדנדה קיצונית של מצבי רוח שמשתנים במהירות.

מה זה אומר? הרבה דברים שלא ידענו יצאו לאור השבוע, הרבה סודות יתגלו והרבה מסיכות ירדו. המציאות תכריח אנשים רבים לשנות תכניות, לשנות גישה ולהתארגן אחרת לתקופה הקרובה ואפלו הרחוקה - והתהליך הזה יהיה לא קל לרבים מאיתנו וימשך חודשיים-שלושה בגדול, אבל החלק הראשון יתחיל השבוע והוא יצטיין באינטנסיביות רבה, במהירות שבה הדברים יתרחשו - ובכמות הקצרים בתקשורת, החריקות בלוחות העבודה שלנו, השינויים שלנו בלו"ז, השינויים ביחסים קרובים ורחוקים ובתקשורת שלנו עם העולם.

אכן, נראה שהעולם כולו משנה עכשיו פאזה. הזווית השניה שבין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי מתחילה להתרחק כמו גל צונאמי גדול שמתחיל לעזוב את החוף, כשהוא משאיר אחריו קונכיות שבורות שהתרסקו, סרטנים מבוהלים ודגים מפרפרים בפניקה שפתאום מצאו את עצמם באוויר ולא במים, במציאות אכזרית משתנה ולא בטוחה עוד. התהליך הזה יחשוף אצל כולנו חלקים שהיו חבויים או מוגנים עד עכשיו ויכריח אותנו לעשות התאמה למציאות המשתנה סביבנו - והשבוע נרגיש את החלק הראשון של השינוי הזה והוא יהיה מהיר וחד.

סוד. ShutterStock
הרבה סודות יתגלו והרבה מסיכות ירדו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:

1. שמש בזווית פעולה לאורנוס.
2. שמש בזווית פעולה לסטורן.
3. ונוס בזווית פעולה לאורנוס.
4. ונוס בזווית פעולה לסטורן.
5. מרקורי בזווית פעולה לאורנוס.
6. מרקורי בזווית פעולה לסטורן.
7. מרקורי בצמידות לשמש.

הזוויות הקשות של השבוע - אלה שש זוויות פעולה, שמתרחשות בין מקבץ כוכבים גדול במזל עקרב, לבין אורנוס התזזיתי שנמצא ממול במזל שור - ובין כוכב סטורן הנוקשה שנמצא במזל דלי. כך יוצא ששלושה מתוך ארבעת המזלות הקבועים - עקרב שור ודלי - הם אלה שלהם קשה במיוחד להשתנות כשהמציאות משתנה. הם אלה שיצטרכו לספוג את הצונמי הזמני הזה שבזוויות הפעולה בתוך הכוכבים שנמצאים בהם - ואנחנו אלה שיופעלו על ידי הזויות האלה ועל ידי הצורך להגיב להם ולתגובות של אחרים השבוע, מעין פינג פונג פלנטרי שכזה. הרבה פחדים יעלו ממקבץ הכוכבים במזל עקרב ויכריחו את כולנו להתחיל לשנות סדרי עדיפויות בתחומים שונים בתקופה שבה מרס ינוע בהילוך אחורי. יהיה טעון - ומעניין.

הזוויות האימפולסיביות של השבוע - אלה שלוש זוויות של עימות, המתרחשות בין מקבץ כוכבים גדול במזל עקרב, לבין אורנוס התזזיתי שנמצא ממול במזל שור. השמש, ונוס ומרקורי בזוויות עימות לכוכב אורנוס: אורנוס כוכב השינויים הוא כוכב מהיר ואינטנסיבי ושלושת הכוכבים האלה - השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, מרקורי, כוכב התקשורת וונוס הרגשית - עלולים לגרום לנו לפעול באופן פזיז בכל אחד מהתחומים האלה ובכל מקרה להתחיל לשנות מסלולים שהכיוון שלהם היה ברור עד השבוע הקודם, כשהצורך לשנות כיוון ומסלול או להתנתק מופיע כעת.

מכיוון ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו תחת הזווית הזו, הפחד הזה משינוי או מניתוק הוא לא בהכרח אמיתי אלא יותר בגדר של איום - פנימי או חיצוני. אנו עלולים לקבל החלטות אימפולסיביות ופזיזות, לגלות מרדנות מול סמכויות ולרצות לשנות כיוון מקצועי או רגשי - ולעיתים גם לנתק קשרים עם צורך גבוה מהרגיל בספייס וחופש אישי.

מכיוון שהשבוע הזה כולנו "מבורכים" בפתיל קצר, בעיקר תחת זוויות העימות האלה, כל גירוי קטן או מילה שלא במקום עלולה להפעיל אותן. הרי שסבלנות ואורך רוח הן שתי התכונות שחייבים להתמקד בהן השבוע תחת הזווית הזו, שעלולה לגרום לנו לקבל החלטות מהירות מדי, בעיקר כאלה שאנחנו עלולים להצטער עליהן בהמשך.

מה כדאי לא לעשות השבוע? לנתק קשרים למשל, אם כי הצורך הזה בהחלט עלול לעלות פה ושם. להתפטר בגלל קריזה של רגע, להחליט על עזיבה אימפולסיבית או להיכנס לריב מיותר בשיא הלהט. פשוט לא!

מי בעיקר יושפע מהזוויות האלה? מזלות דלי, אריה, עקרב, שור, תאומים, בתולה, קשת, דגים ובעקיפין כולנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פתיל קצר. ShutterStock
השבוע הזה כולנו "מבורכים" בפתיל קצר/ShutterStock

הזוויות המכבידות של השבוע

אלו 3 זוויות פעולה בין השמש, מרקורי וונוס שבמזל עקרב, לבין כוכב סטורן הנוקשה שבמזל דלי. בניגוד ל-3 זוויות העימות הקודמות, 3 זוויות הפעולה האלה לא מכריחות אותנו לבחור בין שתי פעולות (כמו למשל להישאר או להתנתק) אלא יוצרות בעיקר תחושות של כובד ואפילו בדידות מסוימת במערכה בגלל הצורך להתמודד עם הפחדים שלנו באופן מעשי ולקבוע עובדות בשטח - או לקטר.

סטורן בזוויות הפעולה שהוא יוצר לכוכבים ולמזלות מכריח אותנו לפעול דרך תחושה - אמיתית או מדומה - של איום רגשי או מעשי כזה או אחר. כך למשל אנחנו עלולים לפגוש עכשיו פחד ממצוקה כלכלית שלא ממש יש לו סיבה אמיתית בשטח, מועקה כתוצאה מבדידות במערכת יחסים לא טובה או חיים לבד - ואולי גם פחד ממחסור עתידי בגלל אי ודאות כזו או אחרת, עם או בלי סיבה.

אם נוסיף לפחדים האלה גם אירועים חיצוניים כמו האירועים הפוליטיים האחרונים או הגשם שיתחיל לרדת ברצינות השבוע כולל מילות מפתח כמו "גשמים ירדו בכל חלקי הארץ" או מילים כמו "סופות רעמים", תחושות הכובד האלה בהחלט עלולות להתחזק בהדרגה - גם אם אין להן בסיס אמיתי.

מצד שני, הרווח שבזוויות הפעולה האלה הוא שהן מכריחות אותנו לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לחומר וכספים - ובנעשה בחשבון הבנק שלנו. זה אומר לעשות סדר בבלגן אם צריך, לסגור אוברדראפט או להחזיר חובות - וזה כשלעצמו הוא חיובי מספיק כדי לא לראות בזווית הזו משהו שלילי. שתי הזוויות האלה - על השפעותיהן הסותרות שמגיעות זו אחר זו השבוע בהפרש של יומיים - יוצרות תחושות של אי ודאות וחוסר בטחון ומכריחות אותנו להיות כאן ועכשיו מתוך מודעות גבוהה במיוחד.

אולם, כניסתו של כוכב מרס לזווית פעולה עם נפטון שתורגש בעיקר מהשבוע הבא עלולה להביא איתו מעורבות רגשית ורגישות אישית גבוהות מדי - ולכן גם קושי לזהות את הפעולות הנחוצות באמת כדי להרגיע את הלב, מעבר לצעדים הפרקטיים שאנו נוקטים בהם השבוע. זה לא יהיה קל, אבל זה בהחלט אפשרי, עם הצמדות לעובדות כפי שהן באמת ולא לפרשנויות שלהן, או של מילים של אחרים או כתבות בעתון או במדיה.

עובדות, הגיון בריא ופה ושם גם חיבוק מהסוג המבין - אלה יעזרו לנו לעבור את השבוע הזה ואת כל התהליך של הילוכו האחורי של כוכב מרס במזל תאומים בחודשים הקרובים. בקיצור: להשען על הקרקע ברגלים איתנות ולא לאבד את הראש.

חיבוק. ShutterStock
עובדות, הגיון בריא ופה ושם גם חיבוק מהסוג המבין - אלה יעזרו לנו לעבור את השבוע הזה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
הילוכו האחורי של מרס במזל תאומים שימשך עד ה-13 לינואר ואז בחזרה עד מרץ מפגיש אתכם עם הצורך לשנות גישה בנושאי תקשורת ומכריח אתם לשדרג את התקשורת שלכם עם העולם. השבוע מתחילה זווית פעולה שלו עם נפטון - והמעורבות הרגשית גדלה.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה בבית היחסים שלכם. זווית העימות עם אורנוס התזזיתי מזהירה מפני ניתוקים פתאומיים וזעזועים לא צפויים, מצדכם או מצד העולם. זווית פעולה עם סטורן בהמשך מכריחה אתכם לשים את הרגש בצד - ולפעול באופן מעשי ובצמוד לעובדות.

תאומים
כוכב מרס נמצא במזל שלכם ובהילוך אחורי לחודשיים וחצי הקרובים - וזה אומר שאתם חייבים להתאים את עצמכם לתהליך. זמן לשלוט ברגשות, לא לכעוס או להתפרץ ללא צורך, לגלות איפוק מקסימלי ולא לאבד שליטה רגשית. זמן לשדרג תקשורת עם העולם.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב מביא איתו מינון גבוה של יצירתיות בכל התחומים וגם טאץ' רומנטי עוצמתי. זהו זמן לפתוח את הלב, לאפשר לאהבה להיכנס לחייכם ולהעצים את חיי הרגש, הזוגיות והמשפחה. הילוכו האחורי של מרס דורש ניקוי כעסים.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ביחד עם ונוס ומרקורי בבית המשפחה - והתקשורת הביתית כמו תחושת הביחד משמעותיים כעת במיוחד. זמן טוב להשקיע בבית ובסביבתו, לשנות אווירה בבית ולצאת למסע קניות גדול לבית ולמשפחה.

מזל תאומים. ShutterStock
תאומים: זמן לשלוט ברגשות, לא לכעוס או להתפרץ ללא צורך/ShutterStock

בתולה
הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם עלול לגרום לכם לקבל החלטות פזיזות הקשורות לקריירה וליחסים עם סמכויות. חשוב עכשיו לראות את כל התמונה ולהימנע מניתוקים והחלטות אימפולסיביות מכל סוג: קבלו החלטות בהתאם לתמונה הגדולה.

מאזניים
שבוע טעון רגשית עובר על המאזנאים כשונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת בזווית של עימות עם אורנוס התזזיתי וזווית של כובד עם סטורן המעשי. בגלל חוסר הפרופורציות והמעורבות הרגשית הגבוהה, חשוב לא לנתק יחסים או קשרים השבוע - אלא להמתין בסבלנות לשבוע הבא.

עקרב
מעבר לשמש שחוגגת לכם עכשיו ימי הולדת, נמצאים כעת במזל שלכם גם מרקורי, כוכב התקשורת, וונוס הרגשית. נראה שיש לכם לא מעט כוח כעת לשנות דברים שמכבידים עליכם ולהתנתק מיחסים שמיצו את עצמם. כעת הזמן להתמקד בתהליכי עומק של שינויים.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב יוצר תחושה של כובד וחוסר שליטה מאחורי הקלעים. זהו זמן מצויין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולהתחיל לפנות מקום לגישה אחרת, פתוחה יותר - ולכווני חשיבה חדשים. זמן להתחיל, למרות הקושי, לחשוב אחרת.

גדי
צורך לשנות דברים וחוסר שביעות רצון ממה שקיים כעת, הוא הגורם לזוויות פעולה שיוצר השבוע סטורן, שליט המזל שלכם, עם השמש, מרקורי וונוס. זהו זמן לא להתמקד רק במה שדורש שינוי, אלא גם להגדיר לעצמכם חזון חדש לעצמכם, אישית ומקצועית.

דלי
אורנוס, שליט המזל שלכם, יוצר השבוע זוויות של עימות עם השמש, מרקורי וונוס - ומצביע על חוסר שביעות רצון ממה שיש ורצון לשנות את הקיים, אך כדאי להתחיל קודם כל בשינוי הגישה כלפי מה שיש והגדרות מדויקות של מה שתרצו שיהיה. מוכנים?

דגים
הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית המשפחה שלכם עלול להביא איתו תחושות של חוסר שקט ורצון להיפתח לגירויי צמיחה חדשים, להרחיב אופקים ולהתפתח למקומות אחרים שלא הכרתם. זה אולי הזמן לאפשר ללב להצביע על כיוון צמיחה חדש.

להתחתן עם האיש הזה או לא? "בלוג של אסטרולוג" - הבלוג החדש של יאיר טריבלסקי.

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

מוזמנים לפנות ליאיר גם במייל: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully